pohled Naomi:
Dnes už byla zase škola a já vstávala v 6:30 ano správně já jsem nezaspala potlesk prosím. Doma jsem zase byla sama a tak jsem se nasnídala, vyčistila zuby, převlékla se a vyrazila do školy. Už jsem byla na zastávce 5 min a přijel autobus, já jsem vlezla dovnitř a hledala Kláru pak jsem si k ní sedla "ahoj Klér" jo říkám jí Klér protože je to kratší "ahoj Naomi" pozdravila mě "jak se má?" "jde to, a ty?" "docela dobře" po zbytek cesty už jsme byli ticho. Jo já bych vám mohla říct na jakou školu chodím no tak chodím na střední školu cestovního ruchu.
ve škole:
Přijeli jsme do školy pozdravili jsme kluky kteří cestou nastoupily jenže mi jsme byli vzadu a oni vepředu takže jsme s nimi ještě nemluvili.
První hodina byla matika a byla to nuda jako obvykle. Potom jsme šli na francouštinu což je povinný jazyk ale místo toho jsme si mohli vybrat italštinu nebo latinu. Ale já, Klér, Petr i Honza mají francouštinu.
oběd:
Na obědě jsem seděla bubny prosím s Klér, Petrem a Honzou. Na oběd byla jakási divná hmota s knedlíkama který nikdo nejedl. Po obědě si nás celou třídu učitelka zavolala k sobě do kabinetu. "takže děti ráda bych vám oznámila že příští týden vyrazíme na výlet" "a kam pojedeme paní učitelko?" zeptala se Veronika "to bude překvapení ale můžu vám říct že si musíte sbalit na měsíc a je to povinný výlet pokud budete nemocní a nebo donesete omluvenko od doktora jet nemusíte, tak to je vše co jsem chtěla můžete jít"
po škole:
"ahoj mami jsem doma" "ahoj Naomi" "mami příští týden jedeme na měsíc někam na výlet jdu se sbalit" vyběhla jsem po schodech nahoru a a začala se balit vzala jsem si oblečení do jakého koli počasí dokonce jsem si vzala i sváteční šaty a boty s menším potpatkem kdyby jsme šli do kina nebo tak.