Jikook - Forever: First Christmas of little MeeYon pt. 2 18+🔞

195 10 2
                                    


  Upozornění: Tento příspěvek obsahuje věci 18+!!!
  Dále: Nedoporučuji číst pokud jste soft stan či nemáte rádi BTS shipy!

  ,,Jo tak ty takhle." prohodil jsem když jsem rozbalil dárek a vytáhnul z něj pouta a pásku přes oči.
  ,,Ty, co jsi mi dal loni už jsou trochu opoužívané." olíznul si rty.
  ,,Jsem jenom tvůj." strčil do mě takže jsem spadnul na postel.
  ,,Ach Kookie, já mám na tebe takovou chuť." svléknul mě.
  ,,Jsme na tom podobně. Už to byla dlouhá doba." vlastně to byl skoro měsíc. Bylo to k nevydržení. No jo no, život rodičů. Jimin mě připoutal k posteli. Pak mi zavázal oči. Nic jsem neviděl, ale slyšel jsem, jak se Jimin svléká. Bez váhání do mě tvrdě vniknul.
  ,,Hell yes." nepřestával přirážet více a více. Tempo stále zrychloval. Oba dva jsme u toho tolik vzdychal. Měl jsem takový pocit, že ta pouta snad za chvíli utrhnu.
  ,,Fuck!" zařvali jsme najednou když jsme se udělali. Než si lehnul vedle mě, vše to slízal.
  ,,Sundáš mi už ta pouta?" optal jsem se ho poté, co jsem to rozdejchal. Tušil jssm, že zakoulel očima, ale i tak mi je sundal. Rozvázal mi pásku. Vytrhhl jsem mu ji z ruky a zavázal mu oči. Připoutal jsem ho k posteli, ovšem do jiné pozice takže jsem byl za ním.
  ,,Jungkooku!" museli ho slyšet snad i sousedi. Jen doufám, že to nevzbudí děti... Chytil jsem ho kolem pasu. Začal jsem ho škádlit. Jimin se na mě otočil přes rameno i přestože mě nemohl vidět. ,,No tak, Kookie." miloval jsem když o to žadonil a proto jsem tempo ještě více zpomalil.
  ,,Prosím." vzdychal. Zasmál jsem se. Přirazil jsem, co nejvíce a plesknul ho přes zadek. Oba dva jsme se udělali. Vyndal jsem ho z něj a sundal mu pouta, aby si mohl lehnout. Rozvázal si pásku a kamai jí odhodil.
  ,,To bylo dokonalý, já chci ještě." podíval se na mě se štěněčíma očima. Políbil jsem ho. Posadil se a roztáhnul nohy. Moc dobře jsem věděl, o co mu jde. Olíznul jsem si rty a vrhnul jsem se na jeho kamaráda. Po tomhle kole následovalo další a pak další. Dohromady jich bylo asi sedm.
  ,,Miluju tě, Jiminie."
  ,,Miluju tě, Kookie."

Forever [jikook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat