PART 13: ODPUSTÍŠ MI?

189 19 0
                                    

-Kaylin pohľad-

Popri kráčaní bolo podozrivé ticho. Obzrela som sa okolo seba a nikoho som nevidela. Kam zmizli baby? Oni ma tu nechali? Kedy to sakra stihli? Zase majú niečo zalubom. Kráčala som teda ďalej a po malej chvíli sa mi naskytol neuveriteľný pohľad. Všade po stromoch boli povešané malé svetielka, na tráve bola deka a na nej piknikový kôš. Osoba, ktorá doteraz sedela na deke sa zdvihla a pomaly kráčala ku mne. Až po chvíli som zistila že je to Taylor. ,,Taylor?" ,,Ahoj Kayla." ,,Čo má všetko toto znamenať?" ,,Sadni si, vysvetlím ti to..." Tak som si teda sadla na deku a čakala na odpoveď. ,,Počúvam..." ,,Chcel som ti vysvetliť včerajšok a povedať ti pár vecí, ktoré dlho dusím v sebe." Upierala som na neho pohľad. Vyzerá že ho to trochu znervózňuje ale som zvedavá čo mi také dôležité chce povedať. „Kayla," chytil ma za ruku a pozrel sa mi do očí „milujem ťa. Milujem každú jednu vec na tebe. Milujem tvoje telo, oči, vlasy, zmysel pre humor, tvoju láskavosť, tvoj smiech, milujem keď môžem byť s tebou, keď sa môžem s tebou rozprávať aj o úplných blbostiach ale ty ma aj tak počúvaš. Nechcem ani pomyslieť na to že by som niekedy v živote o teba prišiel, že by som prišiel o to všetko čo som teraz povedal, to by som neprežil. Kayla, milujem ťa z celého srdca a si slnko v mojom živote. Dlho som ti to chcel povedať ale mal som strach. Kvôli tomuto idiotskému pocitu sa stalo čo sa stalo a bola to obrovská chyba. Teraz toho lutujem pretože teraz viem, že si ma tiež ľúbila a behom sekundy sa to zmenilo a ja..." ,,Taylor... Tiež ťa milujem." ,,Ohh. Kayla" a pobozkal ma. Na tento moment som dlho čakala. Je to úžasný pocit! ,,Tak mi teda odpúšťaš?" ,,Počkaj, zamyslím sa... Ale nie, srandujem. Odpúšťam ti..." jeho úsmev sa ešte zväčšil. Zrazu sa postavil, zdvihol ma za ruky a kľakol si. ,,Kayla Rias Daiki, staneš sa mojou priateľkou?" ,,Bude mi potešením." Tak a teraz som oficialne šťastná. Znova sme si sadli a Taylor vybral z košíka šaláty, chlebíčky a víno. ,,Vyzerá to skvele. Kto to varil?" ,,Klamať ti nebudem. Aaron." ,,Uf. Mi odľahlo..." ,,Heeej! Tak teda dobrú chuť." Taylor naservíroval šalát s vínom a k tomu zapol hudbu. Tak romantické. Rozprávali sme sa stále. Keď už začínalo byť chladno tak sme zbalili deku a išli domov. Ráno prídeme po ostatok. Cestou na chatu ma Tay chytil za ruku a ja som si užívala našu chvíľku.


Potichu otvoril dvere a zistili sme že už spia. Vyšli sme schody a každý šiel do svojej izby. Hneď ako som zavrela dvere som počula tichučké klopkanie na dvere. Otvorila som a v nich stál Taylor. ,,Stalo sa niečo?" šepla som. ,,Môžem spať u teba? V mojej izbe je Matt." ,,Jasné poď." ,,Dik." ,,Láska?" ,,Hmm?" zamumlala som. ,,V tých šatách vyzeráš sexy." ,,Nepreháňaj. Idem sa prezliecť. Počkaj tu. Ozaj kde chceš spať?" zatiaľ som vošla do kúpeľne a prezliekla sa. ,,S tebou. Ak smiem my lady." „Na tvoje vlastné nebezpečenstvo. Ak by som ťa uhryzla tak sa nečuduj." ,,Čo?" ,,Robím si srandu." Ľahla som si k nemu a počas usínania som cítila ako ma chytil za pás a dal mi pusu do vlasov. Tak teda dobrú noc...


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!POVINNE PREČÍTAŤ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Takže, rozhodla som sa, že zmením názov story na Thanks for memories... Časom sa dozviete prečo. Nechcela som to meniť bez toho aby ste o tom nevedeli. Dúfam že sa nehneváte ani za čakanie na novú časť ale je koniec roka a veď to poznáte. Ďakujem za prečítanie a za 2K! Časť je kratšia ale tá ďalšia by mohla byť dlhšia. S láskou -Emm <3

Thanks for memoriesDove le storie prendono vita. Scoprilo ora