5. Fejezet {Mindenki Más}

2.9K 121 23
                                    

Jelszót kell változtatni a telómon, ne felejtsem el.

Én: Mikor érsz ide?

Pitbull: Mi? Nem mondtam, hogy ma nem megyek?

Én: Kateeee nemár. Most hogy érjek be?

Pitbull: Fuss?

Én: Inkább elkések

°°°

Ja, amúgy elkéstem. Matek óra felére estem be, de igazából nem igazán érdekelt. Bedugtam a fülesem és hallgattam a kedvenc zenéim a hátsó padban, miközben leírtam belőlük a kedvenc részletem.

Seggfej: Te órán nem figyelsz?

Én: Ahogy látom te se

Seggfej: Tegnap nem válaszoltál

Én: Nem igazán éreztem szükségesnek

Seggfej: Inkább elmentél rólam álmodni, aranyos

Elrakom a telóm és nem veszek tudomást róla, hogy itt rezeg a zsebembe.

°°°

Előbb beszéltem meg Zachal a hétvégét és lépteket hallok magam mögött. Ha ennyire rám akaszkodott és megint ő az én falnak megyek, de tényleg.

-Zach máskor megbeszéljük -fordulok meg és nem Zach.

-Zach? Szerintem én sokkal helyesebb vagyok -gondolkodik el Blake.

-És ezt a lépéseidből ki kéne találnom? -kicsit oldalra dönti a fejét, hogy a szemembe tudjon nézni, mert jóval magasabb mint én.

-Szóval szerinted is helyesebb vagyok? -néz végig magán. Egy egyszerű fehér rövidujjút visel ami alól kicsit kilátszik a tetkója, fekete farmerrel. Egyszerű de neki mégis jól áll.

-Nem igazán emlékszem, hogy mondtam volna ilyesmit.

-Még nem -sóhajtok. Olyan fárasztó tud lenni.

-Miben segíthetek?

-Igazából csak órára mentem volna de letámadtál, hogy Zach vagyok

-Mi? Nem -jó igazából de. Akkor most miattam beszélünk? Nemár

-Hát igazából de.

-Ahj menjünk inkább órára -indulok tovább a terembe.

Elfoglalom a helyem a leghátsó padba, legjobb barátnő nélkül csak itt ülök. Bedugom a fülem és ki is zárom a külvilágot mikor valaki megáll a padom előtt. Felemelem a fejem és belenézek a mogyoróbarna szempárba.

-Szabad? -bök a székre amin a táskám van.

-Nem látod, hogy nem?

-Csak udvarias akartam lenni, így is, úgy is leülök -löki le a táskám egy mozdulattal és foglal helyet. Osztályfőnöki szóval minden figyelmem a zenére szentelem mikor csippan a telóm.

Seggfej: Ne ignorálj.

Én: Te amúgy miért vagy itt?

Álom pasi /szünetel/Where stories live. Discover now