pozvání na večeři

137 6 0
                                    

Paddy:

Po chvíli objímání jsme si začali povídat "hele upřímně jsem o tobě doteď taky nevěděl ale mamka nám to chce vysvětlit protože jedinej kdo si tě pamatoval byl Tom a trošku Sam a Harry ale ti prý jen matnými vzpomínkami" "tak se tady posaď a můžeme si trochu popovídat a mohl bys Tomovi vyřídit že se mu omlouvám že jsem na něj křičela" "no vlastně jsem se tě chtěl zeptat jestli by jsi k nám dneska nešla na večeři a neřekla mu to sama" "no tak dobře" odpověděla "hele mám na tebe jednu otázku" řekl jsem "ptej se" "no já se tě chtěl zeptat proč si brečela když jsem přišel jestli to bylo kvůli nám tak se moc omlouvám ale myslím si že by tě naši k adopci nikdy nedali"

Naomi:

Potom už jsme si jen povídali a docela dost si rozumíme. Po chvíli přišla Klára ježiši to budou scény "předem se za ní omlouvám" řekla jsem ale než stihl Paddy cokoli říct tak to pochopil. "OMG jakože to nestačilo že jsem dneska potkala Toma ale teď je u NÁS doma Paddy Holland " začala tam pištět a to už přišli kluci to mi ještě scházelo "ahoj?" pozdravil Petr a už se chtěl začít vyptávat ale já chytla Paddyho a šla s ním na chodbu "hele moc se omlouvám ale jestli teda můžu tak příjdu na tu večeři ale potřebuju adresu a v kolik" "jo jasně tady máš papírek s adresou a přijď třeba v 18:00." "dobře tak zatím"

ztracená sestra /FF tom holland/Kde žijí příběhy. Začni objevovat