n/a: look back. am editat ultimul capitol, l-am schimbat, defapt. O lungesc. yez.
După acea noapte, totul s-a schimbat. Toate ideile de cărţi pe care le aveam erau despre el. La fel şi visele şi gândurile. Stătea singur în camera de oaspeţi, iar când Maya era plecată îmi făcea o vizită cu o sticlă de vin. Dar totul s-a ruinat când el a trebuit să se întoarcă la job-ul lui. Nu putea lăsa asta pentru mine sau Maya. Era în joc o mărire de salariu şi promovarea la manager. Am rupt toate legături şi uite că a mai trecut un an. Mi-a redat pofta de viaţa aşa că am început să îmi dau întâlniri. Mai nou cu un fost coleg de liceu, Alexander Duncan. Avea ceva pentru mine la liceu şi acum e singur şi am spus de ce nu. Am aflat cu Erick se întâlnise cu cineva înainte să vină aici şi se pare că şi-au reluat relaţia. Eloisa Grey. O fată simplă ce lucrează ca asistentă la spital. Şi-au anunţat logodna săptămâna trecută şi am primit invitaţie la nuntă. Care va fi peste 2 luni. Se pare că şi-a găsit fata de casă care găteşte şi îl iubeşte. Sau doar mărirea aia. Maya nu vrea să meargă la nuntă, dar va trebui. Chiar vreau să îi văd faţa când îşi va vedea fica de aproape 8 ani supărată din cauza femeii acestea. Când a fost la ultima vizită în NYC, Maya a venit plângând. Motivul? Tati a fost plecat cu noua femeie să îi cumpere rochie şi pantofi şi au venit acasă cu mâncare chinezească. A trebuit să îi cumpere mama o pizza şi să o mănânce la aeroport.
Nu voi sta toată ziua la nunta lor. Îl voi lua pe Alex şi Maya acolo, stăm 2 ore şi îi dăm o invitaţie la nunta mea cu Alex.
Uite că a venit ziua. Sunt în camera de hotel pregătindu-mă să văd cum Erick al meu va spune da altei persoane. Cineva bătu la uşă. Sigur era Alex aşa că am luat-o pe Maya şi am plecat. Am fost printre primii la biserică aşa că m-am aşezat cu plicul în mână. Plicul cu invitaţia la nuntă. Scria cu litere bine definite, înclinate spre stânga, aurii ALEXANDER SI KATALINA O NUNTA PRINTRE NORI. Eram în primul rând, cel al familiei. Erick era în faţa mea, dar se uita spre uşă. Venea mireasa. Ne-am ridicat chiar când aceasta ajunsese în dreptul meu. Atunci mi-a căzut plicul şi Erick s-a aplecat să îl ia. Se uită la ce scrie în timp ce Eloisa tuşa ca semn să fie atent. Era pe o altă lume. După câteva secunde se uită încruntat la mine şi mi-a dat plicul.
- Nu. a spus uitându-se la mine.
- Puteai să spui că nu vii altă dată, nu de faţa cu atâta lume. spuse supărat Alex.
- Lasă-mă să termin.
- Erick, ce faci?! ţipă Eloisa.
- Nu voi veni la nunta aceea pentru că nu voi lăsa să aibă loc.
- Ce tot spui acolo, omule? se răsti Alex.
- Îmi pare rău, El, dar gata! M-am prefăcut prea mult timp. Uite, de când am ajuns aici am stat în spate uitându-mă la Katalina uimit de frumuseţea ei, de noua sa simplitate, de femeia ce a devenit. Când ai intrat tu ... Ei bine, eşti frumoasă în rochia asta, mereu ai fost, dar nu frumuseţea pe care o vreau eu. Eşti perfectă, dar mie îmi place perfecta imperfecţiune a Katalinei. Când am văzut ce scria pe plinc un val de gelozie m-a cuprins şi am ştiut că trebuie să opresc toată chestia asta. Astăzi vreau ca Katalina să mă sărute încet în faţa altarului aşa cum am făcut-o la prima întâlnire când i-a fost teamă.
Plângeam. De fericire. M-am uitat la Alex şi el zâmbea, iar Eloisa plecase de pe treaptă şi se aşeză lângă mama sa.
- Nu, Erick. Nu azi. Într-o zi, dar nu azi.
- Este un da?
- Da, Rick!
Aplauze în spatele nostră, valuri de aplauze. Am sărit la el în braţe şi l-am sărutat cu toată fiinţa mea.
te iubesc.
CITEȘTI
Kiss me slowly
RomanceInelele de căsătorie se pun pe degetul inelar de la mâna stângă pentru că acela este singurul deget care are o venă ce are contact cu inima