Konačno smo i Aziz i ja mogle da odahnemo. Haljine su bile spremne i nismo trebale mnogo da čekamo da ih preuzmemo. Ona se odlučila za prelijepu ljubičastu haljinu, dok sam ja ipak uzela bordo top haljinu koja se spuštala sve do koljena. Russell je na početku negodovao zbog toga, nije želio da ostatak gostiju bulji u moje grudi kako je on to stalno ponavljao, ali ja sam ga ipak malčice smekšala.
"Ljubavi šta fali ovoj haljini? Sjećaš li se samo koliko si puta mi ponovio da popravim svoj izgled ili pitao me zašto sam stalno bila u hlačama, a nemam ni jednu haljinu u svom ormaru? Vidiš da samo tebe slušam." Sve što sam znala o tehnikama zavođenja bilo je to iz romantičnih filmova ili knjiga, pa sam mu nazovite to pokušaj koketnog zavođenja namignula.
Russell je frustirano prošao kroz svoju kosu. "Zvijezdice kupit ću ti na tone haljina. Nije problem u haljini problem je u tome kako ti jebeno seksi savršeno izgledaš u njoj. Pogledaj jedva da ti taj gornji dio prekriva tvoje punašne i čvrste grudi. Samo ne želim da svi u tebe gledaju. Ne želim da gledaju ono što samo ja imam. Ono u što ja jedini mogu da uživam, grickam, ližem i mjesim."
Kupinina je osjetila kako joj gaćice postaju mokrije samo od njegovih prijetnji. Skupila je noge ali nije mogla da zaustavi pulsiranje u njenim preponama. "Rouzel smiri se. Pogledaj na javnom smo mjestu. Neko može da nas čuje i svašta da pomisli." Okretala se oko sebe, a ostali prolaznici bili su zaokupljeni oko odjeće koje su žurno nosili do kase da plate.
"Znaš ipak imam bolju ideju, zašto je ne bih ponovo isprobala u kabini samo za moje oči?" Nije joj dao prostora da se pubuni, već ju je spretno pogurao u kabinu i prevukao zastore da ih niko ne vidi. Oslonio je na ogledalo a onda je on stao iza nje. Russell ju je poljubio u vrat dok je prebacivao kosu na drugu stranu, i sa svakim njegovim dodirom željela ga je još više.
"Budi tiha."
Kupini je srce poskočilo. Da li je spremna da mu dozvoli da to urade u omanjoj kabini, dok je svega par metara od njih udaljena prodavačica, dok ostali prolaznici kupuju odjeću ili što je Aziz otišla po štikle u susjednu radnju?
Uostalom, zar je to važno. Rouzelu će sve da dozvoli. "Tako te želim." Tiho je prošaputao na njeno uho. Vjerovala mu je. Odjednom osjetila je da su joj dojke otežale. U zadnje vrijeme uvidjela je da joj se košarica grudnjaka smanjila. Prepisivala je da se to dogodilo prilikom pranja ili možda sušilica smanji njenu odjeću.
"To je obostrano jer i ja tebe želim." Potražila je njegove oči u ogledalu. I on je to znao, nije mu trebala potvrda njenih riječi. Onda je otkopčao kaiš na svojim crnim farmerkama. Spustio ih je zajedno s boksericama do koljena i razmakeo njene noge. Bio je veličanstven u svojoj snazi. Usnama je skliznuo niz njen vrat, a prstima je prelazio po grudima posvetivši se očvrslim bradavicama. Jedva se uzdržavala da ne vrisne osjećajući kako joj se toplina razliva po međunožju.
Više nije mogla da podnese to erotsko mučenje.
"Sada?" Već je pomjerio njene gaćice u stranu.
"Da..." I samo je to mogla da kaže, a on se namjestio iza na njen ulaz. Jedva je nekako procjedila molim te.
A onda je snažnim pokretom uronio u nju ispunivši je do kraja. Ništa više nije postojalo osim Rouzela. Tijelo joj je bilo u ekstazi, jer je način na koji je vodio ljubav srušio sve njene barijere. Stavio je prste na njene usne kako bi sprečio njeno glasno stenjanje. Snažan vrhunac, koji im je potresao tijela, zajedno su doživjeli, a onda su pali oboje na hladne pločice. Neko vrijeme su oboje ćutali, svako obuzet svojim mislima dok im se disanje smirivalo.
"Ipak si me ubjedila. Haljina je tvoja i bićeš najljepša na zabavi." Pomogao joj je da ustanu, potom je nju obukao pa sebe. Prišli su prodavačici koja ih je ljubazno pozdravila, platili haljine i došli na parking gdje ih je čekala Aziz. Kada su svi sjeli u automobil, Russell je startovao motor i vozio se ulicama Aircitya.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
𝐏𝐫𝐨𝐧𝐚𝐝𝐣𝐞𝐧𝐚 𝐳𝐯𝐢𝐣𝐞𝐳𝐝𝐚 💫| 𝐳𝐚𝐯𝐫𝐬̌𝐞𝐧𝐚 ✔︎
Любовные романыOd malena, Kupini Vukičević bili su zanimljivi dokumentarci o istorijskim tvrđavama i ostacima grada u kojima bi voljela da makar na trenutak zaviri. Njena velika želja je bila da ona bude baš ta osoba koja će snimiti te iste zanimljive dokumentarce...