Jikook - Forever: Signiel Seoul pt. 3 18+🔞

285 16 0
                                    


  Upozornění: Tento příspěvek obsahuje věci 18+!!!
  Dále: Nedoporučuji číst pokud jste soft stan či nemáte rádi BTS shipy!

  Přitlačil mě ke dveřím, které následně zamknul. Páni, Jimin nebyl vůbec žádný andílek, jak se zdál. Chtěl jsem mu svléknout tričko, ovšem ztratil jssm odvahu. Nakonec jsem ji, ale našel, protože přece jenom: na tohle jsem čekal dost dlouho. Jimin na mě vyskočil a já ho odnesl na postel, kam jsem ho doslova pohodil. Zašklebil se, ale hned na to se rozesmál a přitahnul si mě k sobě. Stáhnul si spodní díl plavek stejně jako já. Už zbývalo jen mé tričko. Zeširoka se usmál a pomalu mo ho svléknul. Začal mě líbat na hrudi, ovšem skončil u mého kamaráda. Když mi ho honil, potichu jssm vzdychal. Kdybych neznal jeho milostnou minulost, myslel bych si, že už nějakému klukovi vykouřil, jelikož v tom byl kurva dobrej. Do pár minut jsem se mu udělal do pusy. Spolknul to a pak se na mě usmál s vítězoslavným pohledem. Sednul si vedle mě a hlavou mi naznačil, že teď je na řadě on. Párkrát jsem olíznul špičku jeho kamaráda, ale Jiminovi se škádlení nelíbilo. Vzal mě za vlasy a určoval si svoje vlastní tempo. Poté, co mi vyškubnul pár vlasů, a co se mu rychlost zalíbila, mě pustil. Když jsem k němu na chvíli vzhlédnul, spatřil jsem, jak má zakloněnou hlavu a slastně se usmívá. Taky měl zavřené oči a potichu vzdychal.
  ,,Můj Bože, Kookie." vypískl poté, ce se mi udělal do pusy. Svalil se na postel.
  ,,Řekni až budeš ready na druhý kolo." mrknul jsem na něj. Perverzně se usmál a okamžitě vstal.
  ,,Naše poprvé." pronesl vzrušeně. Zasmál jsem se a otočil si ho k sobě zády. Na nic jsem nečekal a vniknul do něj.
  ,,Ach Kookie," zařval poněkud bolestně a tak jsem ho z něj zase vyndal.
  ,,Ježíši, co to děláš! Pokračuj ne!" rozčílil se. Nevypadal naštvaně spíše roztomile. Udělal jsem, co mi říká. Opřel se rukama o postel a svíral prostěradlo.
  ,,Fuck,!" vzdychal pořád dokola. Přirazil jsem více a párkrát ho plesknul přes zadek. Po zrychlení tempa jsme se oba dva udělali.
  ,,Ach Bože, Kookie, já tě miluju." řekl když si lehnul na postel. Jeho slova mě zaskočila. Doufal jsem, že si je povíme při více romantičtější chvilce, ale tak co: ,,Taky tě miluju." zčervenal jsem.

  (💎 Teď mi došlo, že lidi, co tohle přeskočili, nebudou vědět, že to řekli... pst😅 Njn, hold bonusové scénky jsou bonusové scénky 💎)

  Usmál se a zase si stoupnul. Tak rychle, že jsem to ani pomalu nestihl zaregistrovat, si mě otočil zády a velmi tvrdě do mě vniknul.
  ,,Jiminshiiii!" zařval jsem, tak nahlas, že mě musel slyšet snad každý na našem patře. Začal přirážet více a více a k tomu zrychlil tempo. Do chvilky jsem byl done. Jimin se udělal až po pár dalších tvrdých přírazech. Svalil jsem se na postel. Nemohl jsem dýchat. Jimjn opravdu není žádný andílek. Lehnul si vedle mě.
  ,,Dáme si další?" zašeptal mi do ucha. Překvapeně jsem se na něj podíval. Těm jeho štěněčím očím se nedalo říct.
  ,,Ale bude poslední a dej mj chvilku na vydechnutí." dostal jsem ze sebe.
  ,,Dobře." usmál se na mě a pohladil mě po tváři. Můj dech se postupně zklidňoval. Když si toho všimnul, posadil se a mě si vysadil do klína. Jeho výraz se ptal: Už můžu?... Já to už chci. Přikývnul jsem a Jimin do mě opět vniknul, ovšem tentokrát pomaleji. Páni, ten se ale vyzná. Zajel jsem mh rukama do vlasů. Měl je ještě trochu mokré z bezénu. Začal mi jednou rukou hladit kamaráda. Ne, neškádli mě, prosím. Chtěl jsem mu to říct, ale vycházelo ze mě jen vzdychání. Nijak tempo nezrychloval ani nepřirážel více a viditelně si to, že mě škádlil, užíval. Chvíli jsem ho přitom nechal, ale pak jsem to už nevydržel: ,,Prosím, Jimi."
  ,,Já věděl, že to rekneš." olíznul si rty a přitazil, co nejvíce takže jsme se oba dva udělali. Moje nadílka mu vystříkla na hruď. Vzal deku a utřel to s pyšným výrazem.














Forever [jikook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat