,,Tak tohle budu rozdejchávat hodně dlouho." prohodil jsem když jsem se svalil na postel. Přitulil jsem se k Jiminovi, který si lehnul vedle mě.
,,Kdy půjdeme na oběd?" zajímal se a začal mě hladit po vlasech.
,,Já bych zavolal pokojovou službu." zašeptal jsem a pak jsme se rozesmáli.
,,Dobře, tak já něco objednám a ty to tady mezitím rozdejchej." poškádlil mě q došel ke stolku, kde ležel telefon. Vytočil nějakě číslo a potom začal s někým mluvit. Prohlížel jsem si ho. Byl tak moc roztomilý, můj ďábelský andílek. Když hovor ukončil, odběhl do koupelny. Vrátil se se dvěma župany. Oblékl jsem si ho stejně jako on. Po obědě, který byl fakt fantastický, jsem se rozhodl odjet. Když budu doma dříve, nebude to tak divné. Rozloučil jsem se s Jiminem a vyrazil na cestu. Zbytek dne jsem strávil odpočinkem ve svém pokoji. Po večeři nás čekala menší porada kvůli nadcházejícím promo akcím toho nového alba.
,,Než vůbec začneme, asi by bylo dobré zavolat Jiminovi." prohlásil Namjoon.
,,Souhlasím." přikývnul Jin. Rozdrnčel se můj mobil. Sh*t, my jsme idioti.
,,Jungkooku?" zatvářil se zmateně, ale pak mi to došlo.
,,Tohle asi nezakecám, co?" zašeptal jsem. Zakýval záporně hlavou.
,,O co tady jde?" ptal se Hobi, který to nechápal a ani nemohl.
,,Dneska dopoledne jsem volal Jiminovi, ale zvednul to Jungkook. Řekl mi, že si omylem prohodili mobily. Teď jsem volal Jungkookovi s tím, že mi to vezme Jimin, ale... jak tak koukám, tak to Jimin nezvedá." vysvětlil.
,,Takže jsi si to sám se sebou fakt užil." rozesmál se Tae, kterému už to taky došlo. Zčervenal jsem a sklonil hlavu.
,,Jo tak proto, tak divně sedíš." přidal se k němu Yoongi. Když jejich výbuch smíchu konečně ustal, Namjoon zvážněl: ,,Takže spolu spíte?"
,,Ne my spolu chodíme, to je rozdíl." odpověděl mu jimin, který se tu vzal, kdo ví kdy a kdo ví proč se zaměřil na Taeho. Sednul si vedle mě a položil si svou hlavu na moje rameno. Objal jsem ho a podíval se na reakce kluků. Viditelně to ještě zpracovávali. Jenom Namjoon se usmíval.
,,No tak když užcjsme u těch vztahů," začal. ,,Taky někho mám a už to je přes rok. Máme v plánu se nastěhovat k sobě."
,,Takže nás náš leader opustí?" posmutněl Tae.
,,Nejenom on." řekl Jin a položil svou ruku na tu Namjoonovu.
ČTEŠ
Forever [jikook]
FanfictionPříběh o Jikook a jejich lásce Jungkook je již dlouhou dobu zamilovaný do Jimina. Co se stane když se Jiminovi začnou zdát zlé sny a nebude moct usnout? Původní verze na mém instagramu [Psáno původním stylem psaní] Boy x Boy 18+ scénky 8.8.2021...