Jikook - Forever: Signiel Seoul pt. 1

283 16 3
                                    

 

(💎Hotel Signiel Seoul opravdu existuje💎)

  Na snídani jsem se pritrousil jako poslední a to proto, aby jim Jimin mezitím oznamil, že dnes odjede za svým kamarádem. Hrozně pitomá výmluva, ale moje byla horší.
  ,,Nás ospalec je tu." neodpustil si Tae.
  ,,Spánek je důležitý. " usmál jsem se na něj.
  ,,Naprosto s tebou souhlasím." přikývnul Yoongi s výrazem: To je můj člověk. Jin mi podal mou snídaní a já se do ní okamžitě pustil.
  ,,Hele hyungs, nebude vám vadit když dneska někam odjedu?" začal jsem.
  ,,Ne a kam pojedeš." zajímal se Namjoon.
  ,,To nevím, jen bych potřeboval být jeden den sám se sebou." fakt děsná výmluva, ale nic jiného nás nenapadlo.
  ,,Ehmm,... dobře a kdy se vrátíš? Zítra nás totiž čeká další epizoda RUN BTS!," vzkázal mi.
  ,,Já vím, do večera budu doma." ujistil jsem ho.
  ,,Tak si to sám se sebou užij." rozesmál se Tae. Jen jsem přikývnul a dál se věnoval svému jídlu. Po snídani jsem zašel do pokoje a do malého batohu zbalil pár věcí. Po rozloučení s kluky jsem vyrazil na cestu. Dohodli jsme se s Jiminem, že se sejdeme před hotelem Signiel Seoul. Zaparkoval jsem auto a vydal se čekat ke vchodu na Jimina, který po chvilce dorazil. Jakmilě mě spatřil, rozběhl se za mnou. Pevně mě obejmul jako kdyby mě nebjděl tisíce let. Chtěl mě políbit, ovšem já mu to nedovolil.
  ,,Můžou tu být nějací fanoušci." protočil očima, ale nic nenamítal - věděl, že mám pravdu. Cestou na recepci jsme se modlili, aby měli nějaký volný pokoj, jelikož jsme zapomněli na rezervaci. Naštěstí se jeden prázdný našel. Po vyřízení všeho možného, jsme se do něj vydali. Jen co za námi Jimin zamknul dveře, začal mě vášnivě líbat.
  ,,Půjdeme do bazénu?" prosil.
  ,,Jo můžeme." usmál jsem se. Původně jsem chtěl zajít do parku na procházku, ale bude lepší když zůstaneme uvnitř hotelu. Venku se to hemží fanoušky a rozhodně nechci, aby o našem vztahu věděli dříve než kluci... i když tady se taky nějaký fanoušek určitě najde. Když jsme se převlékali do plavek, neobešlo se to bez perverzních poznámek😏.

  (💎 Ofc jak všichni víme, BTS svoje abs na veřejnosti jen tak neukazují takže měli takové ty dvojdílné plavky, jak mívají kolikrat i ve svých videí. No snad chápete, co tím myslím. A ano ten hotel má vnitřní bazén💎)

  Jak jsme sli k bazénu, chtěl jsem Jimina chytit zanruku, ale nedovolil jsem si to. Co kdyby tu byli fanoušci? Jednoho dne jim to budeme muset říct, ovšem nejdříve to povíme klukům. Do té doby náš vztah veřejnosti bude neznámý. U bazénu skoro nikdo nebyl. Jenom pár párů. Nevypadali na to, že by nás poznali a jestli ano, nedali to na sobě znat. Podle mě si chtěli vychutnat nějaké ty chvilky jen sami pro sebe stejně jako my - ideální místo. Zabralj jsme si dvě lehátka vedle nějakého páru. Odložili jsme si tam mobily a osušky. Jimin mě popadnul za ruku a skočil se mnou do bazénu. Voda byla příjemně teplá. Začal jí po mně cákat. Oplatil jsem mu to. Koutkem oka jsem zahlédl ten pár, co seděl na těch lehátkách, bylo zajímavé, jak se lišily jejich reakce. Ta dívka vypadala velmj pobaveně zatímco její asi přítel nad námi koulel očima. Ani jsme se mu nedivil, chovali jsme se totiž jako malé děti, ale bylo nam to jedno.
  ,,Dáme si zavod?" vyzval mě.
  ,,Dávám ti náskok." rozesmál jsem se a Jimin začal přeplouvat bazén. Po pár vteřinách jsem ho dohnal.
  ,,Nerada vás ruším, ale zvoní vám telefon." řekla ta dívka když jsme dokončili náš zavod, který ačkoliv jssm ho vyhrál, jsme prohlásili za remízu. Vylezli jsme z bazénu a poděkovali té dívce, za se na nás jen usmála a vrátila se ke svému příteli, který viditelně žárlil. Podíval jsem se na mobil. Byl to Namjoon.
  ,,Yeoboseyo, hyung." zvednul jsem to.
  ,,Jungkooku?" jeho hlas zněl překvapeně. Proč?
  ,,Ano?"








Forever [jikook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat