''Ne ne ne ??''
Ne dedin sen? Doğru mu duydum ? İnsafsız çocuk ne zaman dedim ben havuzu beğendim diye ?Aslında evet güzel havuzdu.11 üyeyle o havuza girmekte güzel fikirdi ama eğer şimdi o havuza girersem,beni bu eve getirdiği için Siwon Oppa'nın,beni bu duruma soktuğu için de Heechul Oppa'nın kafasını tutar o havuza sokardım.Ertesi gün gazetelere manşet olurdum yani.
''Hızını alamayan fan idollerini kafalarını suya sokarak boğdu''
''Aslında süper fikir ! Çoktandır girmiyoruz.Biraz daha böyle kalırsa yosun tutacağından korkuyorum.'' dedi Sungmin Oppa.Canım benim ben bilmiyordum bu kadar yüzmek istediğini.Söyleseydin ben hazırlardım sana banyo küvetini.Yanına küçük su ördekleri de koyardık.Şirin şirin yüzerdin ne gerek var havuza ?
''Bencede.Ben havuzu hazırlamaya gidiyorum.'' deyip ellerini çırptı Ryeowook Oppa.
Kyuhyun Oppa sinsi sinsi gülerek ''Havuza girmek istediğine emin misin Ryeowook ?'' dedi.
''Senden hoşlanmıyorum Kyuhyun.Bırak peşimi.'' diyerek olmayan saçını kulağının arkasına attı Ryeowook Oppa.Belli ki yine komik şeyler olacaktı ama benim açımdan değil.Hecchul Oppa'nın kolundan kurtulup kekeleyerek konuşmaya başladım.
''Hyung !! B..ben havuza giremem.''
Ellerini göğsünde kavuşturup dudaklarını büktü.Hayal kırıklığına uğramış gibi yaparak ;
'' Aa , nedenmiş o ? Mayon mu yok yoksa ?'' dedi.
Sinirden ve korkudan nefes alışverişim hızlanmıştı.Ben burada korkudan soğuk terler dökerken birde utanmadan dalga geçiyordu.
''Seninkiler üzerime olmaz.''
Tam çok gıcık bir gülümseme yapıp birşey söyleyecekti ki izin vermeden atladım.
''Yani büyük gelir''
''Doğru haklısın.Bir lastikli donla hayal ettim şimdi seni de...''
''Herneyse.Üzülme ben sana birşeyler ayarlayacağım.Eh,biraz bol olacak ama neyse'' deyip güldü.
Beş dakika öncesine kadar gayet ciddi,şakaya gelmez ve bakışlarıyla beni korkutan insan şimdi çocuk gibi benimle alay ediyordu.Çaresizce Siwon Oppa'ya dönüp bakmıştım ancak o bir koltuğa oturmuş, başını iki elleri arasına almış ben ne yaptım ? ben ne yaptım ? dercesine düşünüyordu.
Heechul Oppa gözlerini devirerek umursamazca odasına gitti.Burada kalmama izin vermişken şimdi neden böyle bir çılgınlık yapmıştı anlam veremiyordum.Herkes dağıldıktan sonra hızlıca Siwon Oppa'nın yanına gidip poposuna bir çimdik attım.Aniden sıçrayıp ayağa kalktı.
'' Ne duruyorsun ? Kurtarsana beni ! ''
'' Bak gerçekten üzgünüm.Bilmiyordum böyle yapacağını.''
''Gel gir derseler ki diyecekler ne yapacağım ben o havuzda ? ''
''Bak şöyle düşün.Biraz uğraşmak eğlenceli olacak dedi.Seni bu duruma soktuysa bir bildiği var demekki.''
''Hyung ! Nereden bil-''
''Al giy şunları.Havuz kenarında vakit geçirirsin.Sorarlarsada klor alerjim var dersin.''
Heechul Oppa bir t-shirt ve birde şortu yüzüme fırlatıp bahçeye yöneldi.Kapıya yanaşıp duraksayarak arkasını döndü.
''Üzerine pek oturmayacak ama'' deyip vücudumu süzdü.Elimi vuracakmışım gibi yapıp yukarı kaldırdım kaldırdım ama beni takmayarak gitti tabiki.Olduğum yerde tepinip duruyordum.Verdiği t-shirtle şortu da hangi zevkine dayanarak almıştı merak ediyordum.Şortun ön kısmında beyaz bir yazıyla ingilizce olarak Dikkat uzun araç ! yazıyordu.T-Shirtte ie Varsa şekliniz Seul'e bekleriz tarzı birşey yazıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZLAR ARASINDA
Fanfic⭐⭐⭐⭐⭐⭐ -Oppa ! Neler diyorsun sen? Bir kız nasıl bir idol grubunun evinde kalabilir ? Dahası 11 erkekle beraber kalmasına izin verirler mi sanıyorsun ? +Ama bir erkeğe kimse karşı çıkmaz.. ⭐⭐⭐⭐⭐⭐ ➡Belki yıldızlar birgün senin için parlar. Unutma,ge...