Part 9

262 16 0
                                    

Probudila me užasna glavobolja...-.-
Mrzovoljno sam ustala sa kreveta te krenula u kuhinju.Polako sam ušla u taman hodnik i spustila se niz stepenice.Dejmona nigde nije bilo,verovatno još spava.Pa da ko nebi.Pogledala prema prozoru još nije svanulo. Lepo.
Ušla sam u kuhinju te sipala vode i uzela  tabletu iz ledice i popila je.Popela sam se u sobu i bacila na krevet. Okrenula sam se na desnu stranu ka ladici gde mi obično stoji telefon,no ovog puta nije bio tu. Počela sam ga tražiti po celoj sobi i konačno ga našla ispod kreveta haha. Videla sam da još imam sat i po do škole pa sam opet legla. Čula sam da su se vrata sobe otvorila pa sam podigla glavu i ugledala pospanog Dejmon kako se vuče ka meni. Bio je tako smešan. Podočnjaci do kolena i jedva je video ispred nosa.Bio je bez majice i trenerke su mu padale na dole tako da su mu virile gaće.Kosa mu je bila cela u haosu.svaki pramen je našao svoj put da odleti negde.
Nasmejala sam se na taj prizor a on se već bacio pored mene na krevet te zažmurio i prekrio lice rukom.
"Šta te je probudilo ovako rano?"-upitao me hrapavim i dubokim glasom te me pogledao jednim okom ispod obrve.
Stavila sam glavu na njegova prsa te uzdahnula.
"Glavobolja."-progunđala sam još pospanim glasom.
"Si popila tabletu?"
"Da."
Ovaj razgovor je izgledao kao da pričaju dva mrtvaka ispod zemlje.Oboje smo imali pospan i hrapav glas.Malo sam se uspravila te pročistila grlo i gledala Dejmon.
"Šta?"-upitao me kada je video da ga gledam.
"Pričaj mi o svemu.Kako si postao vampir i sve to."
"Pa već sam ti rekao, s' 10 godina.To je bilo malo čudno iako sam sve radio kao normalno dete,bio sam drugačiji.Ponekad nisam mogao da zaustavio žeđ.Ali Tyler mi je pomogao i zahvalan sam mu.Ponekad sam imao osećaj da je ustvari on moj otac.Uvek je brinuo za mene,pomagao mi u bilo čemu i sa njim sam mogap razgovarati kao sa prijateljem iako sam znao da je mnogo stariji.Ponekad je otkačen i ponaša se kao dete ali sve u svemu on nam svima dođe kao tata,stariji brat.Tu su još Amanda,Brandon i Jordan oni su takođe najstariji. Jordan i Brandon su braća,blizanci i mnogo su slični čak imaju i slične sposobnosti.Amanda...pa ona se ponekad ponaša kao da je najbitnija u klanu ali okej je...haha"
"Pa...wow...."-malo sam ostala začuđena posle ovog.
Msm ipak vampiri i sve tooo...Još neko vreme smo tako ležali i ćutali.
Odjednom sam skočila sa kreveta a Dejmno nije ni pogled skrenuo već upitao:
"Šta sad?"
"Škola."
Brzo sam izvadila iz ormara odeću i potrčala ka kupatilu.Brzo sam obavila šta sam trebala te obukla odeću i izletela iz kupatila.
"Daj Marija,imaš još skoro pola sata."-rekao je izležavajući se po krevetu.
"A fuck! Što mi nisi rekao?"
"I onako me ne bih slušala..."-prevrnula sam očima na to te izašla iz sobe.
Bar mogu da idem peške do škole i ne moram žuriti i onako ću stići na vreme. Ostavila sam torbu na kauču i vratila se u sobu jer sam zaboravila kaput.Dejmon je još ležao na krevetu i buljio u plafon. Nije čak ni primetio da sam ušla. Neprimetno sam uzela mali jastučić sa poda te ga pogodila u glavu a on se trznuo.Glasno sam se nasmejala a on je samo prevrnuo očima.
"Ajde ustaj!"-proderala sam se dok sam vadila kaput iz ormara.
On nije ništa rekao samo je ustao te se istegao. Obukla sam kaput i krenula u dnevni a Dejmon zamnom. Brzo smo strčali po stepenicama i došli do dnevnog.Uzela sam torbu i krenula u hodnik kako bih se obula.
"Maria jes' jela nešto?"-upita me derajući se iz kuhinje.Čoveče ponaša se kao da mi je mama-.-
"Neee"
Onom svojom "vampirskom brzinom" haha ,je došao do mene i držao jabuku u ruci.Prevrnula sam očima te je uzela jer sam znala da će biti dosadan dok je ne uzmem. 
"Ćao!"-rekla sam zatvarajući vrata za sobom ali nisam dobila odgovor.Ok! Ispalio me-.- 
Začula sam da se vrata otvaraju pa sam se okrenula.
"Doćićemo po tebe neko."-rekao je još uvek pospano.Podigla sam obrvu u znaku da ne razumem.
"Posle škole.Ne znam dal' ću ja moći,zato se ne iznenadi ako dođe bilo ko od nas."
"Okej."-rekla sam nesigurno te krenula u školu.
Ubrzo sam stigla do škole.Ušla sam unutra sva smrznuta.Okačila sam kaput te ušla u razred.Neprimetno sam ušla te sela na svoje mesto. Učiteljice dugo nije bilo pa sam nešto čaprkala na mobilnom. Došla je na pola časa te počela nešto da priča...Odjednom me prozvala.Podigla sam glavu kako bih je videla.Svi ostali su buljili u mene.
"Gde si bila ovih dana?"-upita me razredne strogo.
"Bila sam bolesna."
Videla sam da se dve najufuranije kuje iz razreda nešto domunđavaju pa me gledaju i smeju se.Pa bravo-.- još jedan razlog zašto mrzim sve ovo.Razredna je klimnula glavom te krenula sa predavanjem.Ubrzo se završio čas pa sam krenula ka sali za fizičko. I na ovom času sam se smarala kao i na svakom.I tako su časovi prolazili jednan za drugim i konačno je došlo vreme da idem kući,Jupiii. Uzela sam kaput te ga navukla na sebe i krenula napolje.Stala sam pored vrata jer  nisam videla nikoga u blizini da dolazi po mene a i  nije mi se išlo proveravati jer je sneg leteo na sve strane.Uzela sam telefon iz džepa te ušla na instagram,lajkala sam par fotografija i još nešto čačkala.Začula sam otvaranje vrata pored sebe.Okrenula sam se i videla plavokosog dečka kako me gleda.
"Hej."-rekao je svojim, aj' nazovimo to "zavodljivim" glasom.
Bio je to Josh.Najveća "faca" u razredu,za neke,ali ne za mene.Došao je do mene.
"Zdravo."-rekla sam nezaintereovano i pogledala ka telefonu.
"Ovaaj-oblizao je usnu-ideš sa nekim na matursko?"-upitao me i skroz mi se približio.Stavio je ruku meni iznad glave i gledao me,verovatno misleći da ću svakog trenutka da mu skočim u zagrljaj ili tako nešto.
Progutala sam knedlu u grlu i malo se udaljila od njega.
"Ne."-rekla sam sigurno.
"A jel'?"-opet mi se približio.Čoveče kako me nervira.
Okrenula sam se te izašla iz školskog dvorišta i stala pored puta.Josh je dortčao za mnom i uhvatio me snažno za ruku te me gledao mnogo besno.Malo me je bilo strah jer ipak ko zna šta može da uradi.Pokušala sam izvući ruku iz njegove no nije mi baš išlo.Paa...da pokušamo na drugi način...
"Gde si pošla?"-upitao mi te uhvatio za obe ruke i privukao ka sebi.
Spustila sam pogled i za nekoliko monuta ga vratila na njega. Napravila sam neku "zavodljivu" facu a on je popustio stisak i gledao me.Vedelo se da je malo zbunjen ali ne želi da pokaže. Blago sam se nasmejala te zagrizla donju usnicu.On mi je pustio ruke i stavio ih oko mog struka i polako ih spuštao sve niže.Fuj! Ja sam stavila ruke oko njegovog vrata i igrala se sa krajevima njegove kose.On je zažmurio oči te polako micao glavu ka meni.I baš kada se najmanje nadao,podigla sam nogu i kolenom ga udarila u nezgodno mesto.Pustio me je i počeo se saginjati od bolova.
"KUČKOO!"-derao se dok sam ja trčala daleko od tog mesta.
Trčala sam sredinom puta.Odjednom sam ugledala svetla auta te sam zastala i skapirala da i auto stoji.Odjednom su se vrata otvorila i izašao je visok dečko.Nisio je crnu kapu i crni kaput.Prišao mi je.
"Jesi dobro?"-upitao me.Odmah sam prepoznala taj glas iako ga nisam videla jer je sve oko nas bilo mračno,njegov glas bih prepoznala i da viče sa drugog kontinenta.
Čvrsto sam ga zagrlila.Sva sam se tresla.Bila sam uplašena.
"Hej,jesi šta ti je?"-upitao me kada sam se odmakla od njega.
"Harry,dobro sam.Samo želim kući.Hajde."
Sela sam na suvozačko mesto.A on je vozio.Celim putem smo ćutali.Do kuće nam je trebalo odprilike 20 minuta.Kada smo stigli samo sam uletela u kuću bez pozdrava i bez da pogledam koga ima tu. Samo sam ušla u sobu i bacila se na krevet. Razmišljala sam o tome šta se desilo. Bila sam tako uplašena. Hvala Bogu pa je danas poslednji dan i u nedelju je matura pa više niću ni gledati tu glupu školu.Ustala sam te ušla u kupatilo.Umila sam se te vratila sobu i svukla sa sebe odeću i iz ormara uzela ljubičaste helanke i crni,dugi džemper.Obukla sam to i krenula iz jakne uzeti telefon.Samo što sam ga uzela začula sam Dejmona kako se dere iz kuhinje.
"Mariaaaa! Dođi da jedeeeeeš!"
"Evo idem."-rekla sam mrzovoljno i sišla dole.
U dnevnoj su sedeli Harry,Liam i Niall.
"Hej."-pristojno sam se pozdravila no nisam bila nešto oduševljena što ih vidim.
"Hej!"-uzvikali su Liam i Niall u isti glas a Harry se samo smeškao i čačkao telefon.
Uputila sam se ka kuhinji i na vratima se srela sa Dejmonom koji je krenuo izaći.
"Imaš na stolu lazanje."-nasmejao se te me zaobišao.
Sela sam za sto,uzela tanjir i uzela malo lazanja.Nisam bila baš nešto gladna...Iz dnevnog sam čula šta dečki pričaju.Nešto su bezeze blebetali kad odjednom Harry je malo glasnije progovorio i tačno sam čula šta priča.
"Dejmon,opasna ti sestra..."-nasmejao se.
"Da znam."-odgovorio je Dejmon i posle par minuta dodao -"Šta je uradila?"
"Paa..ne bih da ti pričam..."-opet je reč imao Harry. 
WTF?! Šta on umišlja?! Kako ume da nervira...I šta sam ja to uradila?! Oh,fuck! Šta ako je video...Ma NE! Nemoguće! Lupila sam se po čelu i ubrzo začula Dejmonov glas.
"Maria,dođi!"
Spakovala sam u usta što više jela te progovorila
"Jedem..."
"Posle..."-glas mu je bio smoren.
Fuck! Šta da radim?! Sad će me ispitovati a uopšte mi se nerazgovara o tome...Hvala ti,Harry! Idiot-.-'' Čula sam zvono na vratima i ubrzo buku u dnevnom.Lepo! Još idiota u kući!-.-
I sad nema šanse da idem tamo i da me Dejmon ispituje šta sam uradila.Tog trenutka sam dobila lepu ideju.Neće on mene kontrolisati! Ustala sam sa stolice i otvorila prozor te izašla i kad sam izašla zatvorila ga.Videla sam da je Dejmon ušao u kuhinju.Brzo sam otrčala iza kuće. Nekako sam se popela na drvo i skočila na ivicu prozora.Nisam ga mogla otvoriti no nakon nekog vremena sam uspela. Brzo sam ušla u sobu i potrčala ka vratima da ih zaključam ali prekasno.Dejmon je već bio sa druge strane vrata.Oboje smo gurali ali normalno on je bio jači.Nije ulazio u sobu no ni ja nisam puštala vrata.
"Daj odlazi!"
"Šta si tako strašno uradila?"-upitao je smejući se.Prevrnula sam očima.
"Ništa! 'Aj beži tamo!"
Nije ništa govorio.
"Ako baš 'oćeš znati,idi,pitaj Harry-a...Ja ne znam od kad je on tako glup pa samo gleda kako me skoro silovao idiot ispred škole..."
"ŠTA?!"-uzvikao je glasno i pustio vrata.
"Idi!"-lupila sam mu vratima ispred nosa i odmah zaključala.
Čula sam kako je otišao.Bacila sam se na krevet i pokrila se preko glave.

CreepyWhere stories live. Discover now