PART 3:VÝLET!

512 27 0
                                    

-Stellin pohľad-

,,Vstávaj, vstávaj!" počula som ako niekto kričal do môjho ucha. Myslela som že toho človeka na mieste podrežem! Ďalej som už len cítila skákanie po posteli a počula pišťanie. S veľkou nevôľou som otvorila oči a videla že je len osem hodín ráno. Pre mňa dosť skoro, keďže väčšinou vstávam okolo jedenástej. Pozrela som sa na diabla, ktorý ma takto skoro zobudil. Skúste si tipnúť...Sám veľký Mattosaurus si dovolil ma zobudiť o 8:00! Jedným pohybom nohy som ho zhodila z  mojej postele.  S veľkým rachotom dopadol na zem, kde sa na mňa nepekne pozrel. ,,Toto sa stane každému kto si dovolí skákať po mojej posteli a kričať mi do ucha ešte pred jedenástou!" s úškrnom a mierne pokazenou náladou som zišla dole do obývačky. Tam už všetci sedeli na gauči a keď ma uvideli vybafli na mňa mnoho informácií, z ktorých som zaregistrovala iba to, že niekam ideme. ,,Wowowowow! Spomaľte! Tak, a teraz jeden po druhom." povedala som. ,,Takže, dnes o desiatej vyrážame na spoločný výlet do Coloráda! Máme tam menšiu chatu hneď pri lese, blízko rieky." začal Johnson. ,,No, a Matt sa ponúkol že ťa zobudí..." tak trocha dokončil Nash, ktorý sa vzápetí začal nekontrolovateľne smiať na nahnevanom Matthewovi, ktorý kráčal dole schodmi s modrinou na ruke. Ooops... ,,To bola najväčšia chyba v mojom živote!" povedal so zamračeným výrazom, ktorý smeroval na mňa. ,,Dalo sa to aj inak. Nemusel si skákať po posteli a popri tom mi kričať do ucha ,Vstávaj!´" mrkla som na neho. ,,To si fakt urobil? Mohol si čakať čo sa stane!" smial sa na ňom už aj Carter.

Po asi ďalšej štvrť hodine dohadovania a samozrejme hádania o tom ako tam pôjdeme, sme sa išli pobaliť , pretože na chate strávime týždeň. Nezabudli sme zavolať aj Kay s Larou, ktoré ako Matt začali kričať do telefónu tentokrát od radosti, nie pod úmyslom ma zobudiť. Pobalila som si skôr športové oblečenie, keďže ideme do prírody a všetky ostatné potrebné aj nepotrebné veci. Keď som bola hotová zišla som dolu a spolu s chalanmi sme čakali na dievčatá.

*Flashback*

-Larin pohľad-

Keď nám Stell zavolala že ideme spolu na náš upozorňujem PRVÝ spoločný výlet tak som kričala od šťastia. Ani neviem prečo som začala tak kričať, veď je to len výlet, teda pardon náš spoločný výlet na týždeň aj s Magcon, čo znamená že tam bude aj Nash, už som si aj sama odpovedala... Predstavte si obyčajné dievča z Californie a najslávnejší Viner spolu sami v lese mimo ľudí. Čo sa môže stať? Čokoľvek... STOP! Moc snívam. Chúďa Stella, muselo jej odpadnúť ucho z toľkého vreskotu. Každopádne po dotelefonovaní som Kay pomohla zbaliť jej veci, one na oplátku pomohla mne. Naše kufre šú naozaj ťažké!

*END of Flashback*

-Larin pohľad-

Keď sme s Kaylou dorazili k Magcon domu tak nás už všetci čakali. Chalani nám pomohli s kuframi do auta. ,,Tie tašky vážia asi tonu! Čo tam všetko máte?" sťažoval si Gilinsky. ,,Za prvé, sme dievčatá. Čo si čakal? A za druhé, ideme na týždeň mimo civilizácie. Sú tam len samé potrebné veci!" vysvetlila som mu. ,,Tak to nechcem vedieť, koľko by to vážilo s tými nepotrebnými!" odpovedal keď doukladal naše tašky do kufra auta. ,,Hayes? Čo sa stalo Mattovi že má modrinu na ruke?" spýtala sa Kay. ,,Išiel zobudiť Stell ale šiel na to nesprávne, tak ho kopla a on spadol z  postele." Kay sa nad jeho odpoveďou zachichotala. ,,Čo je vám všetkým na tom také smiešne?!" okríkol nás Matthew. ,,To, že ju až tak dobre nepoznáš. Inak by si vedel že týmto ju skôr nahneváš než zobudíš. Čuduješ sa vôbec jej reakcie?" zasmiala som sa. Matt len nad mojou odpoveďou pretočil očami a ďalej nám nevenoval pozornosť. Po chvíli sme vyrazili na letisko.

-Stellin pohľad-

Cesta na letisko netrvala dlho. Keď sme prišli na letisko, zaparkovali sme autá na vyhradené miesto, kde si po priletení znova môžte auto vyzdvihnúť (nwm či také niečo existuje :D). V hlavnej hale kde sú stánky, obchody a kaviarne, sme si kúpili letenky. Lietadlo nám letí až za hodinu a pol, tak máme ešte kopec času pochodiť obchody. S Larou a Kay sme išli z obchodu do obchodu. Primark, Sinsay, Desigual a mnohé iné. Samozrejme sme si kúpili aj nejaké to oblečenie kebyže sa tomu našemu niečo počas výletu stane. Nákupy sme zakončili Starbucksom. Po dobrej káve sme sa vrátili naspäť ku chalanom. Neprekvapilo nás keď znova natáčali videá na Vine a fotili sa s fanúšičkami. Musím sa priznať, možno aj za Laru a Kay že sme trochu na ne žiarlili. Ako sa s nimi objímali atď. Ale je to od nich veľmi zlaté aký s nimi majú vzťah. Po ďalšej pol hoďke konečne vyhlásili náš let a my sme postupne začali nastupovať do lietadla.

 Ahoj lásky. Je tu nová časť. <3 Ako prvé ďakujem za 180 reads!!! Ste úplne úžasné! Veľmi vás mám rada a ako vždy, dúfam že sa časť páčila, má 771 slov! Viem že tá pesnička od 5SOS textom veľmi nesúvisí s príbehom ale mne sa sem hodila. Na obrázku máte chatku v Coloráde. Samozrejme, keďže ich je 13 predstavte si ju väčšiu ale mne sa moc páči. :3 Potešil by ma aj komentárik a samozrejme aj votes. Tešte sa na novú časť bude menšia dráma v lietadle... Ľúbim vás. Užívajte života. cmuk :* Emm ^.^

Thanks for memoriesWhere stories live. Discover now