4 mededelingen!

59 4 14
                                    

Heyo heyo! Ik heb in dit semi-blogbericht 4 dingen te zeggen.

1. Ik hoop dat jullie met volle teugen hebben genoten van mijn boek 'Anouk'! Voor degenen die het nog niet gelezen hebben, zeker doen! En voor degenen die er nog aan bezig zijn: zeker verderlezen ;) Ik wil jullie vragen om alsjeblieft te voten maar ook massaal te commenten, liefst tips en kritiek, zodat ik weet wat ik kan verbeteren! Ik weet dat iedereen dit vraagt maar ik meen het echt! Vragen zijn ook altijd welkom!

2. Graag wil ik jullie laten weten dat ik maar liefst 3 ideeën heb voor een boek en dat ik er nu al één aan het uitwerken ben. De titel is 'De Vloek' en dit zal ik waarschijnlijk ooit ook vertalen naar het Engels. Volg me dus als je dat nog niet gedaan hebt en mijn volgende boek wil lezen.

3. Het was onlangs mijn verjaardag en hoewel dat absoluut niks met Wattpad te maken heeft moest ik het toch even meededelen. Ik ben nu 15 en voel me een echte dame :'D

4. DOE AUB REQUESTS! Ik ben DOODBENIEUWD naar wat jullie willen dat ik schrijf! En misschien als ik tijd heb kan ik eens een schrijfwedstrijd organiseren? Idk, lijkt me wel leuk...

Laat zeker iets weten! Niet twijfelen! Gewoon commenten! Vertrouw me, hoe random de dingen die je zegt ook zijn, je zal me niet wegjagen ;) en vergeet niet te voten als je wil voten :)

Ciao!

~ Annabes

Verdwaalde schrijfselsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu