Arkadaşlar bölüm geç geldiği için üzgünüm.Gözlerim bozuldu göz doktoruna gitmiştim gözlük verdi göz ağrısı çektim birkaç gün değil tablet ışığa bile bakamadım vallahi.Ama yinede geç kalmamaya çabaladım umarım beğenirsiniz.İyi okumalar :* ^^
⭐⭐⭐⭐⭐⭐
"Sandviçler""Taze sıkılmış meyve suları "
"Yemek kâseleri"
"Çatal ve bıçaklar"
"Çikolatalar ve atıştırmalar"
"Ha birde unutmadan muz" deyip gülerek dolaptan muz poşetinide alarak.Sepete koyup sepeti kapattım.
"Hyun Jae-aah! Acele et ! "
"Geliyorum Hyung !! " dedim sepeti koluma takıp koşmaya çalışarak.Ama sepet ağır olduğu için masadan kaldırır kaldırmaz yere düşürüp kafamı da masaya çarptım.
"Off ! " dedi kapıdan cins cins bana bakan Yesung Oppa. Yanıma gelirken beni kaldıracağını düşünüp sırıtarak elimi uzatırken eğilip yerdeki sepeti aldı.Bende ışık hızıyla elimi masaya koyup ayağa kalktım.Bozmuştu beni.
"Çabuk ol."
"Geliyorum Hyung." Dedim sessizce.Dönüp sert bir şekilde yüzüme baktı.Bu şekilde bakması beni korkutuyordu.Birkaç gündür bana gerçekten kötü davranıyordu.Sanki suç işlemişim gibiydi.
"Hyung , ben hazırım.Leeteuk Hyung top koydu ip aldım bisiklette var çadır da arabada."
"Yatıya gitmiyoruz Allah'ın maymunu alt tarafı piknik." Dedi Shindong Oppa Eunhyuk Oppa'nın elindeki kadın manken resimli yastığı alırken.
''Ya orda bir ağaç kuytuluğuna uzanırdım ben."
"Biraz vakit geçirip kutlama yapıp döneceğiz Eunhyuk.Evin yarısını toplamışsın arabaya."
"Söylesene çamaşır sepetini niye aldın ? " dedi Donghae Oppa arabanın bagajıyla ilgilenirken.Bagajdan çıkarkende kafasını bagaj kapısına çarpmıştı.
"Çamaşır sepeti degil o aptal."
"Herneyse bekleyin Sungmin , Siwon ve Jae Sun Noona gelecek.Yoldalarmış."
"Tamam öyleyse."
Kangin Oppa'nın askerlik açıklaması üzerine küçük bir kutlama yapmak istemişlerdi üyeler.Kambersiz düğün olmaz misali Jae Sun Noona ile beraber küçük bir pikniğe gidecektik .Büyük bir kutlama istememişti Kangin Oppa.Sade, eğlemeceğimiz mutlu bir anı olsun yeter demişti.
"Selam millet işte geldik.Naber yumuduk ? " dedi Jae Sun Noona bir yandan da Kyuhyun Oppa'nın ensesine geçirerek.
"Ya Noona ! Elin ayağın bir rahat dursun ! " dedi ensesini ovuşturup.
Elindekileri yere koyup arabaya baktı."Kuzey Kore'ye mülteci akımı mı başlattınız hayırdır ? Alt tarafı bir piknik.Bu eşyalar ne ?"
"Noona bizde söyledik.Eunhyuk yüklemiş hepsini."
"Boşaltın birazını."
"Vermem ben.Hepsi ihtiyaç olacak."
Zorlu kargaşa ve Eunhyuk Oppa'nın inadına ragmen birkaç eşyayı indirip herşeyi yerleştirdik.Yemek sepetini de koyup arabaya bindik.Herşey tamamdı ve şirketin arabasıyla gidecektik.Herkes hazırdı ama Heechul Oppa bana bakıyordu.
"Ne ? Ne var Hyung ?"
Gözlerini devirip gözleriyle göbegimi gösterdi.
"Ne ? Göbeğim yok benim.İçime falan da çekmedim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZLAR ARASINDA
Fanfiction⭐⭐⭐⭐⭐⭐ -Oppa ! Neler diyorsun sen? Bir kız nasıl bir idol grubunun evinde kalabilir ? Dahası 11 erkekle beraber kalmasına izin verirler mi sanıyorsun ? +Ama bir erkeğe kimse karşı çıkmaz.. ⭐⭐⭐⭐⭐⭐ ➡Belki yıldızlar birgün senin için parlar. Unutma,ge...