hodina baletu

168 14 0
                                    

pohled Naomi:

Dnes je Pondělí a naše třída odlétá na měsíc do úplně jiné Země ale ještě nikdo nevíme kam. Ale ještě před tím než odletíme máme normální vyučování a já mám po škole balet jo trochu jsem se zapomněla zmínit o mých koníčcích a že jich není málo takže balet logicky, potom ráda fotím, na to že mi je 16 tak umím skvěle vařit a baví mě to, zpívám ale to spíš jen tak doma  když mám náladu a to se stává dost často protože zpěv miluju a nakonec píšu už svojí druhou knížku jakoby sice nikdy ta první nespatřila světlo světa ale moje mamka říkala že je dost dobrá a že na to mám talent a jelikož mě to baví tak píšu už i druhou.

Už je po vyučování a já sedím v šatnách u baletního studia protože před naší skupinou je ještě jedna skupinka menších dětí. Děti právě začali vycházet a tak můžu jít společně s 6 dalšími holkami do baletního sálu. "ahoj holky" pozdravila nás trenérka a mi jí pozdrav všechny oplatili "takže mám pro vás překvapení za 2 měsíce je tu baletní soutěž a já bych z vás ráda dnes vybrala ty nejlepší 3 které se soutěže účastní" oznámila nám a já byla strašně ráda protože mě balet neskutečně baví a takhle můžu ukázat co ve mě je. Trenérka nás začala vyvolávat a my jí postupně ukazovali sestavu z minulé hodiny jsem na řadě začne hrát hudba a já tančím tenhle pocit miluju a nic okolo sebe nevnímám jen sebe, balet a hudbu. Když už jsme všechny dotančili tak trenérka začala mluvit "takže vybrala jsem Kláru, Vendy a Naomi soutěž je samozřejmě dobrovolná takže holky jestli se nechcete zúčastnit vyberu náhradnice" ani jedna z nás nic neřekla takže se očividně chceme zúčastnit všechny kdo by taky nechtěl. "holky už můžete jít ale ty Naomi počkej tady" řekla a já se bála že si to s tou soutěží rozmyslela nebo tak něco "takže Naomi, Kláru a Vendy jsem vybrala proto že jste skvělé tanečnice ale tebe Naomi jsem vybrala proto že tančíš jinak než ostatní máš svůj styl který je skvělí a k tobě se to prostě hodí a jelikož dnes odjíždíš na měsíc pryč budeš mít mnohem méně času ale vybrala jsem tě proto že věřím že to zvládneš a protože jsi skvělá tanečnice ale i tak budeš mi muset slíbit že i když budeš pryč budeš trénovat sestavu kterou ti ještě pošlu a ty si jí můžeš trochu poupravit aby ti vyhovovala ale pošli mi to abych se na to podívala a ž přijedeš tak to spolu doladíme" "dobře na shledanou"

ztracená sestra /FF tom holland/Kde žijí příběhy. Začni objevovat