PART 2: PREKVAPENIEEE

627 30 1
                                    

-STELLA´S POV-

Stáli sme vo dverách a s úžasom sme sa pozerali na vnútro domu. Na každej stene bolo minimálne 10 rozvešaných balónov, 50 konfiet a v strede izby bol veľký nápis CONGRATULATIONS TO OUR SMART BABES! Ledva sme zadržali slzy. Celý mesiac sa správali divne a už aj viem prečo. To som ešte nespomenula stôl plný sladkostí, čipsov, chlebíčkov a celému tam kraľovala veľká poschodová torta, ktorú už Jackovci jedli pohľadom. Viem skončili sme iba druhý ročník ale bol naozaj ťažký! Chalani si to pravdepodobne všimli tak nám urobili takú menšiu párty. Po dľhšej chvíľke státia vo dverách s ústami dokorán sme si konečne všetko uvedomili a vrhli sme sa na chalanov s obrovským úsmevom na perách a so slzami v očiach. Keď sme všetkých poriadne vyobjímali, pustili sme sa do jedenia. Torta plnená čokoládou a kúskami ovocia bola naozaj vynikajúca!

,,Wau! Je to úžasné! Nemám slov...ja...ja... Chcem všetkým poďakovať, aj s babami, za úžasné prekvapenie! Nedá sa to vyjadriť slovami!" začala som a po chvíli sa ku mne pridali aj dievčatá. ,,Viete že ste nemuseli?" povedala Kay. ,,Vieme, ale my sme chceli." mrkol na ňu Taylor a Kayla sa len zachichotala. Po asi hodinke jedenia a tancovania sme si konečne sadli. Ticho prelomila Lara s jej bežnou otázkou: ,,A čo teraz?" ,,Nevieš ani minútu obsedieť? Veď doteraz sme sa hýbali!" namietal unavený Cam. ,,Dobre, dobre ja len keď si ODDÝCHNEME" slovo ,oddýchneme´ zvýraznila ,,tak čo potom? Sú len tri hodiny poobede." ,,Čo tak ísť na pláž?" navrhol Nash, ktorý bol prekvapivo ešte stále plný energie. ,,VÝBORNE! Ako prvé môžme ísť na vodné skútre, potom si zaplávať potom..." Ďalej som ju už nepočúvala pretože to nemalo zmysel. Po chvíli som jej znova venovala pozornosť a popri tom som sledovala Nasha, ktorý sa len spokojne usmieval pretože vidieť Laru v plavkách bola pre neho výhra! A vlastne som aj rada že vymyslel pláž, dá sa tam dobre odreagovať. Po asi 10 minútach Larinho plánovania som sa postavila z gauča so slovami: ,,Neviem ako vy, ale ja by som na tu pláž už aj rada išla, nielen o nej počúvala." mrkla som na Laru a išla som sa do izby pripraviť. Postupne sa išli prezliecť aj ostatní. Kayla s Larou samozrejme išli k sebe domov.

*PO 15 MINÚTACH*

,,Pripravení?" spýtala som sa a keď všetci prikývli mohli sme vyraziť. Od nášho domu je pláž  približne 10 minút chôdze. Po dorazení na pláž sa každý rozutekal svojím smerom. Lara, Nash,Cam a Carter si to namierili k vodným skútrom, Tay, Aaron, Matt, Jack&Jack a Hayes s Kaylou išli hrať volleyball. Ja som si ľahla na lehátko a pozorovala more, ktoré v diaľke lemovalo slnko. Život v Californii je proste magický, čo vám poviem... Zrazu si ku mne niekto prisadol. Obzrela som sa a uvidela som ako si Shawn sadá vedľa na lehátko so slnečnými okuliarmi a úsmevom na perách. ,,Tak čo, páčilo sa prekvapko?" spýtal sa s miernym natešením v hlase. ,,Že váhaš! Bolo úžasné! Ako dlho ste to pripravovali? A prečo vlastne?" spýtavo som sa na neho pozrela. ,,Pretože si to zaslúžite! Bolo na vás vidieť ako sa snažíte, tak sme sa rozhodli urobiť vám takú menšiu oslavu úspechu. Taká menšia odmena od nás za vašu snahu, ktorá sa nakoniec vyplatila." milo sa na mňa usmial a ja som si myslela že sa na mieste roztopím! ,,Ste skvelí! Veľmi vám ďakujem, naozaj sa vám to podarilo!" na viac som sa nezmohla a potom som ho ešte objala. ,,Tak to som rád. A inak nám prípravy trvali asi mesiac. Týždeň sme sa dohadovali čo by sa vám mohlo páčiť a nakoniec sme sa zhodli na tomto. Tie ďalšie tri týždne bolo objednávanie, nakupovanie a všetko ostatné okolo toho."

-LARA´S POV-

Pevne som sa držala Nashovho pása pretože na skútri išiel naozaj rýchlo! Aj napriek tomu to bolo úžasné. Keď Nash trochu spomalil obzrela som sa čo robia ostatní. Kayla búrlivo povzbudzovala chalanov pri volleyballe. Išlo im to celkom dobre a vždy keď vyhral Tayov tím skákala od radosti. No čo vám budem hovoriť. Moju pozornosť ale upútala Stella so Shawnom ako sa o niečom vášnivo rozprávali. Sú naozaj zlatí. Ako páru by im to spolu pristalo. Všimla som si že sa na nich pozerajú aj Nash, Cam a Carter, tak sme sa na seba len usmiali pretože všetkým napadlo asi to isté. Skútre sme odložili a išli sme si trochu zaplávať. Za chvíľu sme boli vo vode všetci. Od plávania to malo dosť ďaleko. Špliechali sme sa, chalani nás hádzali do vody, s dievčatami sme im vyskočili na chrbáty a snažili sme sa jedna druhú zhodiť. Keď som sa pokúsila zhodiť Kaylu z Matta alebo Stell z Aarona tak som vo vode skončila ja! Moja šikovnosť... Tak asi po hodinke a pól sme sa všetci dohodli že sa vrátime domov. Začala byť zima, stmievalo sa a boli sme aj unavení. Pri Magcon dome sme sa rozlúčili, Stell s chalanmi išli dovnútra a ja s Kay sme sa vybrali každá k sebe. Našťastie cestu máme spoločnú tak sme boli doma rýchlejšie.

-STELLA´S POV-

Ako sme vošli dovnútra, rozutekali sme sa do izieb ale ešte skôr ako každý išiel vlastnou cestou, som všetkým ešte raz poďakovala a zaželala dobrú noc. Akonáhle som vošla do izby, tak som zo seba umyla slanú vodu, prezliekla som sa do pyžama a zaľahla do postele. Chvíľu som rozmýšľala nad dnešným dňom a po chvíli som sa nechala unášať v ríši snov.

Novááá časť na želanie misakichan1710. Oproti minulej má 898 slov! Veľmi pekne ďakujem za vyše 20 reads! Samozrejme dopredu ďakujem za každý koment a vote. Budem sa snažiť pridávať časť kedy budem môcť. Snaď sa vám páči a zase sa ospravedlňujem ak tam budú nejaké chyby asi budú v čiarkach. Naozaj nwm kam ich mám strčiť! No nič, prajem vám ešte pekný deň a užívajte života ;) S láskou Emm <3

Thanks for memoriesTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang