– Jak to się rozpada? – Krzyknęły dziewczyny jednocześnie.
– Może powinniśmy zacząć od początku? – Zapytał Taiki, starając się poukładać wszystko, co się dzieje.
– Myślę, że to dobry pomysł – przyznała Ami.
– Może w ten sposób zrozumiemy, co starała się powiedzieć Setsuna – dodała Michiru, a inni spojrzeli na nią z ciekawością.
– Masz rację – powiedziała Makoto – coś od nas chciała, ale nie wiemy co.
– Dała radę tylko nas zawołać – przytaknęła Rei.
– Nie wszystkie – zwróciła uwagę Hotaru, przypominając sobie, że o niej nie mówiła.
– Uran, Neptun, Mars, Jowisz, Merkury – Ami powtórzyła słowa Setsuny.
– Może nie zdążyła dokończyć? – Zastanowił się Taiki.
– Ale to nie jest kolejność planet – myślała Minako na głos.
– Może to była wskazówka? Może kolejność była ważna? – Zastanawiała się Haruka.
– Po coś nas wołała – przyznała Ami.
– Mówiła w stronę Chibiusy, a nie waszą – przypomniał sobie Seiya – Mały Króliczku, czy to była wiadomość dla ciebie?
Po tych słowach wszyscy spojrzeli na nastolatkę, a ona tylko opuściła głowę. Jeszcze nawet nie zaczęła swojej opowieści, a już nie miała sił. Nie wiedziała, czy da radę opowiedzieć cokolwiek. Nigdy nie była tak przerażona i zraniona. Nigdy nie czuła takiego cierpienia. Zamiast słów po jej policzkach potoczyły się kolejne łzy.
– Setsuna mówiła do Ciebie – powiedziała Minako, a jej głos nabrał innego brzmienia. Yaten miał wrażenie, że właśnie stanął przed nim ktoś inny, ktoś silny i świadomy swej misji.
– Setsuna przekazywała Ci informację – kontynuowała Aino – to ty miałaś zrozumieć, a nie my. Wtedy kolejność jest logiczna.
– Co? O czym mówisz? – Yaten utkwił w niej swoje zielone oczy.
– Pluton wyruszyła szukać Małe Damy – powiedziała Rei, rozumiejąc, do czego zmierza Minako.
– Saturn stała ostatnia – dopowiedziała Ami – bo trzymała barierę ochronną.
– Wenus została z tyłu – dodała Makoto – po śmierci królowej jej zadaniem jest chronić króla.– Na pierwszej linii frontu stanęły Uran i Neptun – powiedziała Minako.
– Tuż za nimi Mars – dodała Michiru.
– Potem wyruszył Jowisz – powiedziała Haruka.
CZYTASZ
Sailor Moon - C.H.
FanfictionPo pokonaniu Galaxii życie Usagi Tsukino i Czarodziejek wraca do normy. Chaos powrócił do ludzkich serc, dzięki czemu obawy o pojawienie się kolejnego wroga, zniknęły. Po trzech miesiącach na Ziemię wracają Trzy Gwiazdy, aby kontynuować naukę i poś...