5. Darcy

338 17 1
                                    

Nie mogłam tego zrobić. Przypominam sobie różne rzeczy. Darcy moją córkę, która jest w domu dziecka. Idąc po schodach pożarowych przypomniałam sobie jej pierwszy krok. Potem mi odebrał ją na zawsze Brad. Nagadał głupot do opieki społecznej i jej nie mam. Po tym zaczął mnie wykorzystać seksualnie. Na Początku było to przyjemne. Czułam się znów nastolatką, w której buzyją hormony i w jej chłopaku. Czułam się znów kochana i podniecona tym, że Brad patrzy na mnie tak jak kiedyś. Później zmieniło się to w obsesję. Zwłaszcza po porodzie naszej drugiej córki. Reszta historii jest wam znana.

Mam nadzieję, że Darcy jest w dobrej rodzinie szczęśliwa tak jak w naszej nie mogła być..

Teraz żałuję wielu rzeczy, ale nie tego, że kochałam. Rada wcześniej jest nieaktualna. Kłamałam. Każdy musi kochać. Dzięki temu żyje. Kochaj!  Słyszysz?!  Pokaż innym, że nie obchodzi cię ich zdanie, że jesteś za młoda, za brzydka, za chuda czy za gruba!  Kochaj go całym sercem. Nie ważne, że on mieszka daleko!  Zrób wszystko aby zobaczył cie nawet z kosmosu. Nie ważne czy on jest twoim idolem i cie nie zna! Podejdź do niego gdy będzie sam i zapytaj się go jak mu mija dzień. Nie liczy się ile masz lat czy jakie masz IQ, ważne jest jak bardzo kogoś kochasz. Czytając to myślisz właśnie o nim, to napisz do niego, zrób cokolwiek, aby przypomniał sobie o tobie, albo dopiero cie poznał.

Teraz już sama wiem co muszę zrobić. Idę się zobaczyć z moją córeczką w niebie.

Dobranoc świecie idę żyć i cieszyć się śmiercią.

Steal My Girl 2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz