5...4...3...2...1... Zvonííííííí. Neverím! Začínajú sa letné prázdniny a ja s mojimi 2 zlatíčkami opúšťam brány školy a ako vždy to máme namierené k nám domov. Ale najprv vám ich predstavím.
Kayla je také malé trdlo, s ktorým sa nikdy nenudíte! Na rozdiel odo mňa má dlhé blond vlasy, ktoré ju nikdy neposlúchajú a nádherné modré oči. Voľný štýl ladí s jej pohoďáckou osobnosťou a o tenise ani nehovorím! Jej tajná láska je Taylor. Druhé motovidlo menom Lara je ďalšia do party skvelo zapadaúca osoba. Jej dlhé hnedé vlasy siahajú až k bokom a skvele ladia s čokoládovými očami. Oblieka si čo je trendy a tanec je jej život. Nash? Nad tým sa rozplýva! A ja? No, mám hnedé kratšie vlasy a neidentifikovateľné oči. Všetci mi hovoria že sú modré ale ja si myslím že sú zeleno-šedé. Ako sa obliekam? Čo mi ako prvé ráno padne pod ruku. Moc neobľubujem šaty či sukne takže rifle, kraťasy, tričká a sandále ma momentálne skvelo vystihujú! Nerobím ballet, zumbu či aerobik. Ja robím karate! Možno si myslíte že sa bojové umenie k dievčatám nehodí ale ja bez karate nevydržím! Onedlho idem aj na svetový pohár do Maďarska. Shawn je moje zlatíčko, áno...páči sa mi ale nerada by som tým rozbila to čo máme. Dosť opisu! Vrhnime sa teda na náš spoločný letný príbeh.
,,Čo chcete dnes podniknúť?" pýta sa neúnavne Lara. ,,Konečne sa vyspať a nerobiť absolútne nič!" vyhlásila som. ,,No tááááááák, nebuď lenivec! Konečne sa začali prázdniny a ty chceš doma sedieť pred telkou?!" okríkne ma Kay. ,,No a? Celých 10 mesiacov som makala ako fretka tak snáď právo na to mám! Či nie?" ,,Máš, keď nie si s nami... Takže čo ideme robiť?" No super, to už ani človeku nedajú vydýchnuť! Viete koľko mi trvalo vylepšiť si známky? Nie že by som bola zlý študent ale posledné dva mesiace boli aj pre mňa náročné. Čo už, prázdniny sa len začali. Čert to ber! ,,Ja by som počkala kým prídeme k nám a spolu s chalanmi sa môžme dohodnúť čo a ako. Tak, čo vy na to?" ,,Skvelý nápad Stell!" pochválila ma Kayla pretože taktiež ako ja šalela z Larinho plánovania. Cesta domov netrvla dlho ale keď sme vošli dnu padla nám sánka!
Tááák čo hovoríte? Je to môj prvý príbeh a prvá kapitola (viem je asi krátka ale je to len začiatok :) ). Moc som sa snažila aby to bolo ako také. Pokiaľ máte nejaké rady kľudne ich napíšte do komentárov. Rada sa zlepším. Btw neviem či je to správny názov školy: Stredná škola kozmetická... Táto časť je skôr taká opisná aby ste si vedeli tie osoby predstaviť :) Budem moc vďačná za každý comment, hviezdičku či prečítanie. Moc vás mám rada a dúfam že sa vám páčila prvá časť a snaď sa budú páčiť aj ďalšie. Užívajte života a ospravedlňujem sa za prípadné chyby. :) <3 Vaša verná Emm. <3 :*
YOU ARE READING
Thanks for memories
FanfictionAhoj, moje meno je Stella Marshall ale všetci ma prezývajú Stell. Mám 16 a žijem v Californii s mojimi rodičmi a mojou o tri roky mladšou sestrou Lilly. Vďaka mojej sestre sa rodičia necítia sami keď, bývam s mojimi najlepšími kamarátmi. Nejak extra...