Szłaś przed siebie, a za tobą podążał Jungkook. Cały czas cię obserwował. Wkurzyło cie to i postanowiłaś mu to powiedzieć.
T.I- Możesz za mną nie chodzić?
Jk- Przepraszam, ale kogoś mi przypominasz...
T.I- Nie sądzę... Nie chodź za mną więcej...- powiedziałaś i odeszłaś. Usiadłaś obok fontanny i postanowiłaś, że zadzwonisz do Tae.
Wasza rozmowa:
Tae: Halo?
T.I: Hej TaeTae.
Tae: T.I?
T.I: Tak to ja. Chciałbyś się może spotkać?
Tae: Jasne, kiedy i gdzie?
T.I: A masz czas teraz?
Tae: Tak, a gdzie?
T.I: Jestem w parku, obok fontanny.
Tae: Oki. Zaraz będę.- powiedział i się rozłączył
...
Zobaczyłaś Tae jak idzie w stronę fontanny. Rozglądał się dookoła. Pewnie szukał ciebie, ale cię nie rozpoznał. Obserwowałaś jego, ale ten nie zwracał na ciebie uwagi. Pewnie pomyślał, że jesteś kimś obcym. Nagle poczułaś jak twój telefon wibruje. Spojrzałaś na wyświetlacz i zobaczyłaś, że Tae do ciebie dzwoni.
Wasza rozmowa:
T.I- Halo?
Tae- Gdzie ty jesteś?- zapytał, a ty w tym czasie podeszłaś do niego od tyłu i powiedziałaś:
T.I- Jestem za tobą.
On natychmiast się odwrócił i spojrzał na ciebie z niedowierzaniem.
Tae- T.I? To naprawdę ty?
T.I- A nie widać?- powiedziałaś i zaśmiałaś się
Tae- No właśnie nie widać. W życiu bym cię nie rozpoznał. Myślałem, że ty to ktoś inny.
T.I- A podoba ci się?
Tae- Czy mi się podoba? Wyglądasz pięknie.
T.I- Dzięki.
Tae- Czemu się nie odzywałaś przez tyle czasu?
T.I- Bo nie miałam ochoty z nikim gadać.
Tae- Nawet ze mną?- powiedział i posmutniał
T.I- Musiałam przemyśleć parę spraw.
...
Tae- A jak sprawa z Jungkook'iem.
T.I- Nie wiem... Kocham go, ale wydaje mi się, że nie dorósł jeszcze do poważnego związku... A tak poza tym, to co u niego?
Tae- Po waszej rozmowie stał się smutny. Na próbach jest nieobecny.
T.I- A jego dziewczyna?
Tae- Nie jest już z nią. Ona cały czas go zdradzała. Mimo, że on jej nie kochał to i tak było mu przykro z tego powodu. Ona była z nim tylko dla hajsu.
T.I- A ja tak na niego naskoczyłam.
Tae- Nie przejmuj się. Wszystko się ułoży.
T.I- Mam nadzieję...
Tae- Może pójdziemy do mnie?
T.I- A chłopaki?