1

1.5K 67 6
                                    

"Taekwon!" diye bağırdım. "Sen ne yaptın burda?!" dedim sinirli bir sesle. "Annecim özür dilerim." dedi tatlı suratıyla. Yerdim ama onu ben. "Formanı neden giymedin?" dedim. "Anne ya! Ben okula gitmek istemiyorum!" dedi. "Git formanı giy Taekwon." dedim. Oflayıp puflayıp odasına gitmişti. Kap çalmaya başladı. "Yavaş geliyorum!" diye bağırdım.

Bina yöneticisiydi. "5 aydır kirayı ödemiyorsun artık çık evimden." dedi. "Lütfen birazcık daha bugün işe başlıyor-" "Eşyaların kiranın yarısını karşılıyor. Kişisel eşyalarını al ve boşalt evimi." dedi. Kapıyı suratına kapattım. "Taekwon." dedim. "Efendim?" dedi. "Çok tatlı olmuşsun." dedim. "Yakışıklı olmam lazımdı." dedi. "Kimin için?" dedim. "Kendim için olmaz mı yani? İlla bi-" "Tamam. Senden en sevdiğin eşyalarını çıkarman ve yatağına koyman." dedim. "Neden?" dedi. "Sen dediğimi yap." dedim. Kafasını salladı ve dolabına yöneldi.

 Kafasını salladı ve dolabına yöneldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İkimizde eşyalarımızı toplamıştık. Onun iki valiz benim üç valiz çıkmıştı. Hepsini bagaja koydum ve Taekwonun kemerini bağlayıp şöför koltuğuna geçtim. "Nereye anne?" dedi. "Babana." dedim.

Üniversitedeyken Taehyungdan hamile kalmıştım ama hiç evlenmedik. İkimizin aileleride Taekwon için istemişti ama evli olsaydık şu an mutsuz olurduk.

Yaklaşık yarım saate gelmiştik. "İn bakalım." dedim ve arabadan çıktım. Binadan takım elbiseli Taehyung çıkıyordu. Şaşkınca bana bakıp yanıma geldi. Taekwonu kucağına aldı ve "Neden geldiniz? Birşey mi oldu?" dedi Taehyung. "Evet. Evden atıldık." dedim. "Ama burda kalma başka yerde kal dersen bulurum ben bir yer." dedim. "Hayır, kalın tabiikide." dedi. Gülümsedim ve bagajdaki valizleri çıkardım. Taehyung zengindi. Çok lüks bir stüdyo dairede kalıyordu. Arabayı binanın Valesi aldı ve otoparka park etti. "Götürmeseydi ya." dedim. "Tamam söyleyeyim getirsin." dedi. "Hayır ben alırım sonra." dedim. "Baba bugün sen beni okula bırak. Herkese çok yakışıklı olduğunu söyledim." dedim. Hafifçe güldüm. "Değil miyim?" dedi. "Cevabı sende biliyorsun." dedim. Taekwonu kucağından kucağıma aldım. O valizleri alıyordu. Tabii bir güvenlik yardım ediyordu. "Ne var içleride?" dedi. "Benim ve oğlunun eşyaları." dedim.

Evi 33.kattaydı. İçerisi siyah, tahta ve beyazdan oluşuyordu. Mutfak evin girişindeydi. Üstündede açık plan bir oda vardı. Karşımdada büyük salon ve yanında teras. Evde iki oda iki lavabo vardı. Ezbere biliyordum bu evi. "Sen eşyaları yerleştir ben çocuğu bırakıcam." dedi ve beni süzdü. "Sen neden böyle giyindin?" dedi. "Kötü mü olmuş?" dedim ve etrafımda döndüm. Güldü ve "Yoo." dedi. "Annem işe başlıyor baba." dedi Taekwon. Gülümsedim ve "Evet!" dedim heyecanla. "Neyse çıkalım." dedim ve Taekwonun yanağını sıktım. Bana gülümsedi. Evden çıktığımda arkamdan Taehyungda çıktı. "Bekle biraz!" dedi. Durdum. "Neresiymiş burası?" dedi. "Üniversiteden Sehunu hatırlıyor musun?" dedim. Kafasını salladı. "İşte o bana teklif etti bende kabul ettim." dedim. "Sen onu unut." dedi. Taekwonla şaşkınca baktık. "Efendim?" dedim. "Yani çocuğu unut ve benle çalış." dedi. Şaşkınca ona baktım. "Senin saçma sapan kıskançlıklarınla uğraşamam." dedim. "Seni kıskandığım falan yok!" dedi. "Hıhı." dedim ve asansöre bindim.

(jisoonun giydiği kıyafet)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(jisoonun giydiği kıyafet)

-

Bölümün sonuna geldin. Bölümü beğendiysen oylamayı unutma. 💜

Diğer kitaplarım COOPERATION ve I HATE YOU da deneyebilirsiniz.

EX | TAESOOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin