Polako otvaram oci i prvo što vidim je Leo,koji sedi na mom stomaku i preslatko me gleda. Nasmejala sam se na taj prizor iuzela ga u ruke te ga prislonila licu. On me šapicama golicao te sam ga pusila a on se izvalio pored mene i par puta preokrenuo. Uspravila sam se u sedeći položaj i prizor koji sam videla pomalo me začudio. Skoro svi su bili u mojoj sobi,spavali su. Prvo što sam uočila bio je Dejmon koji sedi na fotelji pored prozora naslonjen na Paulovo koleno koji je sedeo i spavao na onoj ivici od prozora,koja je u mojoj sobi dosta velika i tu skoro uvek sedim. Tu je još bio i Zayn koji je sedeo na stolici pored stočića,prekriženih ruku i glavom zabacenom unazad. Pored njega,na podu je ležao Louis prekriven nekim ćebencem a malo dalje od njega je sedeo Adam naslonjem uz zid i normalno spavao. Tu su još bili i Sajmon i Brooklyn koji su bili naslonjeni glavama jedan na drugog i usto sedeli na fotelji tj Sajmon je a Brooklyn na onom gde se stavlja ruka.A malo dalje od njih je bio Michael. Bilo mi je smešno sve ovo,ali nisam se htela smejati da ih nebi probudila. Krenula sam ustati no prvo sam htela istegnuti noge,jer uvek spavam u nekim glupim pozicijama pa se pored mene mogu još petorica naspavati. Baš kad sam pomerila nogu skapirala sam da ispred mojih nogu leži Harry. Polako sam ustala kako ih nebi probudila i izašla iz sobe a Leo je potrčao zamnom te sam zatvorila vrata i uzela Lea u ruke. Polako sam ušla u kuhinju ne gledajući koga ima tamo i pravo se zaputila u frižider jer sam umirala od gladi.Uzela sam sve potrebno za sendvič,imala sam pune ruke te sam izronila iz frižidera i začula neki grubi glas,koji sam se i malo uplašila.
"Dobro jutro."-podigla sam glavu iza vrata od frižidera i ugledala Louisa kako čita novine i pije kafu.
Nije me čak ni pogledao.
"Dobro jutro,Louis."-rekla sam pomalo zbunjeno,jer nikad ne bih ni pomislela da Louis može imati tako grub glas.
Nogom sa zatvorila vrata i stavila namirnice na sto. Louis je ostavio novine na sto i pogledao me.
"I?"-podigne obrvu.
"Šta?!"-upitala sam zbunjeno.
"Pa kako šta?! Gde si bila juče? Zašto nam se nisi javila?"-i dalje je govorio onim grubim glasom.
Prevrnula sam očima i ignorisala ga. Okrenula sam se i uzela nož iz ormarića.Louis je i dalje gledao u mene,verovatno očekivajući odgovor no nije ga dobio.Opet sam se vratila do frižidera jer sam zaboravila da uzmem kečap. Baš kada sam se sagnula da ga uzmem začuo se drugi grub glas. Oooo! Pa ovo me nebi čudilo da je Niall. Opet sam prevrnula očima i zalupila vratima. Došla sam do stola i tu ispred sebe,na vratima,je stajao Harry. Gledala sam ga nekako,pomalo glupo,jer nisam znala kako reagovati. Loui nas je promatrao sa svoje pozicije te odjednom ustao,uzeo šilju sa kafom i izašao.
Ostali smo sami.Ništa nismo progovarali.Samo smo ostali stajati i gledati jedno u drugo.Pomalo mi je bilo i neprijatno pa sam odlučila prekinuti ovo. Vratila sam se do onog stola gde su bile namirnice i tu stavila kečap.Krenula sam napraviti sendvič no odjednom sam osetila čvrste ruke oko struka i nečiju glavu na svom ramenu.Ko bi drugi bio nego Harry.Kako je držao glavu na mom ramenu bukvalno je disao u oj vrat,naježila sam se od toga.
"Uplašili smo se Maria. Nemoj to više raditi."-rekao mi je tiho na uho.
Samo sam ćutala.Nisam znala šta reći a iskreno nisam ni htela.Neću se nikom pravdati.Moraju i oni mene shvatiti.
Odjednom sam osetila Harryeve usne sa svom vratu.Laganom sam zabacila glavu unazad i zažmurila oči. No,odjednom mi je palo na pamet,pa čoveče on je vampir! Isisaće mi svu krv!
Brzo sam se okrenula i pokušala se odmaknuti od njega no nisam uspela. Još jaće se stisnuo uz sebe.
"Brza si..."
"Za ljucko biće"-prekinula sam ga.
"Ali ne brža od mene."-rekao je tiho i nasmejao se.
YOU ARE READING
Creepy
FanfictionHej,ja sam Maria.Maria Stewart.Imam 18 godina i završavam srednju školu,koja je uostalom tako glupa.Imam brata,Dejmon.S' živim u kući koja je blizu Londona.Dejmon ima 20 godina i obožava me zezati-.-'' Pa nemam baš prijatelje,bolje da kažem nemam ih...