PART 9: HUPS!

309 19 3
                                    

-Aaronov pohľad- (konečne :D)

Sexice sa konečne vrátili naspäť ale poviem vám, nejeden by sa za nimi otočil! Škoda že sú všetky zadané... No až na Kaylu ale tá je Tayova, ktorý je neskutočný somár že jej nepovedal to čo mne. Raz sme sa tak rozprávali a prišlo na tému Dievčatá a randenie. No a Taylor sa mi vtedy zdôveril s tým že Kayla ho neskutočne priťahuje. To mi nemusel ani hovoriť lebo koho by aj nie? Blond s modrými očami a ešte k tomu tenistka! Potom mi rozprával ako ju miluje a všetky sladké rečičky. Bohužiaľ sa jej to bojí povedať. Bojí sa odmietnutia. Bojí sa ďalšieho zlomeného srdca. Lenže ja si myslím, že Kay k nemu cíti niečo podobné. Ďalej by som polemizoval na túto tému ale nejaké deti ma ošpliechali vodou (tými deťmi myslím Magcon ;) ). Presunul som pohľad na nich a hneď som musel zapnúť kameru. Oni sa totižto hrali naháňačku okolo bazéna. Bolo by to dobré video pokiaľ by sa nestala nehoda. Ako bežali okolo toho bazéna tak na vyliatej vode sa Kiara omylom pošmykla a spadla na okraj bazéna dosť nešťastne. Okamžite sa všetci rozbehli za ňou a samozrejme aj ja. Chceli sme jej pomôcť vstať ale držala si členok. ,,Kiara, ublížila si si?" okamžite sa spýtala Stella. ,,Ja...mám asi vytknutý členok a...a narazenú ko...kostrč." snažila sa odpovedať pomedzi vzlyky. ,,Musíme ísť okamžite do nemocnice! Aaron bež naštartovať auto!" prikázal mi Carter a začal brať Kiaru na ruky.

*v nemocnici*

-Kiarin pohľad-

Doktor mi povedal že mám pomliaždený členok a taktiež mám aj narazenú kostrč. Ležím v dosť luxusnej nemocničnej izbe a vedľa mňa na stoličke spí Carter. On je taký ňuňatý, doniesol mi aj kvety s balónikmi... Začula som klopanie na dvere a rýchlo som sa tvárila že spím. Trocha ich postraším... ,,Ki. Spíš? Doniesli sme ti jedlo..." počula som hlas Lary. Ani som sa nepohla. Je to dosť ťažké sa nesmiať a ešte k tomu keď ja sa smejem furt! ,,Preboha ľudia! Ona je mŕtva!" vyšiloval ten malý Jack. Zabudla som meno... ,,Johnson nepanikár! Vidíš čiarku na monitore rovnú?" zapojila sa Stell. ,,Nie..." ,,No tak vidíš!" Začali sa približovať k posteli. Treba vystihnúť ten najlepší moment, napríklad keď budú stáť rovno nado mnou... ,,BU!" ,,Aaaaaah!" skríkli. Super mi to vyšlo! ,,Si ty kompletná?!" skričala Stella. ,,Nie...haha." ,,Všimli sme si... Ako ti je?" ,,Lepšie. Čo ste to vraveli že ste priniesli?" ,,Keďže poznám aké je nemocničné jedlo,tak sme sa rozhodli že ťa potešíme zopár sladkosťami a inými nezdravými vecami."starostlivá Kayla. Tak by sa dala definovať... ,,Hej. MOJE jedlo!" povedal na oko rozčúlený Matt. ,,Matthew! Nebuď lakomý. Čo máš, 5 rokov?" musela som sa na nich zasmiať. Priniesli zo zvyku mandarinky, Oreo, nejaké dve bonboniery, chipsy atď. ,,Chcete aby som pribrala? Veď hen, na to moje sádlo!" musela som to povedať. Videli ste vôbec čo priniesli? ,,Koľkokrát ti mám opakovať že vôbec nie si tučná?!"znova zopakovala Ell svoj názor... ,,VOBÉÉÉC!" ,,Carter stále spí?" ,,Už vyše dvoch hodín!" odpovedala som Shawnovi. ,,On musí byť mŕtvy keď ho nezobudil náš krik a smiech... Veľakrát sa už boli susedia sťažovať na náš krik..." dnes majú chalani nejakú zabijackú náladu. Čo furt majú s tou smrťou? ,,Myslím že táto príležitosť by sa dala nejako využiť..." Cameronovi sa honia (aha :D dobre vedieť...) hlavou samé šibalské myšlienky. ,,Šľahačka alebo facka?" ,,Keďže šľahačku nemáme, postačila by aj facka..." vždy pozorná Stella! ,,Tým by som si nebola až taká istá..." zasmiala som sa. Potom všetci vytiahli mobily a začali točiť Camerona ako dáva Carterovi facku a pekne štiplavú! Chudák... ,,Ktorý debil to bol?!" Cameronovi tá facka vyšla lebo na líci ma pekný červený odtlačok ruky.  ,,Hups! Sorry bro. Hlavne sa nepozeraj do zrkadla! Hovorím to pre moje vlastné dobro!" Moc sa mu to nevyplatilo hovoriť pretože vzápetí Carter bežal ku dverám, kde na stene viselo zrkadlo. ,,Prisahám že ťa zabijem! Alebo ti to aspoň vrátim. Teš sa!"

Asi sme moc kričali pretože do izby vtrhol doktor so zvrášteným obočím. ,,Slečna Greenová, zajtra ráno vás prepustíme. A ocenili by sme, keby ste sa trocha aj s vašimi kamarátmi utíšili. Ďakujem." A odišiel. Znova nás muselo byť riadne počuť pretože keď 15, poväčšine detí prepukne do smiechu, ostatní nemajú šancu. Potom sme sa asi do jedenástej rozprávali a vyžierali sme chipsy. Postupne začali všetci driemať, tak sa niektorí uložili na stoličky, na gauč a Ell išla ku mne do postele (inde nebolo miesto tak si nemyslite :'D) a potom už len na zem. Aj napriek bolesti sa mi podarilo zaspať...

*ráno*

-Shawnov poľad-

Prebudilo ma slnko, ktorého lúče dopadali rovno na moju tvár. Pretrel som si oči a uvidel som Stell ako mi odpočíva na hrudi. Je taká rozkošná keď spí, narozdiel od ostatných. Matt má hlavu pri Camovom uchu a nohy na Hayesovej hrudi, Johnson sa hlavou opiera o nohu stoličky čo ho núti mať otvorené ústa, čiže žiaden pekný pohľad, Aaron má zase zadok pri Gilinského tvári a ostatní tak nejak podobne...  Opatrne som sa postavil aby som ju nezobudil a vyšiel som na chodbu k automatu. Dal som si horúcu čokoládu... v lete! Chcel som sa vrátiť naspäť do izby ale spoza rohu som počul povedomý smiech. Išiel som sa tam pozrieť a uvidel som Taylora s nejakou babou? Teraz ju chytá za líce? Ja tomu nerozumiem veď predsa miluje Kaylu! To je kretén! Chcel som mu ísť niečo povedať ale zrazu sa otvorili dvere od "našej" izby a vtedy som mal sto chutí vlepil Taylorovi poriadnu facku!

Tááák a je tu nová časť :3 Prekvapivo po kratšej dobe. Ďakujte spolužiačkam ;) Tak čo myslíte, čo sa stane ďalej? Vďaka za tie neskutočné reads! Pekný deň lásky. -Emm <3

Thanks for memoriesWhere stories live. Discover now