pohled Naomi:
Ráno jsem se probudila asi v 8:00 což je upřímně docela brzy kdyby dnes nebyl pátek a já neměla školu ano správně zaspala jsem. Běžela jsem se převléct, nasnídat, učesat a vyběhla jsem k autobusové zastávce. Začala jsem tam zkoumat v kolik jede autobus a když jsem zjistila že až za půl hodiny tak jsem nevěděla co mám dělat protože máma je v práci a ta by mě akorát tak seřvala jak si můžu vůbec dovolit zaspat a ta cesta má 4km tak to už je výhodnější počkat na ten autobus a tak jsem si sedla a čekala až autobus přijede. Už uběhlo 27m a autobus stále nikde, 30min a ten zatracenej autobus tu pořád není, 35min už jsem byla vážně zoufalá a tak jsem se znovu koukla na jízdní řád a zjistila jsem že se koukám na zítřek a že ten autobus má přijet až za delší půlhodinu a tak vám alespoň povím něco víc o sobě. Takže jak bych asi začala no to nejzajímavější na mě je asi to že pocházím z Británie a že jsem adoptovaná ale o mé rodině vím jen to že mám 4 bratry a nic jiného mi máma (nevlastní) nechce říct prej pro moje dobro to určitě proč mi nemůže říct alespoň příjmení nebo jména mích sourozenců no jako je možná pravda že by mi to bylo asi k ničemu ale i tak.
o pár min později:
Už sedím v autobuse a přemýšlím co udělám až přijedu domů ze školy protože máma bude vyvádět nemám s ní zrovna nejlepší vztah.
ve škole:
Rychle jsem odemkla svojí skřínku přezula se hodila tam mikinu a vyběhla do třídy. Asi v půlce cesty jsem si nebila jistá jestli jsem zamkla skřínku a to ve chvíli kdy už jsem za sebou měla ty hrozný schody a tak jsem seběhla dolu šla do šatny kde jsem zjistila že je ta skřínka zamčená a málem to se mnou šlehlo potom co jsem úspěšně zdolala schody jsem se spíš už jen plazila po zemi když jsem se konečně dostala ke správným dveřím tak zazvonilo a já věděla že je to špatný znamení a to se mi potvrdilo když se o chvilinku později rozletěli dveře a moje třída vyběhla a já jsem stihla jen taktak uhnout. O pár sekund později vyšla ze třídy moje bff (Klára) a s ní další dva kluci z naší party Honza a Petr. "ahoj kde jsi byla?" zeptala se Klára na to jsem jí jen odpověděla že jsem zaspala a společně jsme se vydali do třídy matiky kde sedím s Petrem z naší party protože Klára je uplnej Blázen do Honzi a tak mě poprosila ad' si sednu s Petrem. Je to fakt super kámoš a tak jsem s ní souhlasila. jen pro info tak s Petrem jsme se seznámili protože jsme spolu dělali projekt jako já, Klára a Petr no a okamžitě jsme se sním skamarádili a pak nám představil i Honzu do kterýho se Klára okamžitě zamilovala a Petr mi shodou okolností jednou v hodině matiky vyslepičil že jí Honza taky miluje a tak jen s Petrem tipujem v hodině o čem se baví a jestli to už někdo z nich řekl ale mě je jasný že kdyby jí to řekl Honza tak by začala pištět nebo skákat radostí do stropu což by se vlastně stalo i kdyby mu to řekla ona a on potom odpověděl že jí má taky rád takže by jsme možná měli varovat Honzu aby jí to řekl někde kde není moc lidí a kde je vysokej strop aby se Klára nebouchla u toho skákání do hlavy a naše třída matiky nesplňuje ani jedno z těchto podmínek takže by to hned věděla celá škola a Klára by skončila v nemocnici s otřesem mozku a já bych tam šla s ní protože bych to tady bez ní nepřežila.