Ismeretlen illatokat érzek mikor felkelek. Nem emlékszem sok mindenre tegnapról és a fejem is sajog. Valami nehéz van a hasamon, de nincs erőm kinyitni a szemem és megnézni. Csukott szemmel fekszem tovább mikor hirtelen megmozdul mellettem valami. Elképesztő gyorsasággal nyitódik ki a szemem és ülök fel az ágyban.
-Te meg? -kérdezem a mellettem félálomba lévő fiútól miközben lehámozom magamról az ölelő kezeit.
-Itt egyedül te vagy rossz helyen -mutat körbe a szobába Blake és fáradtan megdörzsöli a szemét. Tényleg nem az én szobám.
-Mit keresek itt? Ugye -lepillantok, de minden ruhám ugyanúgy rajtam van - Semmi.
-Elájultál, mert vért láttál. Kate pedig fogalmam sincs hol volt vagy van ezért ide hoztalak -vázolja álmos hangon, csak most veszem észre, hogy nincs rajta póló.
-Nem tudod hol van Kate? -a tekintetem akaratlanul is a kidolgozott felsőtestére és a kockáira vándorol.
-Attól, hogy csukva van a szemem érzem hogy nézel -mondja csukott szemmel, majd egy kaján mosolyra húzza a száját.
-Csak szeretnéd -vágok neki egy párnát és felkelek. A túl gyors mozdulat miatt elképesztő erővel hasít a fejembe a fájdalom.
-Te mindig ilyen harcias vagy? -kérdezi miközben kikászállodik az ágyból.
-Csak téged jó érzés szadizni -legyintek. -Nincs fájdalom csillapítód? -a kérdés elég logikátlanul hangzik egy olyanhoz aki ezt sűrűn átéli, de még nem tiszta a fejem.
-Éjjeli szekrény -mutat az említett tárgyra majd a szekrényéhez lép. Kihúzom a fiókot és a kezembe is akad a fájdalomcsillapító, az óvszerekről amik benne vannak inkább nem beszélek. Van egy pohár érintetlen víz amit szerintem még tegnap este rakott ide szóval be is veszem. Majd leülök az ágyra és a kezemmel megtámasztom a fejem, várom a hatást.
-Hogy jutok haza? -kérdezem tőle.
-Hát haza repülhetsz, de igazából szívesen haza viszlek -mondja és elkezd öltözni, előttem.
-Tudod nem igazán érdekel a magán sztriptíz számod -célzom a jelenetre.
-Tagadásban élsz -legyint. -Mellesleg a fekete csipke elég vadítóan hat a fehér alatt -kúszik lejjebb a pillantása.
-Képzeld el, hogy valamit neked vágok de most nem akad a kezembe semmi -sóhajtok.
-Értem a célzást, de tudod az ajtóm mindig nyitva van -kacsint és elsétál a fürdőbe. Most van időm körbe nézni a szobájába. Nem voltam még sose házon belül, főleg nem az ő szobájába. Nagy ablak és elég letisztult minden, kevés személyes dolga van. Írok Katenek egy gyors üzit és Blake már meg is érkezett.
-Haza dobsz? -állok fel és a szememmel keresem a dzsekim, sikertelenül.
-Ha a dzsekid keresed nem tudom hol van -lép a szekrényéhez és elővesz egy egyszerű szürke belebújos pulcsit.
-Tessék -dobja nekem.-Ebbe legalább 3x beleférek -mondom de azért belebújok, a combom feléig lelóg és elég bő, de a célnak megfelel.
-Halkan -néz hátra rám mikor kilépünk az ajtón, nem tudom miért de amint nyílik a mellettünk lévő ajtó kitalálom. -Nem úsztad meg -sóhajt.
-Te ki vagy? -kérdezi egy körülbelül öt éves kisfiú könnyes szemekkel. Nem gondoltam, hogy őt rejti az ajtó.
-Daniel, Jessica. Jessica, Daniel -hadarja le Blake.
-Feketelyukakról álmodtam -néz a bátyára két szipogás közben. Én pedig hirtelen azon gondolkodom hova tűnt az arrogáns seggfej Blake Johnson.
-Jessica is biztosan tudja mondani, hogy nincsenek feketelyukak -néz rám egy pillanatra, majd felkapja és elindul vele le.
-Igen, nagyon messze vannak -erősítem meg Blaket, mondjuk mintha azt hallottam volna a TV-be, hogy van egy a Tejúton.
-De a TV-be mondták, hogy van egy a Tejúton -néz rám szipogva, aha, akkor egy adást néztünk.
-Az is nagyon messze van és szerintem kicsit sok TV-t nézel -kocolom meg finoman a haját. Blake a konyhába megy és lerakja a pultra. Majd a kezébe nyom egy sütit, okos taktika.
-Mindjárt jövök, fennt hagytam a kocsi kulcsot -pillant rám és az öccsére, a szemével megkérdezi, hogy elleszünk-e mire bólintok. Szóval kettesben maradtam egy gyerekkel, sose volt fiatalabb tesóm, se unokatesóm így nem tudom micsináljak először.
-Szereted az űrhajósokat? -kérdezi Daniel két rágás között.
-Persze. Ki nem? -hasonlít a testvérére, csak neki szinte fekete a haja, nem világos barna.
-Nagyon csinos és okos vagy meg az űrhajósokat is szereted. Lehet feleségül veszlek -néz rám.
-Nem vagy te ahhoz egy kicsit fiatal? -lép be a konyhába Blake.
-Már ennyi vagyok! -mutat fel 4 ujjat és egy behajlítottat, gondolom az a fél.
-Én a helyedben várnék vele -simítja meg az öccse hátát, mikor egy idősebb fiú lép be a konyhába. -Vigyázz Danre, én léptem -int neki Blake engem pedig elkezd húzni kifelé, a fiúknak kényes ez a család téma. Köszönni sincs időm olyan gyorsan kihúz a házból.
-Azért elköszöntem volna -mondom neki.
-Akkor sose szabadulsz -indul el az autója felé.
-Tesóid? -kíváncsiskodom.
-Igen, ma mi vigyázunk Danre, mert anya korán ment dolgozni -ül be az autóba, én is így cselekszem.
-Élmény lehet három fiúval lakni, főleg ha az egyik te vagy -gúnyolódom.
-Csak annyira rossz mint veled aludni -indítja be a motort.
-Hé! Miért is? -húzom fel az egyik szemöldököm.
-Mindig elhúzod a takarót -pillant rám.
-Nem én kértem, hogy veled aludjak -emlékeztetem.
-Jogos, ha legközelebb ilyen van a földön fogsz -bólint.
-Nem lesz legközelebb -szögezem le.
-Kiderül -pillant rám.
Sziasztok!
El is jött a következő rész.
Remélem tetszeni fog nektek❤️
Ha így van ne maradjanak el voteok és a kommentek se imádom őket olvasni, feldobjátok vele a napom mindig.
Igyekszem a következő résszel.Puszi A Pocitokra
YOU ARE READING
Álom pasi /szünetel/
RomanceVigyázzatok kinek csapjátok neki az ajtót!! - Jessica Collins Jessica Collins egy 17 éves gimnazista, jó családi háttérrel és boldog élettel. Imád zenélni és énekelni csak mint, az apja Dylan Collins a híres gitáros. Mindene megvan és boldog is, pon...