8. Fejezet {Csont Nélkül}

2.8K 123 50
                                    

Hétfő, utálom a hétfőt. 8 óra és ha ez még nem lenne elég, utolsó két óra dupla tesi. Most tényleg ezt ki találta ki? Ha egyszer találkozok vele, lesz hozzá pár szavam, de tényleg.

Utálom a lány öltözőt, mondjuk amiről itt nem beszélnek, az meg se történt. Katel mi általában csak hallgatjuk Oliviáék pletykálását, így is elég sok szaftos infóhoz jutunk hozzá.

-Láttátok a meccset a hétvégén? -nyávogja Olivia.

-Úristen Blaken olyan jól néz ki abba a mezbe -kontrázik Avery.

-Úristen el ne élvezzetek -mormogom, lehet kicsit hangosabban a kelleténél. Sőt, biztos.

- Attól, hogy te lennél az utolsó akire rá néz, nem kell féltékenynek lenni -dobja át a haját a válla felett.

-Te kis -indul meg felé Kate és ha nem kapom el szerintem Olviának egyesével tépi ki a hajszálait.

-Nyugi, menjünk -indulok el a tornaterem felé.

-Mázlija van -mormogja Kate és követ.

Amint megpillantom a kosárlabdákat sarkon fordulok, de Kate megfog és visszatol. Utálok minden labdajátékot. Egyszer röplabdázás közben eltörtem az ujjam. Azóta főleg nem vagyunk jóba.

-Torna sorba gyerünk -tapsol kettőt Mr. Brown.

-Rendben a mai nap kosárlabdázni fogunk. Mondom a párokat Olivia és Zach, Avery és Thomas, Kate és Hudson, Derek és James, Ethan és Layla végül pedig Jessica és Blake -sorolja fel.

-Mi? Miért? -nézek értetlenül.

- Azért, mert ő a legjobb benne és így talán eléred a kettest majd -olt be Mr. Brown 3mp alatt. Hát akkor ez eldőlt. Béna vagyok. Odaállok Blake mellé.

-Remélem most nem leszel olyan önfejű és hagyod, hogy segítsek -megdönti a fejét és bele néz a szemembe.

-Még meglátom -vonom meg a vállam.

-Na próbáljuk meg-kap fel egy labdát és megindul velem a szabad palánk fele.

- Amúgy te mindenbe ilyen jó vagy?

-Vannak dolgok amibe mégjobb, de ez most mellékes. Kezdjünk valami alappal -lazán rádobja a palánkra és csont nélkül be is ment. -Menni fog?

- Őszintén? Nem -nevetem el magam.

-Na gyere ide -mutat maga elé.

-Muszáj? Nekem jó az egyes -sóhajtok, de azért oda megyek.

-Nekem meg nem -megmutatja, hogy rakjam a lábaim majd fölém magasodva megáll, megfogja a kezem és segít eldobni. A labda párat forog a gyűrűn majd, BEMEGY!!!

-Úristen! Láttad? -fordulok felé, de kicsit meghökkenek, hogy milyen közel van hozzám az arca.

-Talán meglesz a kettes -néz bele a szemembe egy pillanatra majd elmegy a labdáért.

-Én már érzem a hármas ízét -erősödöm.

-Ki tudja -áll vissza mögém. -Próbáld meg egyedül -érzem a leheletét a nyakamon, de megpróbálom figyelmen kívül hagyni. -Sikerülni fog.

-Tudom -és eldobom a labdát. Csont nélkül!! -Született tehetség vagyok -fordulok felé.

-Csak rossz tanárod volt eddig?

-Miért te jó tanár vagy? Lehet csak most bújtak elő a képességeim -vonom meg a vállam.

-Én, mindenbe jó vagyok -kapom meg a tökéletes mosolyát.

-Ezek szerint én is.

-Akkor a következőt egyedül -dobja nekem a labdát.

-Sima ügy -dobom neki és BEMEGY.

-Érdemlek valamit ezért a tökéletes segítségért, nem? -áll meg előttem.

-Attól függ mi az -nézek rá.

-Gyertek el a szombati meccsünkre, megint -néz a szemembe.

-Az miért lenne jó nekem?

-Láthatsz engem -újabb tökéletes mosoly.

-Rendben, legyen -dobom be újra.

°°°

-Zachal tökéletes páros vagyunk -nyávogja Olivía.

-Én legközelebb Blakel szeretnék lenni, szóval béna leszek -céloz rám Avery, miközben én készülök elhagyni az öltözőt Katel.

-Ahhoz amúgy se kell sok mindent tenned -vágja rá Kate és távozunk.

°°°

-Jessica elvigyelek? -hallom Blake hangját magam mögött, mikor kisétálok a suliból.

-Miért nem hívsz Jessnek, ahogy mindenki? -húzom fel a szemöldököm.

-Nem akarok elveszni mindenki között -áll meg előttem.

-Bocs de Jess velem jön -áll meg mellettem Zach.

-Ahogy akarod -röhögi el magát Blake és elmegy.

-Nagyon jól elvoltatok ma -jegyzi meg Zach mikor beülünk az autóba.

-Nem vészes.

-Nem vészes? Ilyen könnyen elfelejtesz mindent neki?

-Nem felejtettem el, de nem is haragudhatok örökké -vonom meg a vállam.

-Túl engedékeny vagy.

-Nem vagyok engedékeny, csak normális.

-Te normálisnak érzed, hogy téged szemelt ki következő áldozatnak?

-Úristen Zach! Fogd már vissza magad!

-Ez csak az igazság!

-Állj meg!

-Mivan?

-Állj meg Zach!

-Miért? -tapos a fékbe.

-Ezért -szállok ki és csapom be az ajtót.

-Jess nemár! Nem ezt akartam.. -kezdi el de nem érdekelnek a szavai.

-Szia Zach -intek egyet. Rácsap a kormányra és elhúz. Én meg gyalogolok hazáig.

°°°

Seggfej: Jól vezet az a tapló?

Én: Nem is ültem még melletted

Seggfej: Haha nagyon vicces volt

Én: Tudom

Seggfej: Eljöttök a meccsre?

Én: Még alszok rá párat

Seggfej: Remélem velem álmodsz

Én: Ne magadból indulj ki <3

Sziasztok!

Itt is a következő rész.
Ne felejts el nyomni egy vote-ot
és kommentet írni ha tetszett ❤️

Puszi A Pocitokra

Álom pasi /szünetel/Where stories live. Discover now