Jikook - Forever: 2 Years Together pt. 1

187 8 3
                                    


  Probudil jsem se vedle Jimina. Už byl vzhůru.
  ,,Dobrý ránko." políbil mě.
  ,,Brý ráno." zívnul jsem. ,,Víš co je dneska za den?" zeptal jsem se ho.
  ,,No jasně, dnes je tomu přesně dva roky, co jsme spolu." zčervenal.
  ,,Ou vážně? Já myslel, al co je za den. Nejsem si jistý jestli je středa nebo čtvrtek." Jimin si povzdychnul: ,,Je čtvrtek."
  ,,Dělám si srandu, mám pro tebe veeeelkéééé překvapení." Rukama jsem to i naznačil. Jimin se rozesmál a začal mě zasypávat polibky. Po jeho roztomilém pusinkování nastalo vášnivé líbání.
  ,,Taky mám pro tebe velké překvapení." zašeptal. Po snídani, kterou jsme spolu připravili, jsme se vydali na nákupy. Jimin miloval když jsme spolu chodili nakupovat. Vzal mě za ruku a tahal mě po nákupním centru. Ještě před obědem jsem nesl milióny tašek. Připadal jsem si jako vánoční stromeček, ale místo ozdobiček na mě Jimin věšel tašky, ovšem mě to bavilo.
  ,,Ježíši, to už je tolik?!" podivil se když se podíval na hodinky. ,,Kluci na nás určitě už čekají." plácnul se do čela, popadnul mě ga ruku a utíkal se mnou do jedné restaurace, která v obchoním centru byla. Domluvili jsme si sraz s Jinem a Namjoonem, jelikož slavili svoje výročí ve stejný den. Akorát oni spolu byli o rok déle.
  ,,Pardon, snad na nás nečekáte dlouho." omlouval se Jimin když jsme dorazili na místo.
  ,,To je v pořádku." usmál se Jin.
  ,,No jo no , moje princeznička miluje nakupování." zavtipkoval jsem. Jimin se při slově princeznička zamračil. Určitě chtěl vypadat naštvaně, ale nepovedlo se mu to. Navždy to bude můj roztomilý ďábelský andílek. A na mě by se stejně nemohl zlobit. Podíval jsem se na všechny tašky, co jsem položil na zem. Musel jsem se usmát.
  ,,Moje princeznička taky miluje nakupování, vlastně mě udivuje, že jsme nic nekoupili."  rozesmál se Namjoon.
  ,,A jak bychom taky mohli když Jimin vybral všechny obchody." odpověděl mu Jin. Všichni jsme se rozesmáli a pak začali číst menu.

  (💎 God's Menu... lol🤣😅 💎)

  Po společném obědě jsme se rozloučili.
  ,,Užijte si dnešní noc." jo to by nebyl náš Namjoon kdyby něco perverzního neprohodil.
  ,,Vy taky." usmál se Jimin. Sesbíral jsem všechny tašky. Vydali jsme se k našemu autu. Po uložení nákupu do kufru, jsme vyrazili domů. Jelikož jsme jeden druhému řekli, že naše překvapení se bude konat až večer, rozhodli jsme se dívat se na kdrama. Lehli jsme si do postele, a i prestože byl den, jsme se společně zabalili do deky a přitulili se k sobě.
  ,,Kookie, já tě miluju."
  ,,Já tebe více."
  ,,Já tebe nejvíce."
  ,,Ja tebe více než nejvíce." nedal jsem se. Jimin si povzdychnul: ,,Miluju tě."
  ,,Já tebe taky." usmál jsem se a políbil ho.







Forever [jikook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat