PART 14: AQUAPARK

260 19 1
                                    

-Kaylin pohľad-

Ráno som sa chcela otočiť ku Tayovi ale spadla som na prázdnu polku postele. S odporom som otvorila oči a usvedčila som sa že posteľ je naozaj prázdna. Kam mohol ísť? Pozrela som sa na hodinky a bolo len päť hodín. Prečo sakra vstávam tak skoro? Dala som si tepláky a zišla som do obývačky. Uvidela som že na terase sú otvorené dvere a tak som sa pozrela kto tam môže byť. Moc ma ani neprekvapilo keď som tam uvidela Taylora ako leží na lehátku a pozoruje východ slnka ako ja tiež jedno ráno. Pomaly a hlavne nenápadne som sa priplížila zozadu a dlaňami som mu zakryla oči. ,,Hádaj kto?" ,,Hmmmm.... Kiara?" ,,Hej!" ,,Ale zlatko, viem že si to ty. Ako si sa vyspala?" Odokryla som mu oči a sadla som si do jeho lona (asi to znie trošku weird ale v češtine je to do klína a tak to znie lepšie ale čo narobím... :/) ,,Keďže si bol pri mne tak skvelo ale ráno som sa zobudila skoro, pretože si mi tam chýbal..." ,,Prepáč láska ale už sa mi nedalo spať a nechcel som ťa budiť, tak som prišiel sem a stihol som aj východ slnka..." ,,Dlho si tu?" ,,Asi tak 20 minút." Potom už nikto nič nehovoril len sme pozorovali tú krásu pred nami. Postupom času sa už zobúdzali aj ostatní kripli tak sme začali dohadovať dnešní deň. ,,Takže ľudia, čo budeme dnes robiť?" ,,Čo by chcela robiť moja láska?" spýtal sa Nash Lary. ,,Ja neviem... ako má byť dnes?" ,,Nooo, hlasia 28°C. Blízko je tu aquapark. Čo myslíte?" navrhol Cameron. ,,Bol by to skvelý nápad, ale čo Ki? Ako dlho ešte musíš mať sádru?" ,,Tak lekár vravel že ešte nejaké tri dni ale ak by sa to zlepšilo tak sa môže dať dolu aj skôr. Ale ja môžem ostať aj doma. Ja som vpohode." ,,Nieee. Bolo by to blbé kebyže my ideme a ty nie..." odporovala som jej. Naozaj je to podľa mňa nefér. ,,Tak si aspoň sadnem na lehátko a môžem vás aj poprípade natáčať na Vine. Súhlas?" ,,To znie lepšie. Kedy vyrážame?" ,,Aquapark otvárajú o desiatej, a teraz je pól deviatej. Tak máme ešte hodinu a o pól ale bolo by fajn aby sme boli tak za hoďku hotoví...  A samozrejme ešte treba upratať  v lese po našich romantikoch." ,,Tak pardón. Taylor to pôjde upratať..." zachichotala som sa a pozrela som na Taya. Ten sa zasmial a prikývol. ,,Už ste tam boli keď to tak poznáte?" spýtala sa El. ,,Jasné. Mnohokrát. Sme stáli zákazníci a už tam dokonca máme aj zľavu!" chválil sa Hayes. Strašne je kawaii. (to je zlatý po japonsky. ;* ) Tak sme sa pomaly začali dvíhať zo zeme a lehátiek a nasmerovali sme si to do izieb, Taylor do lesa ku jazeru a neskôr do bazénov.

-Shawnov pohľad-

Celkom sa tam teším. Majú tam obrovskú vodnú rampu, rôzne zatočené tobogány, vírivky a neviem čo ešte. ,,Tešíš sa princezná?" ,,Jasné. Myslím že som tam raz bola ale nie som si istá. Pôjdeme aj na nejaké tobogány?" ,,Ale ja sa bojím. Čo ak sa prevrátime alebo sa nám niečo stane..." ,,Aj keď tam pôjdeme spolu?" ,,Dám sa prehovoriť ale iba ak ma budeš držať za ruku!" ,,Ak to bude možné, ty môj bojko." Zasmiala sa. Pomaly sme si zbalili veci a vydali sme sa dole do obývačky. Nečakane sme boli prví. ,,Kde sú ostatní?" ona mi asi číta myšlienky! ,,Tiež nad tým rozmýšľam..." ale po chvíli bol počuť dupot po schodoch tak to sme už vedeli že idú. ,,Môžme?" spýtal sa Aaron. ,,Aaronkooo?" ,,Čo zas chceš Dallas?" ,,To musím hneď niečo chcieť?!" Aaron sa s povzdychom opýtal. ,,Áno Cameron?" ,,Mohol by som šoférovať?" ,,NIE!!!" všetci sme naraz ale fakt že naraz povedali. ,,Heeej! Aký máte problém?" ,,Prečo myslíš že si trikrát opakoval autoškolu a posledný krát si vyšiel s odretými ušami?" spýtal sa Jack. ,,Tooo.... to si lektory na mňa zasadli!" ,,Jasné. A ja som tým pádom dúhová víla." ,,Kto vie..." ,,Ak ste sa dohádali tak by sme mohli vyraziť." Ani neviem ako sme sa napchali do auta, teraz si asi hovoríte, odkiaľ majú auto keď jedno nechali na letisku v L.A.? No my tu máme v garáži jedného veľkého Range Rovera tak odtiaľ. ,,Dobre Aaron, keďže si ma nenechal riadiť, môžem aspoň vybrať hudbu?" ,,Poslúž si." Cameron začal niečo vyberať a ťukať a nakoniec pustil Turn down for what. Zase niekto príde k úrazu... Už sa to blížilo k tej časti...3...2...1... a v ten moment všetci začali hádzať vlasmi a hlavami. ,,Sakra! Au...." ,,Nejaké zranenie? Zase...?" spýtal sa Carter. ,,Len z toho bude asi typel." Sťažoval sa Matt.  Potom už cesta prebiehala relatívne kľudne. Už sme sa začali blížiť k aquaparku a je 10:05. Super, budeme tu medzi prvými, aspoň budú voľné tobogány. Aaron zaparkoval a začali sme vystupovať. Samozrejme sme si kúpili lístky a začali sme vyberať skrinky kde si odložíme veci. Našťastie tu bolo prázdno, tak sme našli skrinky hneď vedľa seba. Areál je tu fakt mega obrovský, z prezliekarieň to vedie do vnútrajších bazénov a vzápetí ako sme tam vstúpili tak nás ovalilo veľké teplo a dusno. Rýchlo sme prebehli k vonkajším bazénom a keďže je tu aj viac tobogánov, tak sme ostali tam. Samozrejme sa chalani rozbehli na rôzne zkĺzačky a neviem čo. Ja som sa išiel aj so Stell osviežiť do bazéna a zaplávať si kým tu nie je plno.

-Mattov pohľad-

Išiel som aj s Carterom na tú veľkú U rampu. Vždy tam chodievame, aj po toľkých razoch je to stále adrenalín. Rampa má vyše 5 metrov a je pekne kolmá. Zobrali sme si nafukovací čln a vyšli sme schody. Navrchu som zamával Ki aby mohla začať točiť a keď naskočila zelená tak sme sa zošmykli a ja som ako vždy pišťal. Carter sa na mňa zasa ako vždy rehotal. Potom nás vystriedali Nash s Larou a poviem vám Lara má tiež celkom silný hlas... Kto vie či si to užila keď celý čas mala zavreté oči, veď ona si zvykne.... Takto sme tu šantili ešte asi dve hodiny, za ten čas sa to tu celkom zaplnilo ale nič extra. Nastal čas obedu čo je zároveň aj moja obľúbená časť dňa. ,,Ľudiaaaaaaaaaaaaaa, poďme sa najesť, som hladný!" zahlásil som. ,,Aj ja. Ideme?" V areáli je reštaurácia a majú tu na výber z celkom dosť jedál. Väčšina si dala nejaký šalát a burgry ale ja som originál, ja som si dal palacinky. Približne v polke obeda sa rozozvučal alarm. ,,Prosíme všetkých návštevníkov aquaparku aby sa čo najrychlejšie skryli do uzavretej miestnosti na vlastné be*kchst kchh*zpečie. Ďak.. AU, pomoc *kscht*" všetci sme sa na seba ustráchane pozreli. Ellu niekto chytil za rameno a ukázal nech ho nasledujeme. Viedol nás do kuchynského skladu kde nás zavrel. ,,Je to tu bežné?" spýtala sa Kayla. Tay len pokrútil hlavou. ,,Ale zase dobrá vec je, že tu máme jedlo. Nie?" ,,Mathew! Naozaj na nič iné nemyslíš?" ,,Myslíte že je to niečo vážne?" spýtala sa Stell. ,,Dúfam že nie..."


Ahooj. Keďže minulá časť bola krátka a neskoro tak tu je ďalšia. <3 aquapark opisujem podľa Aqualandu Moravia a v obrázkoch je jeho areál ako vyzerá zvonka a ako video je video z tej U rampy. Ak chcete viac obrázkov alebo info, tak sa pozrite na ich stránku. www.aqualand moravia.cz toť vsjo. pekný víkend. S láskou -Emm <3

P.S. teším sa čo poviete na tú ďalšiu časť. :3



Thanks for memoriesWo Geschichten leben. Entdecke jetzt