about this night.

182 31 4
                                    

N/A: am mai adaugat ceva. hihi.

Ar trebui sa vorbim despre asta. a spus el urcandu-se in masina.

- Alta data. Tu despre ce voiai sa vorbim mai devreme?

- Despre psiholog. De ce te duci la el? Ai probleme?

- Ce? Nu am probleme! Deanne Jones si-a deschis cabinet in oras si merg sa o vizitez. Eram prietene bune in liceu si ma ajuta la noua carte.

Se crisca. Chiar credea ca am probleme? Sau ca ma vad cu cineva? Nu ar strica sa fie putin gelos. Mereu se rosea cand stateam cu alti baietii. Cred că o dată voia să-l bată pe verişorul meu. Credea că flirtează cu mine. A fost aşa de ruşinat încât nu a mai ieşit din casă zile întregi. După ce au trecut anii, ne-am strâns cu toţii şi am râs despre asta. Nu şi el, a încercat, dar încă se simţea ciudat.

Ajunsesem în faţa casei. Parcă maşina, dar rămăsesem înăuntru. Tăcuţi. Cam ca tot drumul. M-am uitat la el şi el a spus :

- Maya este la mama mea acasă.

- Okay. Ştiam. De ce îmi spui?

- Pentru că vreau să fac ceva ce probabil o să regret mâine.

- Rick.

Îşi puse mâna pe faţa mea şi începu să mă sărute pasional. Se trase spre bancheta din spate şi mă luă cu el. Mă aşeză pe ea şi îmi luă braţele. Mi le ţinea strâns în sus în timp ce îmi săruta gâtul. Speram să nu se ajungă aici, dar ...

Îi dădusem tricoul jos, după el mie. Peste câteva minute, o durere cumplită îmi pătrunse corpul.

Kiss me slowlyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum