~ARKADAŞ~

324 23 110
                                    

Arkadaşlar bolümü silip tekrar yayınlamak zorunda kaldım çünkü son yazdığım kısmı kaydetmeden yayınlamışım sinir bozucuydu.Kusura bakmayın kaldığınız yerden devam edebilirsiniz.Yesung ve Hyun Jae yemek yeme kısmından itibaren yazmaya devam ettim iyi okumalar lütfen kusura bakmayın :(

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

"Yüksel ! Yüksel ben tutuyorum korkma !Kıvır biraz sonra yerleştir ! "

"Hyung , boyum yetmiyor ! "

"Hyun Jae ! Bale falan yapmadın mı ? Parmak ucunda duramazmısın hiç ? "

"Hyung ne fakirsiniz ! "

"Sana bir çarparım birde param çarpar.Fakirlikle ne alakası var bunun."

"Hyung , ben seni tutayım sen tak ampulü. "

"Sen onu tutamazsın ki at gibi baksana."

"Ya ! Eunhyuk !"

"Tamam birşey demedik."

Yarım saattir salon avizesinin patlayan ampulünün yerine yenisini takmaya çalışıyorduk.Evde Eunhyuk Siwon ve Sungmin Oppa dışında kimse yoktu.

"Acıktım ben ne zaman gelecek bizimkiler ? " dedi Sungmin Oppa yastığının üzerinde masum masum yatarken.

"Bende acıktım.Bizimkileri boşverin hadi pizza getirtelim."

"Aynen kesinlikle katılıyorum." Diye üç kez onayladı bizi Eunhyuk Oppa.

"Yaşasın pizza ! Yaşasın ! Yaşas.. Aaa ! " diyerek sandalyenin üzerinde zıplıyordum ama dengemi kaybedip Siwon Oppa'nın üzerine düştüm.

"Ah , Hyung iyi misin ? "

"İyiyim dur tamam endişelenme.Kalkmama yardım et."

Ellerinden tutup kalkmasına yardım ettim.

Yaklaşık yarım saat sonra pizzanın gelmesiyle mutfakta hazırlayıp salona getirdim.Eunhyuk Oppa düzgünce yemek yerine pizzadaki sucuklarla aşk yaşıyordu.

"Hey ! Düzgünce ye şunu."

Pizzanın yarısını tüketmişken kapının çalmasıyla diğer üyelerde şakalaşarak içeri girdi.

"Ooo ! Pizza mı getirttiniz ? "

"Acıkmıştım zaten." Diyerek hepsi pizzanın üzerine gömüldü.

Eunhyuk Oppa "Ya siz dışarda yemediniz mi ? Neden pizzamıza sulanıyorsunuz ? " derken bir eliylede Kyuhyun Oppa'nın eline vurdu.

"Elleme pizzamı ! "

"Tamam be."

"Bizde açız ama." Dedi Leeteuk Oppa.Ardından yanıma yanaşıp kolunu boynuma attı.

"Hyun Jae , bize sandviç yapar mısın ? Hem sanada yardım ederim konuşur dertleşiriz biraz.Olmaz mı ? " dedi tatlı tatlı gülümseyerek.Ben sana nasıl hayır derim gamzelim deyip yanağından makas almak istedim.Ama yapmadım tabi.

"Tamam hyung.Şu son dilimimide yiyeyim.Oh ! Pizzam ? Pizzam nerede ? "

"Sence ? "

"Kyuhyun Hyung..."

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

"Jeongmal geudaereul michideorok..."

"İşte bu ! Çok iyisin Hyun Jae. "

"Teşekkürler Hyung ! Teşekkürler ! " diye zıplayıp ellerimi çırptım Ryeowook Hyunga karşı.

"Söylemede iyisin ama danstan hep kaytarıyorsun." Dedi komik bir ses tonuyla.

YILDIZLAR ARASINDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin