Ahoi!
Ik moet iets opbiechten.
Ik ben momenteel aan het werken aan mijn nieuw boek 'De Vloek'. Het is een verhaal dat ik eerst in stripvorm had gemaakt en toen het af was dacht ik bij mezelf: 'Als ik dit nog verder uitwerk kan ik een heel leuk boek bekomen.' De waarheid is dat ik absoluut niet tevreden ben over het werk dat ik er tot nu toe aan besteed heb en in combinatie met mijn druk leven en afbouwende motivatie raak ik niet door dit hoofdstuk. Veel lezers heb ik er ook niet op, ondanks dat het bij romantiek staat. Ik zou De Vloek dus tijdelijk op pauze willen zetten. Waarschijnlijk zal ik er nog aan werken maar zal het niet publiceren tot ik er tevreden mee ben.Ik denk persoonlijk dat ik gewoon nog niet zo goed ben in Fantasy schrijven want ik ben eerder nog begonnen aan een fantasyboek dat ook maar niet lukte. Daarom dacht ik dat ik maar weer iets moest doen met een verhaallijn die niet te ver van mijzelf staat, zoals Anouk. Sterker nog, ondanks mijn eerdere ideën zou het een soort van sequel op Anouk zijn, met andere hoofdpersonages en de vorige sterren op de achtergrond.
Hoor ik daar gejuich? ;)
Ik moet het verhaal wel nog volledig uitwerken, dus verwacht niet dat het eerste hoofdstuk er morgen al opstaat.
Over Anouk gesproken: Mijn vader (die in de schrijversbusiness zit) heeft het gelezen, was heel verrast en vindt het megatof! Hij heeft me een document gestuurd met een hele lijst van wat er allemaal goed aan is (hij is ook zo'n beetje mijn mentor op vlak van schrijven). Het enige wat hij minder vond was de perspectiefwisseling op het einde, hij zei dat het hem in verwarring bracht en dt het niet werkte om slechts op het einde te veranderen van POV. Wat vinden jullie?
Als je 'Anouk' nog niet hebt gelezen zou ik je het zeker aanraden :)
Dusja. De bedoelingen van dit bericht zijn dus
1. Aankondigen dat ik moeilijkheden heb met De Vloek;
2. Stoefen met Anouk;
3. Iets hebben om te updaten zodat jullie niet denken dat ik dood ben.De foto in bijlage is een stukje van de originele strip van De Vloek. Misschien moeilijk leesbaar en de tekeningen zijn vaak vlug gemaakt dus de meeste zijn niet zo mooi :$
Bedankt voor al het goede dat je in je leven gedaan hebt en aan iedereen een topvakantie toegewenst!!
Xx Annabes
JE LEEST
Verdwaalde schrijfsels
Poésie'Verdwaalde schrijfsels' is als het ware mijn kladschriftje. De bedoeling is dat je een beetje bladert en kijkt wat je interesseert: ik heb verhaaltjes, gedichten, quotes, mededelingen, ... En natuurlijk hebben jullie ook zeg in wat ik hierin plaats...