9.Bölüm
Her insan kaderinin bir kısmını kendi çizerdi değil mi?
Kötülerin kalbi siyah, iyilerin kalbi beyazdı. Peki ya benim kalbim? Benim kalbim hangi renkti?
______________________
Olduğum yerde dönüp duruyordum. Fakat bir türlü nerede olduğumu kavrayamıyordum. Ya da nasıl geldiğimi. Ormanlık yolda duyduğum sesle araba yolunda koşmaya başladım. İlerledikçe sesler artıyor, seslerin sahiplerini tanımaya başlıyordum. Gökhan, Batu, Poyraz, Sude, Ada ve Barış'a aitti sesler. Fakat abim ve babam neredeydi?Hızlı olan adımlarımı kesip koşmaya başladım. Etrafı saran sis bulutları çok yoğun olmasa da bir kaç metreden sonrası gözükmüyordu. Koştukça onlara daha fazla yaklaşıyordum. En sonunda onları görmüştüm. Fakat hepsi siyah giyinmişti. Her birinin yakalarında da ikişer tane resim vardı. Ayaklarım adım atmayı kesti. Kaşlarım çatılmış olanları anlamaya çalışıyordum. Olduğum yerde durmayı kesip yanlarına ilerledim. Beni ilk fark eden Batu olmuştu. Beni gördüğünde ki gözünde geçen nefret dalgaları beni adeta dumura uğratmıştı. Yutkunup daha fazla ilerlemekten vazgeçtim. Aksine Batu bana doğru geliyordu. Bir adım, iki adım, üç adım, dört adım derken tam karşımda durdu. Ani hareketiyle kolumdan tutup bedenimi bir ileri bir geriye sallamaya başladı. Kolumda ki sızıyı damarlarımda hissedebiliyordum.
"Sen ne tür bir uğursuzsun? Yeter artık Güneş. Yeter! Şimdi uğursuzluğunu da al ve defol buradan. Senin yüzünden daha fazla sevdiklerimi kaybetmek istemiyorum."
Beynim işlevini yitirmiş gibiydi. Sesler kulaklarıma kadar geliyor fakat geri dönüyordu. Gözlerim Batu'nun arkasına çevrildiğinde hepsinin bana tiksinerek baktığını gördüm. Ama neden? Ne yapmıştım da bana böyle bakmalarına sebep olmuştum? O bakışlara daha fazla tahammül edemeyeceğimi anladığımda bakışlarımı tekrardan Batu'ya çevirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cafune -001- (Düzenlemede)
Teen FictionBen Güneş Turc. Annesinin sevimsiz, babasının biricik kızı. Bir tarafta sevgisizlik görürken diğer yandan da sevgiye boğuluyordum. Daha hayatın bana bahsettiği cehennemin yolunun çok başındaydım. •Herhangi bir çalıntı durumunda hukuki işlem başlatıl...