~ŞARKI SÖZÜ~

398 23 128
                                    

11.Bölümdeki yorumlar için çok teşekkür ederim.Çok değerlisiniz iyi ki varsınız arkadaşlar.Hepinizi çok seviyorum.İyi okumalar.(Bu bölümdede yine yorum yaparsanız sevinirim şimdi Allah var bdhsbdh ) Bu arada medyadaki zatı tanıyabilecekmisiniz bakalım ;)

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

"Az sağa , biraz daha tam orası Hyun Jae.Oh! Bastır biraz daha ! Elini korkak alıştırma hadi ! "

"Hyung , yeter artık yoruldum."

"Sende iyi elliyormuşsun Hyun Jae"

Yarım saattir Donghae Oppa'nın omzunu ovalıyordum.Bitkinlikle kendi kolumu ovalayıp Heechul Oppa'ya çemkirdim.

"Hyung , nasıl konuşuyorsun öyle!.."

"Yalan mı?Buldun taş gibi çocuğu.Yarım saattir omuz ovalama bahanesiyle her santimetrekaresini elledin çocuğun.Ne kurnaz kızsın sen."

Etrafa bakıp hızlıca Heechul Oppa'ya geri döndüm.Odada Siwon Heechul ve Donghae Oppa'dan başka kimse yoktu.

"Şştt ! Sessiz ol Hyung ! Biri duyacak."

"Grubun yarısı öğrendi zaten gerisi duysa ne olur."

Gözlerimi kısıp sinirli bakışlar attım ona.Ama tabiki beni umursamamıştı.Siwon Oppa'nın yanına oturup koltuktaki yastığı kucağıma aldım.Sessizce iç çekip pufladım.

"Hyung , Ryeowook Hyung ne zaman gelir ? "

''Çekimleri var bugün onun.Çekimlerden sonrada pratik için şirkete geçecekti.Bilmiyorum ne zaman geleceğini."

"Ne o? Onu da mı elleyeceksin ? " dedi telefonunun üzerinden kafasını uzatan Heechul Oppa. Kucağımdaki yastığı kafasına fırlattım.

"Ya ! Hyung ! "

"Sen kime yastık fırlatıyosun zilli.Boğarım seni " diye cırlayarak elindeki yastıkla beni boğarmış gibi yaptı.Zorda olsa Heechul Oppa'nın gülüşünü görmek güzeldi.

"Donghae Hyung ! Hazır evde kimseler yokken bana biraz yardım eder misin ? "

"Jae Sun Noona'nın bahsettiği konu mu ? "

"Evet Hyung. Yarışmama günler kaldı ama ben hala birşey hazırlamadım."

"Hallederiz.Gel stüdyoya geçelim.Önce nasıl dans ettiğine bakmam gerek."

"Yarışmada görmedin mi Hyung ? Leeteuk Oppa'yı taklit ediyordum." Dedim kıkırdayarak.

"Leeteuk Bonamana konserlerine yalnızca ceketle çıkar.Sen niye t-shirt giydin ? " Dedi Heechul Oppa yine şeytanlığından taviz vermeyerek.Gözlerimi devirip tekrar Donghae Oppa'ya baktım.

"Kendin kareografi oluşturmayacak mısın ? "

"Evet şarkıda kareografi de bana ait olacak "

"Tamam öyleyse.Hangi türde dans ettiğini görmem gerekiyor.Üzerini değiştirip gel ben de geliyorum birazdan."

"Hey bende geleceğim." Diye arkamızdan bağırdı Heechul Oppa.

"Nasıl dans edecek görmek istiyorum."

"Sen eksik kal." Dedim merdivenlerden çıkarken.

5 dakika sonra aşağı kattaki stüdyoya geldim.Donghae Oppa ışıkları yaktığında içim kıpır kıpır olmuştu.Gözlerimle etrafı incelerken gözlerim karşıda sandalyenin üzerinde bacak bacak üzerine atmış oturan Heechul Oppa'yı buldu.

"Şükür gelebildiniz.Kaç dakikadır şu pozisyonda oturuyorum.Hadi dans ette bakayım."

"Sen ısın biraz.Ben birkaç şarkı seçeyim şurdan.Dans edebildiğin şarkılardan da başlayabilirsin ama ben sana çalıştığım şarkılardan da önereceğim.Bana çok faydası olan birkaç şarkı."Dedi Donghae Oppa.

YILDIZLAR ARASINDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin