nudný týden

177 15 0
                                    

pohled Toma: 

Pondělí vlastně probíhalo podobně jako pátek. Ráno jsem jel na natáčení, potom jsme šli na jídlo a v  18:00 jsem přijel domů kde nikdo nebil protože Paddy spí u nějakého spolužáka a Sam s Harrym šli do kina.

ÚTERÝ:

V úterý jsem neměl natáčení a tak jsme jeli s klukama na golf kde jsme si užili super odpoledne. Bylo 11:30 a mi jsme vyrazili domů. Když jsme přijeli tak Sam uvařil jídlo a pak jsme se koukali na film byl to film o tom že v nemocnici někomu vyměnili děti a mě to okamžitě připomnělo mojí sestru a řeknu vám že pro mě nebilo zrovna nejpříjemnější se na to dívat a toho si všiml Harry "děje se něco Tome?" "ne nic co by se děl nic se neděje" odpověděl jsem rychle a hned mi došlo jak nenápadný to bylo a tak jsem dělal jakože nic a Harry očividně pochopil že mu nic neřeknu a tak se mě dál neptal. Když film skončil tak Paddy řekl "to je taková kravina vždyt se to snad nemůže stát že vám v nemocnici vymění dítě" po tomhle jsem na to vážně nemněl a tak jsem na to jen přikývl a odešel nahoru do svého pokoje. Ani nevíte jak bych jí chtěl najít ale taky nevíte kolikrát jsem to zkoušel hledal jsem hledal jsem někoho s příjmením Holland jenže ono když máte fanynka které si dávají na tiktoku a ig místo jejich příjmení to moje tak jako wtf jak bych jí měl najít když ani nevím jak se jmenuje upřímně občas přemýšlím jestli mě třeba zná nebo jestli ví že jsem její bratr nebo třeba jestli vůbec ví o mojí existenci ad už jako bratra nebo jako herce.

Po zbytek týdne byla upřímně docela nuda protože jsem měl každý den natáčení abych měl pak dva týdny celé volné což bude super teda doufám.

pohled Naomi:

Po tom co nám učitelka řekla že pojedeme na ten výlet se strašně těším protože je to jeden z důvodu proč jsem si vybrala právě tuhle školu no a další důvod je že mě baví jazyky protože umím skvěle česky a anglicky a mega mě baví i francouština takže jsem ráda že jsem si jí vybrala.

Po zbytek týdne byla celkem nuda ale já měla pořád v hlavě to že odněkud prostě znám toho herce co hraje spidermana neboli Toma Hollanda ale vždycky si řeknu že nejspíš z nějakého jiného filmu tak mi něco říká že to není pravda. 

ztracená sestra /FF tom holland/Kde žijí příběhy. Začni objevovat