'Shinsou Hitoshi Nsfw Alfabesi'ఌ
A: After Sex (Bakım, seksten sonra nasıl görünür, ne yapar?)
• Özellikle, normalde bile dağınık olan saçları daha da dağınık olacak. (Keşke dağınık olan sadece saçları/nız olsa..)
• Yine de oldukça sevimli görüneceğinden eminiz.
• İstemese bile bazı sorumluluklarını yerine getirir ve bir an önce uyumaya bakar.
B: Body Part (Kendi ve partnerinin vücudunda favori, sevdiği kısımlar)
• Ona yağdırdığınız övgüler ve sevgi yüzünden kendisiyle barışık bir insana dönüştü.
• Ayrıca çok sevdiğinizi söylediğiniz için kendi saçları ne kadar tuhaf (?) gözükse bile onları sizin sayenizde seviyor ve güzel görüyor.
• Bir diğer şey ise, elleri ve boynu olabilir.
• Sizde ise- kesinlikle seçmesi gerekirse belinize ve sırtınızın kavisli haline bayılır.
C: Cum (Temelde boşalmakla ilgili bir şey.)
• Biraz kalın ve tuzlu bir tadı var.
D: Dirty Secret (Kirli bir sırrı)
• Siz + maid/kedi cosplayi... Sadece düşünmesi bile onu harekete geçirebilir.
• Bu pek sır değil aslında ama... 👀
E: Experience (Ne kadar tecrübeli/deneyimli? Ne yaptığını biliyor mu?)
• Hitoshi'nin ilki sizsiniz. Onca güvensizliği yıkabilecek ve onu rahat hissettirecek tek kişi anca siz olabilirsiniz.
• Ama ilk olmasına bakmayın. Sadece izleyerek öğrendiği şeyler bile onu bir profesyonelden farksız kılmıyor ve bu sizi oldukça şaşırttı.
F: Favorite Position (Favori Pozisyon)
• Sizi tutabileceği herhangi bir pozisyon onu tatmin eder.
• Size dokunmayı/sizi hissetmeyi seks dışında farklı bir zevk olarak görüyor.
G: Goofy (Seks sırasında ciddi mi? Yoksa komik mi, eğlenceli mi?)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BNHA TEPKİ / REACTION & EXTRA'S
Fanfictionᝰ 𝐌𝐘 𝐇𝐄𝐑𝐎 𝐀𝐂𝐀𝐃𝐄𝐌𝐈𝐀 ✘ 僕のヒーローアカデミア ══════════════════ "Whether you win or lose, looking back and learning from your experience is a part of life." - 𝐀𝐥𝐥 𝐌𝐢𝐠𝐡𝐭 ══════════════════ ꗃ ࣪𓏲ּ ᥫ᭡ ₊ ⊹ ˑ ִֶ 𓂃 ˚ ༘ ೀ⋆。˚ ⤦ ﹑𝗦𝗟𝗢𝗪 𝗨𝗣...