Reguli, serios?

220 39 8
                                    

 Am intrat toţi trei în casă. Maya începuse să sară de colo colo ţipând "Tati!". Am luat-o în braţe şi am pornit spre camera de zi. Eram aproape să intru când aud că Katalina tuşeşte.

—Da? am întrebat întorcându-mă.

—Maya?! Repetă ce trebuie să faci când vii de la grădi!

Maya a sărit din braţele mele, şi-a pus mâinile în spate şi a început să spune regulile ca pe o poezie:

—Mă descalţ, mă spăl pe mâini, mă schimb şi apoi mănânc. După toate astea mă joc.

—Hai du-te! a spus Katalina şi Maya a executat.

Mi-am pus mâinile în sân şi am ridicat o sprânceană.

—Ce ridici spânceana aia la mine? spuse râzând.

   Arg, râsul ei. 

 O şuviţă din părul său blond îi căzu pe faţă şi nu m-am putut abţine să n-o aşez. Părul ei e aşa de moale, nu mi l-aş putea imagina altfel. Fără să  vreau, privirea mea s-a intersactat cu a ei. Am început să bâlbîi ceva , apoi am făcut câţiva paşi în spate. Stânjenit, m-am aplecat să mă descalţ de pantofii mei murdari. Tot ce am putut să văd —în afară de pantofii mei— au fost picioarele ei care se plimbau prin cameră. Aşa de subţiri şi lungi. Păcat e că sunt acoperite..

Stai uşor, cowboy! Te-ai despărţit de ea, fără prostii.

 Mi-am scuturat capul şi m-am ridicat. Am cercetat locul şi am zărit-o în camera de zi, stând pe canapea picior peste picior. Imaginea ei stând exact la fel, doar că (,) cu un pahar de vin în mână şi jumătate goală mi-a trăznit mintea. Asta se întâmpla acum câţiva ani. 

 Voiam să mă lovesc,dar îmi e că o fac să se simtă ciudat. M-am aşezat şi eu pe un fotoliu faţă în faţă cu ea.

—Unde o să dorm? am întrebat.

—Păi, poţi să dormi  cu M...

—Katalina, uite, nu pot să dorm cu tine. Ştii, ne-am despărţit.

A pufnit în râs.

—Voiam să spun că poţi să dormi cu Maya, nu cu mine. Dacă nu vrei poţi dormi singur in camera de oaspeti.

M-am înroşit. Mă simt ciudat, mă simt intimidat.

—Voi dormi cu îngerul meu. am spus.

  Am auzit-o pe Maya râzând. Cobora scările grăbită şi a ţopăit până în bucătărie. Katalina se ridică brusc şi s-a dus după ea. Le-am urmărit de la distanţă.

—Hai să îi facem lui tati un prânz pe cinste. Ce zici? a întrebat-o, apoi o sărută pe obraz.

  Am stat cu capul sprijinit de tocul de la uşă zâmbind ca prostul în timp ce ele îmi pregăteau masa. Văzându-le împreună, gătind, zâmbind, râzând mi-a făcut inima să explodeze. Maya e aşa de drăguţă şi seamănă, oarecum, cu mama ei. Le iubesc.

N/A: scurt. să-mi scuzaţi greşelile, vă rog :)

Kiss me slowlyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum