🔞 !SMUT İÇERİK! 🔞*En çok istenen 5 karakterle birlikte önceki bölümün detaylı olarak fanfini- yazacağımı söylemiştim, ilk 2 karakter karşınızda🥰
Ayrıca bölümü 8. bölümdeki tepkilerine göre devam ettiriyorum, unuttuysanız tekrar okuyabilirsiniz,*
Tepki: 'Birlikte duş almak istesek'
Thoniexin ithafen
ఌ
Bakugou Katsuki
...
Şaşkınlığı geçer geçmez kendini Bakugou'nun kucağında buldun. Dudaklarınızı sertçe birleştirirken elleri aynı şekilde kalçalarını kavramıştı. Ağzından çıkan küçük inlemeyi fırsat bilen Katsuki dilini seninki ile birleştirdi. Birbirinizin ağızını keşfederken birkaç saniyeliğine dudaklarını geri çekti ve banyonun kapısını açtı. Seni tezgaha oturttu ve kendi tişörtünü çıkardı. Suyu açıp sana geri döndü ve tekrar dudaklarınızı birleştirdi. Ellerin onun vücudunun her yerinde gezerken o senin üstündekileri adeta parçalarcasına çıkartmakla meşguldü. Üstünüzde hiçbir şey kalmayana kadar soyunduğunuzda Bakugou seni tekrar kucağına çekti ve duşa soktu. "Tch, ne yaramaz bi kız/oğlan oldun~" Alaycı bir tavırla dudaklarının üstünden söylemişti. Seni yere indirip arkanı dönmeni sağladı. Bir elini bacak arana götürüp okşamaya başladı. Çıkardığın inlemeler onu ne kadar tatmin ediyorsa, o kadar hızlı ve sert davranıyordu. "B-bakug- mmh~" Bir eli bacak arandayken sana yasladığı için penisinin büyüklüğü ve sertliğiyle gözlerin iyice açıldı. "Sırılsıklamsın Y/N, kahretsin." Dişlerinin arasından söylediklerinden sonra elini çekip seni iyice kendine yasladı ve sertçe içine girdi. "AH!" Fazla ses çıkartmanı önlemek için bir eliyle ağzını kapatıp "Sessiz ol Ayıcık~" İçinde git-gel yapmaya devam ederken diğer eliyle kalçanı sıkıca kavrıyordu. Aynı zamanda duş başlığından akan su damlacıklarının vücudundan aşağı kaymasını izlerken daha da tahrik oluyordu. Bakugou, iki eliyle kalçalarını iyice kavrayıp hızını arttırmaya başladı. İkinizin inlemeleri birbirine karışırken, duyduğun ses ve acıyla neredeyse çığlık atacaktın. "K-KATSUKİ?!" Onun ağızından kaçan ufak sırıtışı duydun. Sana iyice yaslanıp kulağına doğru sırıtarak tahrik edici bir sesle (dahası mümkünmüş gibi) " rahatla y/n, bu ilk değil."
Bir süre sonra Bakugou'nun acımasız vuruşları dengesizleşirken, kalçandaki sıkı elleri ve yanma hissi şimdi o kadar acıtmıyordu. İkinizin de nefesi titrerken Bakugou omzuna yaslanıp adeta hırladı. "Y-N." İkiniz de gelmek üzereyken tekrar hızlandı ve içine boşaldı. Birkaç saniye o şekilde içinde kaldıktan sonra boynuna ve omzuna bıraktığı ısırıkları öpücükleriyle kapladı. "Hadi temizlenelim ayıcık~"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BNHA TEPKİ / REACTION & EXTRA'S
Fanfictionᝰ 𝐌𝐘 𝐇𝐄𝐑𝐎 𝐀𝐂𝐀𝐃𝐄𝐌𝐈𝐀 ✘ 僕のヒーローアカデミア ══════════════════ "Whether you win or lose, looking back and learning from your experience is a part of life." - 𝐀𝐥𝐥 𝐌𝐢𝐠𝐡𝐭 ══════════════════ ꗃ ࣪𓏲ּ ᥫ᭡ ₊ ⊹ ˑ ִֶ 𓂃 ˚ ༘ ೀ⋆。˚ ⤦ ﹑𝗦𝗟𝗢𝗪 𝗨𝗣...