𖥑̸᰷᰷༅ bir, tepki

24.9K 378 541
                                    

   

   

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İstek Tepki: "Villainler soygun yapıp para çalıyorlar, kahramanlara yardım edip onları yakalattırıyoruz ve parayı biz çalıyoruz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




İstek Tepki: "Villainler soygun yapıp para çalıyorlar, kahramanlara yardım edip onları yakalattırıyoruz ve parayı biz çalıyoruz. Kahramanlarımızın tepkisi:"
  
  Thoniexin tepki için teşekkürler !











Izuku
Bu brokoli ne yapacağını şaşırdı. Siz kaçarken arkanızdan bakakaldı ve
"Y-Y/N-san şaka yapıyorsun değil mi?"




Bakugou
Başta parayı alıp kaçtığını duyunca şokla çattığı kaşları zamanla yerini öfkeli bakışlara bıraktı. Şimdi olabildiğince iyi saklan çünkü bu çocuk kıçını tekmelemek için can atıyor 😌
"SHINNEEEEE!! Y/N SENİ BULDUĞUM GİBİ GEBERTECEĞİM SHINE SHINE SHINNEEE!"




Todoroki
Seni kaçarken görünce özgünlüğüyle seni dondurdu. Her zamanki düz ifadesiyle elinden para dolu çantayı aldı ve "Yaptığın doğru değil,senseiler bundan hiç hoşlanmayacak Y/N."




Kirishima
Bunu gerçekten yaptığına inanamadı ve başta sadece şaka olduğunu sandı. Gülerek "Y/N'den bahsediyoruz şimdi gelip inandığımız için bizimle alay edecektir" ama dediği gibi olmadı ve işin ciddi olduğunu anladığında kendi kendine söylendi "Bu hiç erkeksi değildi Y/N.."




Denki
Önce ögünlüğünü kullanmışçasına afalladı. Birkaç saat boyunca seni diğerleri gibi aradı en sonunda geri dönerken sana rastladı ve fırsatı bilip seni hafif voltajla çarpıp senseilere götürdü.




Mineta
Böyle bir şeye cesaret edebildiğin için çok cesur olduğunu ve çift taraflı bir ajan olabileceğin gibi değişik senaryolar kurdu ve korkudan titredi. Sen yakalanıp cezanı almış olsan ve geri dönsen bile mineta senden bir süre uzak durdu.




Iida
Herkesle aynı anda öğrendi. Diğerleri şaşırıp ayaklanınca önce klasik el kol hareketleriyle onları sakinleştirmeye ve düzgün düşünmelerini sağlamaya çalıştı. Mantıklı ve soğukkanlı olmaya çalıştı ve seni aradılar. Seni bulduklarında kendisi en sona kalıp uzunca bir süre sana yaptığının çok kötü olduğunu ve sana inanamadığını söyledi. Şanslısın ki bir yerden sonra uyuyakaldın ve tamamını dinlemek zorunda değildin.



Sero
Herkes gibi seni ararken ilerideki sokağın köşesinden dönmeden göz göze geldiniz. Sen telaş yapıp para dolu çantayı sıkıca tutup koşmaya çalışırken Sero da peşinden geliyordu ve en sonunda seni bantlarıyla yakaladı.




Shinsou
Senin değişik davrandığını ve bir şeyler planladığını fark etti ki omzuna dokundu "Hey Y/N."
"Hı~" seni etkisi altına alıp ne planladığını öğrendi. Sonrasında her şey güvenli hale gelene ve yurda dönene kadar özgünlüğünü kullanmayı bırakmadı.




Monoma
Kendisi bunu öğrendiğinde şaşırdı ama belli etmedi. Pek yardımı dokundu denemez ama sen yakalandığında seninle her zamankinden fazlasıyla alay edip aşağılayıcı şeyler söyledi. "HAHAHAHA APTAL Y/N. Senin gibi bir ezikten daha fazlası beklenemezdi." Kısacası o da çift taraflı olduğunu düşündü.




Uraraka
Şaşırmaktan çok üzüldü. Arkadaşından asla böyle bir şey beklemiyordu. Bu yüzden özgünlüğünü kendini zorlayarak kullandı ve yüksekten etrafa göz gezdirdi. Seni gördüğünde herkese haber verdi ve beraber seni yakaladılar. Yüzüne hayal kırıklığıyla bakıyordu.




Tsuyu
Sen kaçarken seni diliyle yakaladı ve çok sert olmayan şekilde geri attı. "Sana bunu hiç yakıştıramadım Y/N-Chan kero~"




Aizawa Sensei
Cidden mi? Ahahaha gerçekten salaksın sanırım. Eğer gerçekten denediysen bile seni tebrik ederim. Ama sen çok uzaklaşamadan seni hemen atkısıyla tuttu ve... geçmiş olsun. Cezanı senin hayal gücüne bırakıyorum. (Evet aslında asla bulamadığım için değil)




Allmight
Aizawa sensei vol.2 ama yine de belirteyim: Sen daha 2 adım atamamışken birden karşında belirdi. "HAHA GENÇ Y/N! SENİN GİBİ BİR KAHRAMANA BU HİÇ YAKIŞMADI." Ve seni geri götürdü. *Tebrikler salak Y/N. Düşünmen bile hataydı 😌*





 Düşünmen bile hataydı 😌*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.









Gece 2:48 ve ben bölüm yazdım🤝

Sınavlarınız nasıldı,nasıl gidiyor? Umarım iyi geçmiştir/geçiyordur. Hepinize geç de olsa başarılar diliyorum! 💖

*Umarım tatmin edici olmuştur. (•́•̀)

Sonraki bölümde görüşmek üzere!

BNHA TEPKİ / REACTION & EXTRA'SHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin