PART 12: PLÁNY... A ČO SA DEJE?

267 17 0
                                    

-Stellin pohľad-

Taylor vymyslel, že by mohol zobrať Kaylu na večeru k druhej strane jazera. V celku dobrý nápad ale je tu háčik. ,,Taylor, to je všetko krásne, ale keď Kay pozveš, nečakaj že hneď pôjde. Musíme to urobiť tak, aby..." ,,Hej, chápem. Ale ako? Keď sa jej to opýtam ja, tak odíde alebo ma len jednoducho bude ignorovať." ,,Čo sa to tu rieši?"pribehla moja láska <333. Zobral ma za pás a posadil ma na jeho kolená. ,,Shawn teraz nie. S Taylorom riešime  niečo veľmi dôležité." ,,Fajn, ja tu ani nemusím byť!" ,,Shawn počkaj. Budeme potrebovať tvoju pomoc." zastavil ho Taylor. ,,Tak mi to ale musíte vysvetliť!" ,,Fajn, keďže veľmi dobre vieš čo sa stalo medzi týmito dvoma zalúbencami," ,,Viem, a...?" ,,no a Taylora veľmi ubíja keď ho Kayla ignoruje tak vymýšľame plán ako by sa mohla prestať ne neho hnevať." ,,Dobre, a na čo ma potrebujete?"  Tentokrát vysvetľoval za mňa Tay: ,,Každá hlava sa zíde. Miesto by už bolo, aj téma ale jediný problém  je, ako tam Kaylu dostať..." ,,Pfuuuuu. A keby ju dievčatá zobrali na prechádzku okolo jazera a..." ,,Dobre, ale čo ak sa jej nebude chcieť? Veď komu by sa aj v tejto situácii chcelo?" ,,Musí tam byť ALE Stell, však? Nemôže to aspoň raz byť jednoduché? Bez ALE?" ,,Vieš Taylor, v živote nič nie je jednoduché. Neboj sa, to už ja vyriešim." ,,Čo vyriešiš Stell?" Super prišli ostatní, môžme sa všetci dohodnúť. Sme im teda vysvetlili čo máme zalubom, samozrejme súhlasili, aj s pomocou ale potom prišla Kayla, čo nikto nečakal...

 ,,Stalo sa niečo?" fajn a čo teraz?... ,,Ehm... nič... my len..." koktala som ,,My sme len plánovali čo budeme robiť večer..." zachránil to Nash. Vďaka Bohu za toho človeka! ,,Aha... a smiem vedieť čo vaše hlavy vymysleli?" jemne sa zasmiala. ,,Nóóóó...nie úplne." ,,Fajn.  Tak zase plánujte bezo mňa. Užite si to. Čau!" no super! Toto nám ešte chýbalo! ,,Kayla počkaj! Ja ti to neskôr všetko vysvetlím!" zakričala som po nej, keď už začala odchádzať. ,,Neobťažuj sa!" ,,Takže, kým sa za ňou rozbehnem... Ja, Lara a Ell zoberieme Kaylu na prechádzku až na druhú stranu jazera; Ki, ty vyfintíš Taylora a dáš mu zopár rád; Jackovci so Shawnom, vy vyberiete vhodnú hudbu, ktorá bude hrať v pozadí; Aaron a Cameron môžu navariť a Matt im bude pomáhať a Grierovci s Carterom zaobstarajú miesto a nejak pekne to vyzdobia. Súhlas?" ,,Súhlas!" zvolali jednohlasne keď som dorozdávala rozkazy, ako vždy. ,,Čo by ste povedali na piknik?"navrhol Hayes. ,,Výborne zlato. Tak vy môžte rozostrieť deku a na stromy povešať malé svetielka, sviečky radšej nie... Ki, skús dať Taylora do obleku alebo aspoň košele, my dáme Kay do nejakých šiat a občerstvenie... samozrejme nejaké chlebíčky a potom urobte nejaký šalát. Taylor, ty pôjdeš aspoň o pol alebo štvrť hodinku pred nami a donesieš tam ten piknikový kôš. Takže plán by bol a môžte sa pustiť do práce. Lara, Ell idete so mnou?" niekto tu na nich musí dávať pozor a chopiť sa úlohy plánovania a v tomto prípade to ostalo na mňa. ,,Hej, ideme s tebou." ,,Super a vy to skúste stihnúť do nejakej pol ôsmej. O ôsmej zapadá slnko, tak akurát. Alebo viete čo? Pred siedmou aby ste boli hotový, aby mohli pozerať aj západ slnka." Snáď to vyjde. ,,Rozumiete všetkému?" ,,Áno!" ,,Výborne. Môžme sa pustiť do toho!" všetci už začali pomaly odhádzať a spĺnať moje rozkazy keď ma zrazu niekto chytil za rameno. ,,Stell?" otočila som sa a stál tam Taylor. ,,Hmmm?" ,,Ďakujem. Si úžasná! Ako ti to oplatím?" ,,To nestojí za reč. Keď nabudúce ja budem mať trable, tak vymyslíš niečo ty!" objal ma a potom ho za ruku zobrala Kiara a išla ho obliecť.

S dievčatami sme išli ku Kayle do izby. Lara zaklopala: ,,Kay, si tam?" ,,Nie!" ,,Pusti nás prosím dnu. Chceme ti niečo navrhnúť... Prosím." ,,Fajn." Povedala bez akéhokoľvek záujmu. Odomkla dvere a my sme vošli dnu. Bolo vidieť na nej že plakala a bola taktiež dosť bledá. ,,Nechcela by si ísť s nami na večernú prechádzku okolo jazera?" začala Ell. ,,Uhádla si! Nechcela." ,,Ale notááák. Prospeje nám to všetkým. Uvidíme aj západ slnka. Dobre ti to padne, vyčistíš si myšlienky a sľubujeme že sa ťa na nič nebudeme pýtať. Pokiaľ chceš, nemusíme ani hovoriť, budeme spolu a budeme vnímať prírodu. Dobre?" ,,Tak dobre. Ale pozrite na mňa. Vyzerám hrozne! Aj veveričky sa ma zľaknú!" ,,S tým niečo urobíme. A už viem aj čo!" vyzerá to tak že Lara sa svojej úlohy chopila všetkými desiatimi. Začala vyberať make-up, tiene, rúž,... ,,Ja jej urobím make-up, Stell ty môžeš vlasy a Ell vyberie pekné šaty!" ,,Počkať! Šaty? Načo?!" ,,Uvidíš neskôr." ,,Ale ja nemám rada prekvapenia..." ,,Toto zvládneš." Uistila som ju. Ell sa začala hrabať v skrini a vytiahla pekné biele kvetinkové šaty. ,,Čo tieto?" spýtala sa.  ,,Tie nieeee. Tie sa mi nehodia." Protestovala. ,,Ako to môžeš vedieť? Šmykaj do kúpeľne!" prikázala som jej. Neochotne zobrala šaty a išla si ich vyskúšať. Po chvíli vyšla a vyzerala okúzlujúco. ,,Ja nevieeem..." ,,AKÉ JA NEVIEM?! VYZERÁŠ SKVELE! TIETO SI NECHÁŠ A KONIEC DEBATY!" proste som kričala. ,,Fajn, fajn. Kľud. Zase nie sú až také zlé..." ,,Nie sú a už sadaj nech ti urobím líčenie." Ell už svoju prácu dokončila. Začala som jej robiť rybací cop a Lara ju zatiaľ líčila. Zvolila skôr rúžovú a zelenú, keďže takej farby boli aj kvetiky na šatách. ,,Baby, idem sa len napiť. Nikam nechoďte! Za chvíľu som späť." Po pravde, nešla som sa napiť ale skontrolovať či už sú hotový. Vošla som do kuchyne a tam už Aaron balil jedlo do košíka. ,,Ahoj. Hotovo?" ,,Hej. Už aj Shawn a Jackovia majú hudbu, dali mi ju sem a Nash nám písal že už majú tiež hotovo a sú na ceste." ,,No skvelé! Kay už je tiež hotová. A ako našiel Nash v lese signál?" ,,Musel vyliezť na strom a nemyslím že to dopadlo dobre..." ,,Pre lásku sa trpí.. A čo ste im pripravili na jedenie?" ,,Tie sendviče a nejaký zeleninový  a potom aj ovocný šalát. Dali sme im k tomu aj víno." ,,Šikulky. Nevieš kde je Taylor?" ,,Tu som!" ,,Wow! Kiara, dobrá práca! Už môžeš vyraziť a nezabudni si ten košík a ponáhľaj sa! Kayla už je hotová ale pozor na víno!" ,,Rozkaz!" ,,Dobre. Idem sa prezliecť a už bež!" vyšla som schody naspäť do izby a začali sme sa ja my pomaly pripravovať. Nijak extra. Nejaké kraťase, sandále a tielka. ,,Baby? Prečo ja mám šaty a vy nohavice teda kraťasy?" ,,Dozvieš sa..." potom si už len vzdychla. Otvorila som dvere, či už Taylor odišiel a keď som usúdila že asi áno tak sme zišli dole a začali sa obúvať. ,,Kam idete lásky?" spýtal sa Shawn. Áno, vie že ideme akože na prechádzku ale musí hrať že je blbý. ,,Ehm! Lásky? Ako LáskY?" ,,Len nie nijaké žiarlivostné scény prosím." ,,Dobre Lara. My si to vybavíme neskôr!" zahrozila som Shawnovi a ani pusu som mu nedala. Nech si nemyslí. Konečne sme vyrazili za Taylorom.


 ,,Aha!" na niečo ukazovala Kayla. ,,Čoooo?" ,,To vysvietené miesto na druhej strane. Nejaký stráááášne zamilovaný romantický pár. Keď chcú romantiku nech si ju spravia doma a nech nelezú s tým na oči iným." Zaskočilo ma to, pretože ukazovala presne na to miesto kde je Tay. ,,Ako to myslíš? Veď je to zlaté..." ,,Je to trápne." Tak a teraz som mega nervózna a bojím sa. Pozrela som sa na Laru s Ell a vymenili sme si nervózno-ustráchané pohľady. Prosím nech to vyjde. Pomaly sme sa približovať k cieľu a s babmi sme si vymysleli znamenie kedy ju opustíme aby mohli mať súkromie. Myslím že práve ten čas nastal...


Tááák ďalšia časť. Dúfam že sa páči :3 s láskou -Emm <3

Ospravedlňujem sa za čakanie ale nejak nebol čas a bohužiaľ ani chuť ale tu je ďalšia :3 enjoy

Thanks for memoriesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora