Pitbull: Biztos elakarunk menni egy hoki meccsre?
Én: Fogalmam sincs, de hajlok a nem felé.
Pitbull: Jó és, hogy lehetne kedvesen lemondani?
Én: Sehogy, el kell mennünk.
Pitbull: Rendben, mindjárt ott vagyok.
Szinte hallom Kate hangját ahogy ezt mondja. Nem tudom miért mondtunk nekik igent. Talán Hudson és Kate kapcsolata miatt, de akkor se értjük a hokit. Kicsit se. Halálra vagyunk ítélve? Nagyon. Egyáltalán mi a csapatunk neve?
°°°
-Ez is miattad van! -háborodog barátnőm az oda úton.
-Én miattad csináltam! -védekezem rögtön.
-Biztos nem Blaket akarod csak látni ahogy hokizik? -húzza fel a szemöldökét.
-Eszembe se jutott -nézek ki az ablakon.
-Aha, eszedbe se jutott, persze -mormogja.
Seggfej: Úgy hallom jöttök a mai meccsre
Én: Hát lehet, ha nem öl meg Kate addig
Seggfej: Ahaaa szóval Hudson ezért izgult
Én: Izgult?
Seggfej: Tudsz olvasni? Azt írtam nem?
Én: Seggfej vagy, vissza is fordulunk.
Seggfej: Tudom, hogy nem tennéd ;)
Szinte látom magam előtt ahogy a tökéletes mosolyával ezt mondja. Mikor barátnőm hirtelen csettint egyet a szemem előtt én meg majdnem kiugrok az autóból ijedtembe. Lehet kicsit elkalandoztam.
-Figyeltél te egyáltalán? -úgy érzem ma kihúzom a gyufát.
-Persze.
-És mit mondasz?
-Igen.
-Szóval bejön Blake -gondolkodik tovább.
-Mi? Nem! Ez volt a kérdés?
-Igazából nem, csak teszteltelek -vonja meg a vállát. -De elég gyorsan tagadtad -pillant rám.
-Ezt mindenki tagadná, aki csak tudja -mondom a számomra logikus magyarázatot.
-Ahaa, persze -még azzal se tudná elhitetni, hogy ezt nem szarkazmussal mondta, aki nem ismeri.
°°°
-Amúgy ennek mi a lényege? -kérdezte Kate, már a lelátón ülve.
-Őszintén? Még nem jöttem rá. De Hudson elég nagyokat kap. Blaket meg nem tudom követni a szememmel olyan gyors -mondom a tényeket.
-Melyikek vagyunk mi?
-Ezt most te tényleg így fél időnél kérdezted meg? -nézek rá döbbenten.
YOU ARE READING
Álom pasi /szünetel/
RomanceVigyázzatok kinek csapjátok neki az ajtót!! - Jessica Collins Jessica Collins egy 17 éves gimnazista, jó családi háttérrel és boldog élettel. Imád zenélni és énekelni csak mint, az apja Dylan Collins a híres gitáros. Mindene megvan és boldog is, pon...