13. Fejezet {Villám McQueen}

2.9K 134 45
                                    

Hiánytalan öltözetbe jött vissza én pedig már ott vártam az ajtónál, mert hát ugye nem csak ő volt vizes. Besétáltam mellette a fürdőbe mikor vissza fordult.

-Nem, nem csatlakozol. Meg se kérdezd -nézek rá.

-Nem erre gondoltam csak itt maradt a pólóm -nyúl át mellettem. -De hízelgő az ajánlat -mosolyog rám tökéletesen.

-Na kifelé -tolom ki a mellkasánál és rá zárom az ajtót. Nem akartam rövidgatyát venni a perverz megszólalásai miatt, így felvettem egy melegítőt és az egyik otthoni Verdás pólóm.

-Hu ez aztán nagyon szexi -röhög fel mikor belépek.

-Tudom -huppanok le az ágyra.

-Szóval akkor mit nézzek Villám McQueen? -böngészi a netflix menüjét.

-Nagyon otthon érzed magad, nem gondolod? -húzom fel az egyik szemöldököm.

-Hát ha már itt ragadtam legalább élvezetes legyen -villantja rám a híres mosolyt.

-Jó akkor nézzük Verdát, az illik ide most -dőlök hátra és figyelem ahogy elindítja.

-Pedig horror filmet akartam nézni, tudod ha félsz majd én megvédelek ilyenek -magyarázza.

-Nem egy romantikus filmbe vagyunk -röhögök fel.

°°°

Már javában tart a film mikor hirtelen egy villanás cikázik át a szobámon a TV és a lámpa lekapcsol és a sort egy hatalmas dörgés zárja.

-Élsz? -kérdezem tőle és a kezemmel felé nyúlok.

-Nem, belehaltam a villanásba -gúnyolódik.

-Minden okés itt? -nyit be anya és ahogy látom kinnt sincs villany.

-Aha, megmaradunk -biztosítom.

-Átmeneti áramszünet van, nem tudni meddig -magyarázza meg. -De itt van pár gyertya -és érzem ahogy az ágyon landol valami.

-Cody? -érdeklődöm a bátor házőrző iránt.

-A nappaliba alszik, már az első kisebb dörgésnél bekéretszkedett -magyarázza.

-Véreb -mosolyodom el.

-Szóljatok bármi van -hallom ahogy becsukja az ajtót.

-Bazdmeg -hallom Blake hangját és valami pohár hangot?

-Micsináltál? -kérdezem és a gyertyákat keresem az ágyon.

-Felrúgtam a vizem -magyarázza.

-Miért a földre raktad? De úgy tényleg? -értetlenkedem.

-Ott volt a kényelmes!

-Aha aha -hagyom rá inkább

-Pont lemaradtunk arról, hogy elkapják McQueen-t -sóhajt.

-Tényleg ez a legnagyobb probléma a napunkba -mormogom és hallom a lépéseit.

-Gyújtasz még ma gyertyát? -kérdezi mellőlem.

-Az oké, hogy kaptunk gyertyát de nem vagyok tűz okádó sárkány, hogy csak úgy meggyújtsam -nézek arra amerre szerintem van. -Itt vagy? -nyújtom ki a kezem magam előtt és érzek valamit.

-Ne tapizd a mellkasom, mert a sötétbe ez elég csábítóan hat. Itt vagyok -veszi el a telefonját az ágyról és világot nekem, hogy meggyújtsam a gyertyát. Akkor veszem csak észre, hogy nincs rajta póló.

-Mért vetted le a pólód? -nézek rá hitetlenkedve.

-Szerinted a pohár tartalmát mivel töröltem fel? Vagy felnyalogattam?

-Te hülye vagy -röhögök fel és rá hagyom ezt a gondolkodást. -Mellesleg nem direkt tapiztalak le, csak tudni akartam hol állsz -mondom.

-Persze, mindenki ezt mondja. Aztán a vége mindig ugyan az -néz bele a szemembe.

-Menthetetlenül seggfej vagy.

-Rajtad meg semmi nem válik be, pedig mindent bevetek -mutat végig magán.

-Nem fog rajtam a vonzerőd -nézek rá.

-Legalább már elismerted, hogy van olyanom, haladunk. Lassan.

-Hova haladunk? -húzom fel a szemöldököm.

-Még nem tudom -néz bele a szemembe. Ebben a pillanatban minden újra vissza kapcsol mintha mi se történt volna.

-Komolyan ezért szenvedtem ennyit?! -akadok ki teljesen.

-Legalább betudjuk fejezni a filmet -ugrik vissza az ágyba és nézi tovább.

-Neked sikerül mindenbe megragadbu a lényeget. Elfújom a gyertyákat és én is vissza helyezkedem.

°°°

Mikor kinyitom a szemem és látom az ablakon beszűrődő napsugarakat rá eszmélek, hogy reggel van. Valami nehéz van körülöttem és a párnám is meglepően kemény és ebben a pillanatban rájövök, hogy Blake még itt van. A fejem a csupasz mellkasán pihen a kezeivel pedig átkarol. Megpróbálok úgy felemelkedni, hogy ne kelljen fel.

-Rég elaludtunk -motyogja félálomba.

-Mivan? -ülök fel hirtelen és nézek a mellettem lévő órára. -10 óra van!

-Tudom -motyogja és magára húzza a takarót.

-Blake kellj fel -lököm meg finoman.

-Nem fogok -fordul az oldalára.

-Hát jó -lökök rajta egy nagyot ő pedig hangos puffanással érkezik a földre.

-Na jó ez fájt a lelkemnek -ül fel és egy laza mozdulattal hátra fésüli a szemébe hulló kusza tincseket.

-Te nem akartál felkelni -vonom meg a vállam.

-Pedig tegnap este fel sem keltettelek mikor elaludtál a filmen. Nem igazán ezt érdemlem -háborodik fel.

-Ne nyafogj, hanem öltözz -vágom neki a pólót.

-Bezzeg mikor aludtál nem zavart, hogy nincs rajta semmi -húzza kaján mosolyra a száját.

-Lemerült a telóm -sóhajtok. -Nem érünk be ma már a suliba.

-Eszembe se jutott, hogy suliba menjünk -néz rám döbbenten. -Nem hittem volna, hogy a bombázó alak mögött ilyen kis suliba járós stréber vagy, lehet menekülnöm kéne akkor -utálom bevallani de a bók hallatán éreztem, hogy enyhén zavarba jövök.

-Haha, légy kész mire vissza érek -tűnök el a fürdőbe.

Jó reggelt mindenkinek!

Ez ilyen reggeli rész lett minden szempontból.
Remélem tetszik nektek
az új rész ❤️
Ha tetszett ne felejtsd a
vote-ot és a komik se maradjanak el.

Puszi A Pocitokra

Álom pasi /szünetel/Where stories live. Discover now