~BONAMANA~

488 49 49
                                    

Kalbim özgürlüğünü ilan etmiş adeta benden ayrı çalışıyordu.Son dakikalara yaklaştıkça artık ayakta durmakta güçlük çekiyordum.Heyecanlıydım çünkü bu yarışmayı gerçekten kazanmak istiyordum ve bu yarışmayla kendimi kanıtlayacaktım.İdollerin şarkı söylemesinin ardından gecenin sonuna yaklaşmıştık ve elemeler başlamıştı.50 Rakip sahnede kalacak olan son 2 grubu bekliyordu.İdollerin oylaması biraz uzun sürmüştü.

Sunucuların elinde 2 zarfla geldiğini görmüştüm.Bu yarışmaya kadar yükselmemiz bile bir başarıydı ancak hedefim daha büyüktü.

''Herkes eğleniyor ancak yarışmacılarımız biraz heyecanlı sanırım.Onları bekletmeden ilk zarfı açalım.Bakalım bu muhteşem gecede kimler finale kalmış.''

Sunucu zarfı açmaya çalışırken etrafa bakınıyordum.Herkes birbirinden güzel performanslar sergilemişti.Grup arkadaşlarımın heyecanıda gözlerinden okunuyordu.Onlarla beraber onca zaman geçirmiştik.Belki bu yarışmadan sonra her birimiz ayrı yerlere gidip görüşemeyecektik.Derin düşüncelere dalıp gitmiştim ki sunucunun sesiyle irkildim.

''Finale kalan ilk grubumuz... SHINee-RİNG DİNG DONG !!''

Grup isminin açıklanmasıyla müzikleri çalmaya başlamıştı.Sahne arkasında hepimiz izlemiştik.Gerçekten başarılıydılar.Biz kız olmamıza rağmen bir erkek idol grubunu taklit etmiştik.Bu gerçekten zordu.

''Diğer grubumuz ise...''

Etrafta garip bir sessizlik vardı.Nefesimi tutmuştum ve grubun açıklamasını bekliyordum.Bu benim hayatımın dönüm noktası olabilirdi.Lütfen...Lütfen..

''Super Junior-BONAMANA !!''

Seslendirdiğimiz şarkı Bonamana olsa da arka planda ''Super Girl'' çalıyordu.Grup ismimizle alakalı birşey olsa gerek diye düşünüp yönetmenimize sarıldım.Birlikte sahneye çıkmamız bekleniyordu.Finale kaldığımızı öğrendiğimde içimde büyük bir umut belirmişti.Finale kaldıysak birincide olabilirdik.İnanıyordum.Finalistler son bir kez daha şarkılarını söyledikten sonra idoller arasından oylama yapılacaktı.

Işıklar tekrar eski halini almıştı.Sahnedeki yerimize geçip beklemeye başlamıştık.Bu his gerçekten tuhaftı.Super Junior karşısında olnlar gibi davranmak hem komik hemde biraz utandırıcıydı.

******

''Artık gecenin birincisini açıklayabiliriz.Oylamalar sonucu belli oldu.Tabi bu birincilik hiç birşeyi değiştirmez.Onların hepsi yıldız gibi parlıyorlar ve eminim öyle kalacaklar.Değil mi oppa ?''

'' Tabiki öyle.Eminim hepsinin parlak bir geleceği olacak.Bu gecenin birincisini biz söylemeyeceğiz.Hepimiz aynı anda öğrenelim.Birincimizin şarkısı birazdan seslenecek.''

Kızlarla el ele tutuşmuş şarkıyı bekliyorduk.Heyecanımdan olsa gerek grup arkadaşımın elini çok sıkmışım ve kızarmıştı.Ancak o da heyecandan kızardığını farketmemişti bile. bir kez daha gözlerimi kapadım.Şarkımızı duymak ümidiyle beklemeye başladım...

''...Bounce to you , bounce to you ,bounce bounce bounce...!!''

Işıkların üzerimize doğrulması ve hayranların çığlık atmaya başlaması üzerine gözlerimi açtım.Grup arkadaşlarım birbirine sarılmış havalara uçarken ben saf saf bakmaya başlamıştım.Sonradan anlamıştım.Birinci olmuşuz !!

''Tebrikler kızlar tebrikler hepiniz yanıma gelin lütfen ''

Sunucu ablanın çağırmasıyla sahnenin ortasına doğru ilerlemiştik.Hepimiz yarı heyecan yarı mutluluk karışımı bir his yaşıyorduk.

''Super junior üyeleri lütfen sizde gelin sahneye.Onlara ödüllerini siz vermek istemez misiniz?''

Ödülümüzü onların elinden almak ayrı bir mutluluktu sanırım.Hala yaşadığım şaşkınlıktan garip garip etrafa bakarken omzuma birşey takıldığını görmüştüm.Kutlama için yukardan düşen renkli kağıtlardan biriydi.Ceketimin pürüzlü tarafına takılmıştı ve üflememe rağmen çıkmıyordu.O sırada arkadan bir el kağıdı çekmiş ve kafamı tutup kameraya çevirmişti.Yarışma haberleri için bir fotoğraf çektikten sonra dönüp arkama bakmıştım.Arkamda gülen 1 adet Donghae buldum.Gülümseyip saçlarımı karıştırdı.Teşekkür edip öne çıktım.

Yarışma ödülümüzü almak için sunucu abla beni yanına çağırmıştı.

''+Muhteşem Super junior üyelerinden hangisi bu muhteşem kızımıza ödülünü vermek ister?''

''-Bence liderleri grup adına ödülü takdim etmeli.''

Leeteuk Oppa ödülümüzü vermek için ceketini düzeltip yanımıza geldi.Hepimizi tebrik etmişti.Grup adına ödülümüzü aldım.Kameralara bir poz daha verip bu güzel anın ölümsüz olmasını sağladık.

''Sahnede iki tane Leeteuk var.Farkında mısınız?''

Eunhyuk oppanın bu sözü üzerine Sungmin oppa beni işaret ederek ''Sağdaki saha yakışıklı sanırım'' Dedi.

'' İki Kyuhyun olmasından iyidir.İki Evil' la nasıl başa çıkarız ?'' Diye ekledi Heechul oppa.

Herkesi güldürmeyi başarıyorlardı doğrusu.Onlar öylece birbirleriyle konuşup gülerken bende onları izliyordum.Sunucu ablanın dedikleri aklıma gelmişti.Bize ''Hepsi birer yıldız gibi parlıyorlar.'' Demişti.Biz yıldız olabilirdik ancak onlar yıldızların en parlağıydı.

Selam arkadaşlar :D 2.Bölümü de yayınladım.Biraz kısa oldu ama kusura bakmayın gerçekten çok heyecanlıyım.Hata yaptıysam affedin düzeltmeye çalışırım.Güzel yorumlarınız için ve oylarınız için çok çok teşekkür ederim.Hepinizi çok seviyorum sevgiyle kalın E.LF kardeşlerim :* :*

YILDIZLAR ARASINDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin