𖥑̸᰷᰷༅ yirmi sekiz, nsfw alfabesi

11.6K 264 495
                                    

Sürpriz!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





Sürpriz!

'Shoto Todoroki Nsfw Alfabesi'







A: After Sex (Bakım, sexten sonra nasıl görünür, ne yapar?)

Görüp görebileceğiniz en yumoş ennn tatlı erkek arkadaş.

• Yorgunluktan dolayı önce sizi kontrol edecek, iyiyseniz biraz göğsünüze uzanıp huzurlanacak.  Ama biraz dediğim gerçekten biraz, birkaç saniye sonra kalkacak.

• Az önce odanızı dolduran şehvetli sesler yerine şimdi sakin nefes alış verişleriniz varken sizi kucaklayıp duşa götürecek, küvette sizi önüne oturtup her şeyi üstlenecek.

• Bol ve yumuşak öpücüklerini unutmayın!


B: Body Part (Kendi ve partnerinin vücudundaki favori, sevdiği kısımlar.)

Kendi vücudunda muhtemelen kolları, sizi güvenli bir şekilde tutmak onun için her şey demek.

• Sizin vücudunuzda ise- cidden karar vermesi çok zor. Siz başlı başına bir lütufsunuz onun için.

• Ama mutlaka seçmesi gerekiyorsa onunkilere kıyasla daha minik ve narin elleriniz, göğüsleriniz ve yüzünüz. Bu üçlüden asla vazgeçemez.

• Seks sırasında ellerinizi kenetlemeyi gerçekten seviyor, kendisini size bastırdığında çıplak göğsünüzü hissetmeyi de. Sevimli yüz ifadelerinizden bahsetmiyorum bile.


C: Cum (Temelde boşalmakla ilgili bir şey.)

Eğer izin veriyor ve bir sorun olarak görmüyorsanız, ki bunu ona mutlaka belirtmeniz gerekiyor hem de her seferinde, sıcak içinizi doldurmayı seviyor.

• Sizden bir an olsun ayrılmamış olmasını sağladığı için elbette.

• Ama istenmeyen bir sorunla karşılaşmamak için genelde kasıklarınıza boşalır.

• Menisi çok kalın, ne de çok vıcık. Tam kıvamında ve hafif tatlı-tuzlu bir tadı var.


D: Dirty Secret (Kirli bir sırrı.)

• Bazen onu aniden öpüp şaşırtmanız, ani şok etkisiyle onu erekte ediyor- evet..

• Ve gerçekten odaklanarak yaptığınız işlerinizi izlerken, çok ateşli göründüğünüzü düşünüyor.


BNHA TEPKİ / REACTION & EXTRA'SHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin