~YARIŞMA~

1K 64 86
                                    

Yerimde duramıyordum.Evet işte o gün gelmişti sonunda.Fotoğraf çekimleri için iğrenç diyetler zorlu dans çalışmaları elemeler finaller derken yarışma gününe kadar nasıl dayandığımı hatırlayamıyordum bile.Yinede onca kişi , grup arasından 1.lik için ter dökecektim.Hayır dökecektik.11 kişi tam 11 kız birlikte o 11 mükemmel insanın önünde onlar gibi performans sergileyecektik.

Hyun Jae'nin gözleri biraz daha önplana çıksın.SooDae'nin saçlarıdaha arkada olmalı acele edin arkadaşlar.. "

Yönetmenimiz de en az bizim kadar heyecanlıydı.Bu yarışmaya kadar bizimle ilgilenmekten bitap düşmüştü.Yarışmadan bahsedecek olursak bu bir "Uluslar Arası K-POP Dans ve Müzik Yarışması"ydı.

Yarışmacılar istediği herhangi bir idolün yada idol grubunun şarkısını tıpkı onlar gibi söyleyerek taklit edecekti.Bu katıldığım ilk yarışma değildi elbette.Müzikal okulunda eğitim gördüğüm için birçok kez sahnede yer almıştım.Ama bu yarışmayı duyduğumda birşeyler başarıp kendimi eğitmek amacıyla yarışmaya başvurmuştum.Yarışma için gelen 1258 kişi arasından 10 kız zirvede kalabilmiştik ve bu 11 kişiye konsept olarak Super Junior'u örnek alan "Super Girls" ismi verilmişti.Bu yalnızca yarışma süreci içindi.Her ne olursa olsun sahnede en iyi şekilde kendimizi ifade etmek zorundaydık.Sahnede kötü birşey olmaması için tıpkı Super Junior'dan Siwon Oppa gibi dualar ediyordum. 30.000 hayran 18 tane idol grubunun önünde ve 50 rakibin önünde hata yapmam normal olsa da yarışma için pek hoş olmazdı.

"Abla !! Duydun mu ? Yarışma için Dünyanın her yerinden akın akın insanlar gelmiş.Sadece yarışmacılar değil izlemek için bile gelenler olmuş.Çok heyecanlıyım abla bütün yaz bu yarışmaya çabaladık!!"

"Haklısın Mi Young.Kaç zamandır reklamı afişleri her yerde geziyordu.Bu kadar büyük olması çok normal."

Sadece ben değil grupta diğer kızlar da heyecanlıydı ama belli etmek istemiyorlardı.Sahnede ilk olarak sergileyeceğimiz performans Super Junior-BONAMANA'ydı.Öyle danslar ettim ki genel olarak bu şarkı o kadar zor olamazdı ancak şarkının gerçek sahipleri karşısında bu hareketleri yaparak onları taklit etmek gerçekten oldukça zor olacaktı.Sahnede hepimizin bir yeri vardı.Israrla Donghae Oppa'yı taklit etmek istesemde yönetmenimiz bana 2.sıraya yani Leeteuk oppanın yerine geçmemi söyledi.Aslında bir tercihim daha vardı.Heechul Oppa'yı seçebilirdim ancak onun gibi üşengeç değil fazla enerjiktim.

Sadece dans figürleri değil aynı zamanda seslere de çok önem veriyorduk.Kendi klibimiz bile çekilmişti.Sahnede playback olarak değilde kendimiz seslendirecektik.Müzik için 3 gün sesimin kısıldığını hatırlıyorum.Bu kusursuz program için elbette kusursuz olmalıydık.

Aynaya baktığımda kendimi tanıyamamıştım.Adeta bir erkektim.O an farketmiştim bu halde dışarı ciksam kızları kendime aşık edebilirdim.Kahretsin çok yakışıklıyım.Kendi kendime sırıtıp etrafı gözetlemeye başladım.

Bu kocaman yerde onlarca makyöz ve kostüm taşıyan kişiler vardı.Sabah erken vakitlerde başlayan bu koşuşturma nihayet bitmişti ve herkes yarışmanın başlamasını bekliyordu.İlk olarak idoller sahnede belirdi.Bazı İdol grupları şarkılar söyleyip oldukça enerjik olan fanları ayağa kaldırmıştı bile.İlk Olarak F(x)-Electric Shock çalıyordu.Sahne ışıklandırması ve seslendirmele harikaydı. Sahnede olanlardan bahsetmiyorum bile.

"Hey kızlar ! 4 ay boyunca zorlu süreçlerden geçtiniz size güveniyorum.Başaracaksınız.Fighting !!

Yönetmenimizle birlikte grubumuzun birbirine güvenme işaretini yaptıktan sonra adeta Super Junior havasına girmiştik.Hayır bu bencillik değil gerçekten dört aydır grubu tanıma , şarkıları söyleme , ezber yapma gibi onca şeyden sonra onlarla bütünleşmiş gibi hissediyorduk.Tom ve Jerry li pembe pijama giyen neşeli komik grup arkadaşımız Yoon Soo bile artık sert bir kişiliğe sahip olmuştu.

YILDIZLAR ARASINDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin