,,Proč máš Jiminův mobil???" ztuhnul jsem. Podíval jsem se na telefon, co jsem držel v ruce.
,,Sh*t." zanadával jsem. ,,My jsme si je asi prohodili. No jo no, přesně takhle to dopadá když si koupíme stejný mobil." zasmál jsem se a snažil se tak skrýt svou nervozitu.
,,Lol." řekl a rozesmál se. ,,Vy jste pitomci."
,,Ja vím, já vím, hele zkus zavolat mně a třeba ti to vezme Jimin." nadhodil jsem.
,,Ok, Yeoboseyo." odpověděl.
,,Yeoboseyo, hyung." po chvilce se rozdrnčel můj mobil.
,,Yeoboseyo hyung, tady Jimin, jestli chceš zavolat Jungkookovi, tak zavolej mě. My jsme si totiž omylem prohodili mobily." tak tohle řekl moc dobře. Neslyšel jsem, co mu Namjoon říká, ale Jimin se tvářil dost vážně.
,,Co ti pověděl?" zajímal jsme se když hovor ukončil.
,,To nevím, neposlouchal jsem ho." rozesmál se. Už jsem ho chtěl políbit, jenže v tu chvíli kdosi zařval: ,,BANGTAN SONYEONDAN!" Sh*t... Rozběhla se k nám nějaká teenegerka. Kdybych nelitoval ztraceného polibkj, nejspíše by můj úsměv nebyl falešný.
,,Já vím, máte soukromý život, ale můžu si s vamj udělat fotku?" trochu mě zarazilo, že ani nepozdravila, ovsem než jsem já něco stihl namítnout, ujal se slova Jimin: ,,Tovíš, že jo." usmál ss na ní. Dívka si k nám stoupla s mobilem v tucd. Všichni jsme se zazubili do kamery a ona několikrát zmáčkla spoušť. Jimin dokonce udělal aegyo... cute, ale trochu mě to naštvalo. Přiběhla k nám nějaka starší žena a dívku popadla za ruku. Zamračila se na ní a pak se o točila na nás: ,,Moc se za svou dceru omlouvám." hlubocd se uklonila.
,,To je v pořádku, hlavně ať ty fotky nikde nezveřejňuje." podotkl Jimin. Kdyby sd to dostalo na internet, nékdo by to mohl zveřejnit na Weverse a pak by to mohli vidět kluci. Zjistili by, že jsme jim lhali...
,,Nebojte, dohlédnu na ní. Ještě jednou se vám moc moc omlouvám." znova se uklonila a poté zahanbeně se svojí dcerou odešla. Miluju ARMY, ale občas mi vadí, že za námi prijdou jako pravě teď. Nemáme skoro žádné soukro í. No jo, jenže takhle to dopadá když máte milióny fanoušků po celém svetě a myslíte si, že se jim schováte v nejluxusnějším hotelu v Jižní Korei.
,,Asi bude lepší když půjdeme zpět na pokoj." povzdychnul si Jimin.
,,Jo to bude." přikývnul jsem a sebral z lehátek naše věci. Na pokoji jsme se opět začali vášnivě líbat. Poslední dny mám na Jimina vážně chuť. Chodíme spolu už pres dva týdny a ještě jsme spolu nespali... je to k nevydržení.(💎 Omlouvám se všem soft stans💎)
ČTEŠ
Forever [jikook]
FanfictionPříběh o Jikook a jejich lásce Jungkook je již dlouhou dobu zamilovaný do Jimina. Co se stane když se Jiminovi začnou zdát zlé sny a nebude moct usnout? Původní verze na mém instagramu [Psáno původním stylem psaní] Boy x Boy 18+ scénky 8.8.2021...