pohled Naomi:
Dnes je sobota a mi jedeme za babičkou do Brna. Připravila jsem se na cestu protože tam budu do neděle spát.
cesta do Brna:
Po cestě jsem se nudila ale potom mi došlo že mě Klára přemluvila se podívat na spidermana: homecaming a já jsem to včera dokoukala tak do půlky a tak se na to dodívám pustila jsem si film dala si sluchátka a čekala až dojedeme do Brna.
u babičky:
Právě jsme přijeli a už ted je tady pěkná nuda a já nevím co tu budu dva dny dělat. Jo a ten spiderman mě docela bavil a tak jsem si stáhla i další díl.
pohled Toma:
Věděl jsem že se s klukama budem o víkendu nudit protože jsme neměli moc co dělat. Dneska je sobota a zítra má přijet Hazz což ale není nic zvláštního protože je tady skoro pořád. Po zbytek dne jsme se válely, jedli, koukali na TV a zase jedli.
NEDĚLE:
Dnes jsem vstal asi v 9. Udělal jsem si snídani ale kluci ještě spali a já přemíšlel jak bych je mohl vzbudit ale nenapadlo mě nic lepšího než na ně poslat Tessu a tak jsem to také udělal. Tessa je všechny vzbudila 1. štěkáním přímo do ucha a za 2. je začala olizovat no kdo by se takhle nechtěl probudit žejo.
Když přijel Hazz tak jsme šli na chvíli ven a pak jsme byli už doma a probíhalo to asi tak stejně jak včera neboli jsme se válely, jedli, koukali na TV a zase jedli.
Pohled Naomi:
V neděli se skoro nic nedělo protože u babičky byla strašná nuda a tak se za celí den nestalo nic co by stálo za zmínku. Možná tak akorát ten skvělej pocit když jsem konečně jela domů.
Ahoj, doufám že se vám můj příběh líbí.