Už sedíme v letadle a já se koukám z okénka protože Klára co sedí vedle mě usnula asi 5 minut po vzlétnutí a já se nudím už ted'. Tohle bude ještě zajímavý. Po tom co mě už koukání z okénka přestalo bavit tak jsem si vzala knížku a začala si číst. Četla jsem si asi hodinu a potom jsem usnula a vzbudila se až ne přistání.
"takže ted' vám řeknu náš plán rozdělte se do skupin po 5 a potom vám rozdáme nějaké peníze aby jste měli kde bydlet a na jídlo ale ty peníze vám nevystačí takže si tady budete muset najít brigádu nebo tak něco samozřejmě že kdyby se vám to nepovedlo tak nebudete bydlet pod mostem ani vás nenecháme umřít hlady ale snažte se prosím" potom co to dořekla jsem se to snažila vstřebat ona nás jen tak nechá v cizí zemi už chápu proč rodiče museli podepisovat že nad nebude mít paní učitelka zodpovědnost. No ale to je ted' jedno ve skupině jsem byla já , Klára, Petr, Honza a Andy ta je taky v pohodě dřív sme se s ní hodně bavili ani nevím proč se s ní ted' nebavíme no nic to je jedno.
"dobře tady máte každý adresu vašeho bytu kde budete po zbytek výletu bydlet "
Všichni přijeli do svých bytů "takže máme tady jednu manželskou postel a zbytek jsou jedno lůžko" nakonec to dopadlo tak že já a Klér jsme na manželské posteli a ostatní jsou na normální. Tak ted' musíme vymyslet jak si najdeme brigádu: