-Carterov pohľad-
Otvoril som dvere a v nich stála Ella. ,,Ahoooj susedia! Urobíme si zoznamovací večierok?“ ,,Odkedy sme MY susedia?!“ podráždene sa spýtala Lara. Vidím že všetci na ňu máme rovnaký názor. Samozrejme až na Cama... Bez pozvania vstúpila dnu a spoza nej vyšla ešte jedna osoba. Pekná brunetka s blond ombré a čokoládovými očami. Poviem vám úprimne, neni na zahodenie... ,,Veď to je super! Nemračte sa toľko...“ natešení Cam sa rozbehol k Ell. Ja som však nevedel spustiť oči z ... Ako sa vlastne volá? ,,Ehm. Ahojte, ja som Kiara. Som Ellina kamarátka.“ Všetci upriamili pohľad na ňu. ,,Ahoj, ja som Carter. Teší ma.“ ,,Aj mňa.“ Začervenala sa a kusla si do pery. ,,Uuuu. Carter spomaľ...“ chichotal sa Matt. Postupne sa všetci popredstavovali a nakoniec sme si teda sadli do obývačky na gauč a niektorý na zem.
,,Takže Ella, vy tu mát chatu?“ vyzvedal Hayes. Aspoň prerušil to ticho, ktoré tu doteraz panovalo. ,,Nooo, je to chata môjho strýka a dovolil nám sem prísť na prázdniny. A toto je vaše?“ ,,Hej.“ Jednoducho odpovedala Kayla. ,,Mám nápad!“ ozvala sa Kiara. ,,Tak to som zvedavá čo z teba vypadne krava!“ zahlásila Ell. ,,Buď ticho socka!“ okríkla ju Ki. ,,My si takto bežne hovoríme... Tým sa nezaoberajte...“ upresnila nás Ella. Bolo vidieť že všetkých zaskočila ich “konverzácia“. ,,S Ell máme na chate bazén. Keďže slnko zachvíľu zapadne môžme si spraviť bazénový večer.“ Tak tento nápad sa mi pozdáva! Toľko báb v plavkách, nejeden by povedal áno... Z rozmýšľania ma však prerušil Stellin hlas. ,,Dobrý nápad! Čo? Chalani?“ ,,Súhlasím!“ ,,Aj ja.“ Podporil môj hlas Cameron. ,,Fajn, aj my ideme.“ Postupne sa pridávali všetci. Kiara vyzerala spokojne že sa jej nápad ujal. Tak sme sa išli všetci hore prezliecť a Ki s Ell išli k sebe.
-Stellin pohľad-
Išla som sa hore prezliecť ale do mojej izby sa vtrepali Lara a Kay. ,,Baby, čo na to hovoríte?“ ,,Na čo Lara?“ ,,No na Kiaru a na to že teraz budeme už asi doživotne susedia s Ell.“ ,,Klaudia vizerá byť vpohode narozdiel od Ell. Ale nechcem súdiť skôr ako ich spoznáme.“ ,,Veď hej... Uvidíme ako to dopadne.“ ,,Kočky! Neohovárajte toľko! Prišli ste sa sem len rozprávať alebo je to niečo dôležitejšie? “ ,,Jáááj. Prepáč. Požičiaš nám plavky? Naše sa stratili.“ Hodili na mňa psie oči. ,,SA stratili? Ale jasné. Poďte si vybrať.“ Prezliekli sme sa do plaviek, zobrali sme si uterák a mobil, slnečné okuliare a opalovák netreba. Zišli sme schody a dole nás už všetci čakali. ,,Vám to trvalo!“ prevrátil očami Johnson. Vyplazili sme na neho jazyk.
,,Cameron?“ ,,Hmmm?“ ,,Prajem ti to s Ell ale buď opatrný, prosím...“ ,,Ďakujem Stell, budem si dávať pozor.“ Objala som ho ale netrvalo to dlho pretože nás prerušil niečí hlas. ,,Hej! To je moja frajerka!“ bol to Shawn. ,,Zlatko, hádam nežiarliš!“ ,,Ja? Pff!“ vyskočila som mu na chrbát a bežali sme k Ellinej chate.
Prepáčte že je krátka ale chcem to rozdeliť do viacerých častí. <3 -Emm
YOU ARE READING
Thanks for memories
FanfictionAhoj, moje meno je Stella Marshall ale všetci ma prezývajú Stell. Mám 16 a žijem v Californii s mojimi rodičmi a mojou o tri roky mladšou sestrou Lilly. Vďaka mojej sestre sa rodičia necítia sami keď, bývam s mojimi najlepšími kamarátmi. Nejak extra...