mamka a alkohol=nesnesitelná mamka

200 13 0
                                    

pohled Naomi:

Přišla jsem domů za školy a šla hned do obývacího pokoje za mamkou. Ona ležela na sedačce a koukala na TV. Přišla jsem za ní a přemýšlela jak jí řeknu že jsem zaspala. "ahoj mami já po-potřebuju a-abys mi n-napsala omluvenku" vím že většina rodičů by to prostě pochopila a třeba řekla jen ad už se to víckrát neopakuje ale moje mamka je jiná prostě si myslím že mě nemá ráda občas mi vážně příde že když si mě adoptovala musel jí někdo držet pistol u hlavy a vyhrožovat jí že jestli si mě neadoptuje tak jí něco udělá protože proč by jste si adoptovali dítě a pak ho naprosto nesnášeli jakože nechápu. No nic vratme se k našemu skvělému rozhovoru. "proč omluvenku?" "no já jsem jaksi za-zaspala" "jo táák no tak pojd já ti to napíšu" já tam jen stála s vykulenýma očima ale pak mi to došlo protože někdo je po alkoholu agresivní nebo něco takového ale máma bejvá až nesnesitelně milá a moje teorije se potvrdila když jsem si všimla jak se na zemi vedle gauče válí 3 prázdné skleněné flašky a jedna plechovka od piva.

pohled Toma:

Přijel jsem domů z natáčení a těšil se až budu mít volnej víkend. Všechny jsem pozdravil a oni mě taky pak mi začal zvonit telefon jen pro info doma byli jen Harry Sam a Paddy protože rodiče jeli na nějakou menší dovolenou. Volala mi máma "ahoj mami co potřebuješ?" "ahoj Tome jen ti chci říct že se nakonec vracíme až příští neděli" "OK, tak zatím ahoj" "aho..." dál už jsem nic neslyšel protože sem to típnul. "kdo volal?" zeptal se Sam "mamka prej se vrátí až další neděli" "tak to můžeme uspořádat párty" řakl Harry a já se na něj jen podíval vraženým pohledem a rád bych vám objasnil proč můj bratr je totiž děsně inteligentní a uspořádal párty jenže přišlo moc lidí a nakonec to dopadlo tak že mě tam asi polovina těch lidí znala a tak to byla spíš autogramiáda což by nebyl takovej problém jenže oni věděli kde přesně bydlím a to se rosšířilo a dopadl to tak že jsem za svojí první výplatu za spidermana kupoval dům fakt díky Harry jo a abych nezapomněl Harry na mě byl nas***ej že jsem mu zničil párty. "jo máš pravdu to není nejlepší nápad" dodal po chvíli Harry. Zbytek dne se nic zajímavýho nedělo a tak jsem šel spát.

ztracená sestra /FF tom holland/Kde žijí příběhy. Začni objevovat